Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Itt a vége: egy közkedvelt magyar márka tűnik el a boltok polcairól

default user icon
MME
A Füstli 25. születésnapjára megújult csomagoláson már csak finom jelzés utal Magyarország egyik legnépszerűbb és legismertebb márkájára: mostantól a Sága termékeket Master Good néven találjuk meg a boltokban.

Magyarország legnagyobb baromfifeldolgozója, a Master Good 2020-ban vásárolta fel a Ságát, a Selyemsonka, a Dino vagy az éppen idén 25. születésnapját ünneplő Füstli gyártóját. Az elmúlt 3 év a technológiai fejlesztések jegyében telt, most jött el az idő, hogy a Master Good márka a csomagoláson még hangsúlyosabban megjelenjen.

„A Sága megvásárlásával a Master Good egyszerre vásárolt márkanevet és piacot, valamint a sárvári gyár készítménygyártó kapacitását” – magyarázza Bárány László, a Master Good tulajdonos-ügyvezetője. „A cégcsoportnak korábban nem volt készítménygyára, az akvizícióval vált lehetővé, hogy teljesen bezárjuk az integrációt a továbbfeldolgozói szegmensben. Az azóta eltelt időt a gyártási technológia fejlesztésének szenteltük. A Master Good a modern gyártósorokban hisz. A Sága esetében a menedzsment mindig elkötelezett volt a minőség iránt, általunk kellő tőke is került hozzájuk. Közel 4,5 milliárd forintot költöttünk gépekre, a termékekkel pedig nemcsak Magyarországon, de a régióban is megjelenünk.”

További változás az utóbbi években az alapanyag beszerzési forrása. A Sága eddig vásárolt alapanyagokból készítette termékeit. Most a Master Good baromfifeldolgozó hátterének köszönhetően kizárólag jó minőségű, GMO-mentes termelésből származó csirkealapanyagokat használ.

 

„A fogyasztók számára a Sága márkanév egy rendkívül magas, valóban közel 100%-os ismertséggel bír. Tudjuk, hogy bátor lépés elengedni egy ilyen márkanevet. Egyelőre a co-branding megoldást választottuk, a termékeken mindkét logo megjelenik, hosszú távon azonban a Master Good márkát tartjuk majd meg. A fogyasztók számára ez jelenti ugyanis a garanciát arra, hogy egy hazai, valóban felelősen működő, több mint 100 éves tudással rendelkező, innovatív vállalat termékét választják” – magyarázza lépésük okát Bárány László.

 

Ezek is érdekelhetnek

Friss