hdb20-bg hdb20-img hdb20-img

Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Cindy Crawford dögösebb, mint 30 éve! Újraforgatták az ikonikus Pepsi reklámot

default user icon
MME
Biztosan sokan emlékeznek még arra az 1992-es Pepsi reklámra, amiben Cindy Crawford egy tűzpiros Ferrarival begurul a Halfway House Café benzinkútjára, majd a szűk fehér felsőjében, levágott szárú farmerében és vörös tűsarkújában erotikától túlfűtve odaballag egy kólaautomatához, hogy lehűtse magát egy jó Pepsivel. Nos, a szupermodell most ezt ismételte meg.

A helyszín maradt a régi, a Ferrarit lecserélték, és a két kissrác is kimaradt, akik az eredeti reklámban az állukat keresve nézték végig, ahogy Cindy belekortyol a Pepsibe. Az 55 éves szupermodell persze nem jókedvéből, vagy haszonszerzés céljából állt újra kamera elé, hanem azért, hogy támogassa a Wisconsin államban található Madison gyermekkórházat, ahol korábban fivérét kezelték leukémiával.

Örömmel tölt el, ha barátommal, David Yarrow-val dolgozhatok, az pedig még inkább, ha egy jó ügy érdekében tehetem. Újra visszatértünk az eredeti 1992-es Pepsi-reklámból ismert Halfway House-hoz, hogy újraalkossuk azt a bizonyos pillanatot egy David Yarrow-féle csavarral. Tettük ezt annak reményében, hogy pénzt gyűjthetünk a madisoni American Family Children's Hospitalnak, ahol korábban a testvéremet is kezelték leukémiával - írta közösségi oldalán Cindy Crawford.

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Cindy Crawford (@cindycrawford) által megosztott bejegyzés

Úgy tudni, hogy már az 1 millió dolláros (295 millió forint) bevételt is meghaladta a kampány. Jeff, Cindy testvére csupán csak három éves volt, amikor leukémiát diagnosztizáltak nála, a modell pedig nyolc, mikor öccse feladta a harcot a gyilkos kórral szemben. 

Egyébként nem ez az első Pepsi remake a szupermodellel 92' óta. 2018. február 4-én a Super Bowl szünetében is debütált egy újradolgozott részlet, amiben az akkor 18 éves fiával Presley Gerberrel szerepelt Crawford. 

James Corden, amerikai komikus sem tudott elmenni a téma mellett már a Super Bowl előtt sem, és a szóban forgó reklám 2016-ban is kapott egy rebootot minden komolyságot mellőzve. Ezzel pedig mi is kimaxoltuk Cindy Crawford és a Pepsi közös történetét.


Ajánljuk még:

Ezek is érdekelhetnek

Friss

Friss