Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Ezt nem láttuk jönni! A Lidl új reklámarcaként tért vissza a Terminátor

default user icon
MME
Arnold Schwazenegger, akit leginkább sikeres akciófilmsztárként, testépítőként, és Kalifornia egykori kormányzójaként ismerhetünk, most a Lidl „csináld magad” (DIY) lakberendezési márkájának arcaként lepte meg rajongóit.

A Terminátor filmek legendás sztárja az idén 50 éves Lidl új reklámfilmjében akkumulátoros fúrókat dobál, motoros láncfűrésszel szobrot farag, miközben az élet nagy igazságairól beszél. Európa egyik vezető diszkontáruház-lánca közleményében azt írta, hogy a 76 éves Schwarzeneggernél jobb karaktert nem is találhattak volna a Parkside termékcsalád bemutatására. A színész a reklámfilmben egyébként elmondja, hogy minden, amit valaha felépített, azért sikerült, mert tenyerében volt az erő, amit most bárki megszerezhet.

Nem félt a kudarcoktól és a kereteken kívüli gondolkodástól, hanem ha kellett, inkább épített egy új keretet. Mint mondja, azért van most itt, hogy a sikerhez szükséges eszközeiről beszéljen. Nem ez az első alkalom, hogy a színész valamilyen márkához adja az arcát, hiszen 2019-ben a SodaStream kampányában is láthattuk. 

Ajánljuk még:

Ezek is érdekelhetnek

Friss