Mindmegette.hu
Cikk
MME
Teljességgel elfogadhatatlan, és veszélyes precedenst teremtene a jövőre nézve, ha az Európai Bizottság betiltaná a magyar gasztronómiai örökség részét képező olyan mezőgazdasági termékek, mint a borok és vörös húsok fogyasztásának népszerűsítését - közölte Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium (AM) mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára.
Szinte teljesen letarolta a népharag azt a koreai tejüzemet üzemeltető céget, amelyik legújabb reklámfilmjében igen bizarr módon ábrázolta a nőket. A vállalat a történtek után azonnal törölte a kellemetlenséget okozó videót, ám a kirobbant botrány nem igazán akar csillapodni, ami mondjuk érthető.
Videó
Egy jópofa reklámvideóval jelentette be a Johnnie Walker, a világ egyik legjelentősebb whiskygyártó cége Adrien Brody amerikai színésszel való együttműködését. Közös céljuk a "Keep Walking" kampány népszerűsítése, ami azon túl, hogy a gyártó szlogenje, az elmúlt 18 hónap történéseire, a koronavírus-járvány okozta nehézségekre is utal. Járj tovább, lépj tovább!
Biztosan sokan emlékeznek még arra az 1992-es Pepsi reklámra, amiben Cindy Crawford egy tűzpiros Ferrarival begurul a Halfway House Café benzinkútjára, majd a szűk fehér felsőjében, levágott szárú farmerében és vörös tűsarkújában erotikától túlfűtve odaballag egy kólaautomatához, hogy lehűtse magát egy jó Pepsivel. Nos, a szupermodell most ezt ismételte meg.
Skóciában egy kávézó azzal húzta ki a gyufát a vegánoknál, hogy a közkedvelt mesekarakterrel, Peppa malaccal reklámozzák baconös szendvicsüket. Sőt, állítólag már ott tart a sztori, hogy a nem vegán szülők is dühösek, akiknek gyerekei szeretik és követik a rajzfilmhős kalandjait.
Megható reklámmal búcsúzik a Budweiser, a világ egyik legnagyobb sörmárkája a Barcelona csapatából távozó világklasszis futballistától, Lionel Messitől.
Mariah Carey zseniális humorát és végtelen öniróniáját ezúttal egy karácsonytól csöpögő csipszreklámban csillogtatja meg.
Minden évben egyre hamarabb érkeznek a karácsonyi reklámok. Ha szerencsénk van, akkor ezek szerethető, vagy éppen vicces videók, de a marketing csapatok ötletelése gyakran unalmasra sikerül.