Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Chiara ruháját kávékapszulák díszítették Cannes-ban

default user icon
MME
A Nespresso x Chiara Ferragni Limited Edition kollekció hatalmas sikere után a nemzetközileg ismert digitális vállalkozó, Chiara egy egyedi, Giambattista Valli Haute Couture ruhában lépett a Cannes‑i Filmfesztivál vörös szőnyegére. Az alkotás a Nespresso környezettudatosan választott anyagok használata és körkörösség iránti elkötelezettségét mutatja be.

A Chiara Ferragni által viselt feltűnő, élénkzöld színű, empire fazonú selyem sifon estélyi ruha a fenntartható design fontosságára hívja fel a figyelmet azzal, hogy kizárólag újrahasznosított és felelős forrásból származó alapanyagokból készült – ezek az értékek alapvető fontosságúak a Nespresso számára. A környezettudatosság által inspirált estélyi ruhát újrahasznosított alumíniumból készült virágok díszítik, melyeket kézzel készítettek a Nespresso kávékapszulákhoz is használt, 80 százalékban újrahasznosított alumíniumból és a Globális Organikus Textil Szabványnak (Global Organic Textile Standard, GOTS) megfelelő textilekből.

„Számomra fantasztikus ez a nyár: megjelent a Nespresso x Chiara Ferragni kollekció, most pedig itt vagyok Cannes‑ban a Nespresso Plage‑on felállított pop-up helyszínünkön. Folyamatosan inspirál a Nespresso mélyen gyökerező elkötelezettsége a fenntarthatóság iránt, és aziránt, hogy a kávé pozitív változások mozgatóereje lehet. Nagyon izgatott vagyok, hogy ma megmutathatom a ruhát, amely csodálatosan ötvözi stílusainkat és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségünket.” - mondta Chiara.

„Amit a legjobban szeretek Chiara Ferragniban, az az őszintesége, és ez a sikerének kulcsa. Megtiszteltetés volt számomra, hogy Chiara fekért, hogy én tervezzem meg és készítsem el a ruháját Cannes-ra. Általában papíron kezdem el a tervezést, most viszont egy újrahasznosított alumíniumlapból indultam ki. Az alapanyagok, Chiara játékossága és a színek iránti szeretete által inspirálva egy olyan ruhát alkottam, amely reményeim szerint megmutatja a jövő generációinak, hogy milyen merész lehet a divat, ha tudatosan használjuk a felelősségteljesen beszerzett alapanyagokat." - nyilatkozta Giambattista Valli.

„Örülünk, hogy rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk a Chiara Ferragnival való együttműködésünkkel kapcsolatban. A kampány célja az volt, hogy idén nyáron valami váratlannal lepjük meg a vásárlókat. Boldog vagyok, hogy ezt megismételhetjük Cannes-ban is, és ezúttal Chiara mellett a hihetetlenül tehetséges Giambattista Valli is velünk tart. A Chiara számára tervezett varázslatos ruha a fenntarthatóság iránti komoly elkötelezettségünket szimbolizálja, és azt, hogy innovatív és környezettudatos anyagokat és technikákat használunk minden tevékenységünk során.” - jelentette ki Anna Lundstrom, a Nespresso márkaigazgatója.

Az újrahasznosítás iránti elkötelezettség

A Nespresso ezzel a ruhával ünnepli a márka körkörösségre való törekvését, miután bejelentették, hogy 2021 végére az Original kávékapszulák 80, és a Vertuo kávékapszulák pedig 85 százalékban újrahasznosított alumíniumból készülnek majd. Az alumíniumkapszulák újrahasznosításának úttörőjeként a cég 30 éve ad második életet használt kapszuláinak. Jelenleg a kávémárka vásárlóinak több mint 90 százaléka számára elérhető valamilyen lehetőség a használt kapszulák visszagyűjtésére és újrahasznosítására a 100 000‑nél is több gyűjtőpontnak köszönhetően.

 

 

 




Ezek is érdekelhetnek

Friss