Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

5 étel, ami jobban felpörget, mint a kávé

default user icon
MME
Vannak olyan napok, amikor úgy érzed, egy kiadós alvás után is hullafáradt vagy, és ezen egy nagy bögre kávé sem segít? Akkor a koffein helyett inkább válaszd ezeket az ételeket!

1. Víz

Igen, egy pohár víz is segíthet felébredni! Az enyhe kiszáradás miatt ugyanis úgy érezheted magad, mintha fáradt lennél, mert nincs elég víz a szervezetedben ahhoz, hogy a tested normálisan működjön. A legtöbb ember kissé dehidratált kora reggel, így a kávé helyett sok esetben inkább a víz lenne a megoldás. Szóval ha reggel fáradtan ébredsz, jusson eszedbe, hogy nem csak a koffein segíthet!

2. Chia-mag

A chia-mag omega-3 zsírsavakban gazdag, amik segítenek megszüntetni a fáradtságot. Sőt, az apró magvak akár a tízszeresükre is felszívhatják magukat a gyomrodban, így felgyorsítják az emésztést, hidratálnak és ébren tartanak. Ha megkóstolnál néhány chiás finomságot, ezekkel a receptekkel nem lőhetsz mellé!

3. Zöld levelek

A friss zöld levelek (például a spenót, a madársaláta vagy a rukkola) fogyasztása az egyik legjobb módja az energiaszint növelésének. Ezek ugyanis sok-sok B-vitamint tartalmaznak, amik segítenek a testednek abban, hogy az ételt energiává alakítsa át.

4. Borsmenta

A szakemberek azt állítják, hogy a borsmenta illata fokozza az éberséget és csökkenti a fáradtságot. Szóval ha a kávé helyett egy bögre gőzölgő borsmenta teával indítod a napot, garantáltan tele leszel energiával!

5. Tojás

A tojás tökéletes választás reggelire, hiszen a sárgája sok-sok fehérjét tartalmaz, ami rengeteg energiát biztosít neked a nap folyamán. Ha unod a rántottát, IDE kattintva jó pár különleges, tojásos finomságot találsz, amik nem csak felturbóznak, de isteni finomak is! 

A 12 LEGJOBB ÉTEL ÉS ITAL REGGELIRE>>> 

6+1 ÉTEL ÉS ITAL AMIT SOHA NE EGYÉL REGGELIRE! >>> 

EZEKET ESZI REGGELIRE JENNIFER ANISTON >>> 

Ezek is érdekelhetnek