Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Ezek a legjobb fogyókúrás ételek nőknek

default user icon
MME
Egy friss kutatásból kiderült, hogy néhány zöldség és gyümölcs rendszeres fogyasztása növeli a tartós fogyás esélyét a nőknél. Ha tehát leadnád a felesleges kilókat, a következő bevásárlásnál ezeket az egészséges finomságokat mindenképp érdemes bepakolnod a kosaradba!

Zöldségek

Karfiol

A 46-51 éves nők korosztályában a karfiol volt az elsőszámú zöldség, melynek fogyasztása hosszú távon tartós fogyást eredményezett. A 33-40 év közötti nők listáján pedig a 3. helyet érte el - írja az Eatthis.com. Ráadásul számos fontos vitamint is tartalmaz, például C-, B-, és K-vitaminokat.

Zsenge tök

Mindkét női korcsoportban a 2. helyen végzett a zsenge tök, így ezt is érdemes rendszeresen fogyasztani, ha fogyókúrázol.

Zöldbab

A zöldbab tele van C-, K-, és A-vitaminnal, karotinoidokkal, antioxidánsokkal és rostokkal, valamint - ahogy a kutatásból is kiderült - a fogyást is segíti, a 46-51 éves nők korosztályában a lista 3. helyén végzett.

Brokkoli

A 33-40 éves nők korosztályában a brokkoli végzett az első helyen, ez vezetett a legtöbb esetben tartós fogyáshoz.

Zeller

A zeller rengeteg fogyókúra alappillére, hiszen ha egy csészényi adagot fogyasztasz belőle, akkor mindössze 14 kalóriát viszel be a szervezetedbe. Így nem véletlen, hogy a kutatás során is bebizonyosodott: segíti a fogyást.

További zöldségek, amik szerepelnek a kutatás listáján: paprika, répa, zöld leveles zöldségek, kelbimbó.

Gyümölcsök

Áfonya

Ez a gyümölcs tele van rostokkal és tápanyagokkal, így nem csoda, hogy ez mindkét női korcsoport listájának az első helyén végzett. 

Alma és körte

Már több tanulmány kimutatta az almafogyasztás súlycsökkentő hatásait, a körte pedig szintén szuper tápláló, és segít megőrizni a bél egészségét. Ha ezeket rendszeresen fogyasztod, a tested garantáltan meg fogja hálálni! 

Grapefruit

Ha étkezés előtt elfogyasztasz egy fél grapefruitot, az hozzájárulhat a hasi zsír és a koleszterin csökkentéséhez akár 6 hét alatt. Nem semmi, igaz!?

Banán

A banán segít az izomépítésben, a stressz csökkentésében, a hangulat javításában, a vérnyomás szabályozásában, a koleszterinszint csökkentésében, valamint a tartós fogyást is elősegíti.

Narancs

Tele van C-vitaminnal, rosttal, káliummal, valamint citrus limonoidokkal, amik a rákos megbetegedések megelőzésében segítenek. Emellett pedig csak hab a tortán, hogy rendszeres fogyasztása hosszú távon a plusz kilókat is leolvasztja!

További gyümölcsök, amik szerepelnek a kutatás listáján: aszalt szilva, eper, szőlő és avokádó.

7 DOLOG, AMIRE MINDEN ÖTVENES NŐNEK FIGYELNIE KELL>>> 

A 6 LEGJOBB FOGYÓKÚRÁS TANÁCS NŐKNEK>>> 

6 SZUPEREGÉSZSÉGES ÉTEL AMIVEL EGYSZERŰBB A FOGYÓKÚRA!>>> 

Ezek is érdekelhetnek

Friss