hdb20-bg hdb20-img hdb20-img

Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

7 hiba, amit elkövetsz reggeli közben, de nem is tudsz róla!

default user icon
MME
Lehet, hogy nem is tudod, milyen könnyen tönkreteheted a diétádat! Nem véletlen, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése, így nem mindegy miből, mennyit viszel be a szervezetedbe! Ezeket a hibákat kerüld el, hogy ne legyen probléma a véletlen súlygyarapodás !

Energiaital az agyad beindításához

Tedd le a kártékony anyagokat és rengeteget cukrot tartalmazó energiaitalokat! Ha már kávéval sem sikerül beindítanod a tested motorját, találd meg a számodra tökéletes teát! Egészségesebb minden más koffeintartalmú italnál, és lassabban történő felszívódása miatt tovább tölt fel energiával!

átszundizni a reggelit 

Nem csak a reggeli átugrása kockázatos lépés, hiszen később túlevéshez, vagy az anyagcsere lassulásához vezethet, a szundi gomb megnyomása kettős kárt okoz. Ha már megszakítottad az alvásod az ébresztővel, lehet hogy sokkal rosszabb hullámban ébredsz föl, így bármennyire is nehéz, jobb az első jelzésre felkelni.

elpusztítani a maradékot

Rendben, értjük - néha túl fáradtak, túl lusták vagy túlságosan éhesek vagyunk, hogy ellenálljunk a maradék pizzának vagy születésnapi tortának, de gondolj arra, hogy fogod érezni magad a regglit helyettesítő nehéz ételek miatt! A pizzából származó zsír és só, valamint a tortából származó cukor puffadáshoz, fáradtsághoz és a vércukorszinted ingadozásához vezethet.

enni, csak azért mert "muszáj"

Azt mondják, regglizz amint felkeltél, de ha magadra erőltetsz egy étkezést, amit nem kívánsz, nem segít, hogy beinduljon a diétád. Hallgass a testedre, és próbáld meg akkor beiktatni a reggelit, amikor természetes éhségérzeted lesz, de ne ess túlzásokba, és ne várd meg, míg farkaséhes leszel, hiszen az túlevéshez vezethet.

tévénézés reggeli közben

Lehet, hogy az újévi fogadalmaid között szerepelt, hogy jobban lépést tartasz a világ történéseivel, de inkább várd meg az esti híradót! A tévére koncentrálva elveszik a tudatos táplálkozás élménye, a megfelelő adagok megtartása,  valamint az ízek és a textúrák élvezete.

kizárólag gyümölcs reggelire

Noha a gyümölcs egészséges és antioxidánsokban gazdag, de ha nem adsz hozzá fehérjét is, akkor egy-két órán belül farkaséhes leszel. Az pedig több mint valószínű, hogy azt eredményezi, hogy meg kell látogtnod a ételautomatát ebéd előtt.

ízesített joghurtot falni 

Bár a joghurt általában jó fehérje, kalcium és probiotikumforrás lehet, az előnyöket a magas cukortartalom megszünteti. Ha szereted a joghurtot, válaszd a nem ízesítettet vagy a görög joghurtokat, amelyek általában alacsonyabb cukortartalommal és magasabbak a fehérjével rendelkeznek.

7 ÉTEL AMIT SOHA NEM KELLENE EBÉDRE ENNED!>>> 

6 OLCSÓ ÉS SZUPEREGÉSZSÉGES ÉTEL, AMIT MINDEN NAP ENNED KELLENE! >>> 

EZT A 7 ÉTELT FOGYASZD, HA EGÉSZSÉGES ÉS KARCSÚ SZERETNÉL LENNI! >>>  

Ezek is érdekelhetnek

Friss