Mintaétrend: így lendülj bombaformába 2 hét alatt!

Hamarosan itt a tavasz, lekerülnek a vastag ruhák, és bizony kiderül, ki hány pluszkilóval gyarapodott a télen. Ha szeretnél beleférni a tavaszi ruháidba, segítünk! Íme egy kéthetes mintaétrend, melyet betartva hamar újra a régi formádban tündökölhetsz.
1. hét
HÉTFő

Reggeli: 1 csésze natúr kukoricapehely, 2 db kiviből és 2 dl íróból, édesítővel készült turmixszal leöntve

Tízórai: 2 db light kockasajt, 1 db sárgarépa

Ebéd: Rakott cukkini (300 g cukkini, 50 g rizs, 150 g darált csirkemell, joghurttal)

Uzsonna: 2 db fügés keksz

Vacsora: Zöldséges rántotta (1-1 db paprika, paradicsom, újhagyma és gomba felkarikázva, 1 db tojással megsütve), 1 db magos zsemle

KEDD:

Reggeli: 1 kis doboz natúr joghurt, 2 db teljes kiőrlésű fügés keksz

Tízórai: 1 db alma

Ebéd: Parajfőzelék, habarás vagy rántás helyett 1 db tojással besűrítve

Uzsonna: 1 db Túró Rudi

Vacsora: ½ db vékony tésztás, paradicsomos, sok zöldséges, kevés sajttal készült, 32 cm átmérőjű pizza fele (a másik fele másnap ebédre), 200 ml paradicsomlé

5 HASZNOS TIPP VÁSÁRLÁSHOZ, HA KARCSÚ SZERETNÉL LENNI A NYÁRRA >>> 
SZERDA

Reggeli: 50 g light mozzarella sajt, 1 db kornspitz, retek bőven

Tízórai: 200 ml 100%-os narancslé

Ebéd: A kedd esti pizza másik fele, 2 dl paradicsomlé

Uzsonna: Gyümölcsjoghurt

Vacsora: Almás pirítós (2 szelet pirított tökmagos kenyér light sajtkrémmel, felszeletelt almával)

CSÜTÖRTÖK

Reggeli: 200 ml kakaó, apróra vágott retekkel kikevert túrókrém, 3 szelet korpás extrudált kenyér

Tízórai: 1 db nagy körte

Ebéd: 1 nagy tányér gulyásleves (bőven hússal, burgonyával, zöldséggel)

Uzsonna: 1 db túrós palacsinta 

Vacsora: 2 szelet olívás kenyér, 1 kis doboz tonhalkonzerv (lecsepegtetve), uborka

DIÉTÁZOL? 4 BOMBABIZTOS TIPP, HOGY TARTÓS LEGYEN A FOGYÁS! >>> 
PÉNTEK

Reggeli, ebéd, vacsora: 1 db nagy paradicsom, 2 db light háromszögsajt, 1/5 db olívás kenyér

Tízórai, uzsonna: 1 db nagy paradicsom, 1 db light háromszögsajt, 1/5 db olívás kenyér (a kb. 200-250 g-os olívás kenyér a szupermarketekben kapható)

SZOMBAT

Reggeli, ebéd: 3 db kivi, 2 db puffasztottgabona-szelet

Tízórai, uzsonna, vacsora: 2 db kivi + 1 db puffasztottgabona-szelet

VASÁRNAP

Reggeli: 200 ml kefir, 1 db korpás kifli, 1 db friss karalábé

Tízórai: 200 ml sárgarépalé, 100 g light cottage cheese sajt

Ebéd: 1 adag lecsós halfilé rizzsel

Uzsonna: 1 evőkanál mazsolával kikevert joghurt

Vacsora: Tésztasaláta (50 g tészta, 50 ml joghurt, jégsaláta, újhagyma, uborka, retek)

2. hét
10+1 JÓL BEVÁLT TRÜKK, HOGY KARCSÚBB LEHESS TAVASZRA! >>> 
HÉTFŐ

Reggeli: 150 g selyemsonka, 1 db korpás zsemle, paprika

Tízórai: 200 g alma, narancs vagy mandarin

Ebéd: Joghurtos zöldbabfőzelék, 1 db sült csirkecomb

Uzsonna: 1 gombóc gyümölcsfagyi 

Vacsora: Cézársaláta joghurtos öntettel, ¼ db paradicsomos kenyérrel (a kb. 200-250 g-os paradicsomos kenyér a szupermarketekben kapható)

KEDD

Reggeli: 300 ml író, ¼ db paradicsomos kenyér 

Tízórai: 1 db grépfrút

Ebéd: 1 adag cukkinis pulykaragu tésztával

Uzsonna: 1 db „szendvicskeksz” (epres joghurtos)

Vacsora: ½ adag paprikás krumpli , nagy adag csalamádéval

HATVAN FELETT IS BOMBÁZÓK! MI A TITKA JANE FONDÁNAK VAGY HELEN MIRRENNEK? >>> 
SZERDA 

Reggeli: gyümölcsjoghurt, 3 szelet korpás extrudált kenyér

Tízórai: 1/2 doboz leszűrt őszibarackkonzerv (csütörtökön a másik fele)

Ebéd: Tárkonyos csirkeraguleves , 1 db almás palacsinta 

Uzsonna: 100 g light cottage cheese friss sajt 100 g reszelt karalábéval

Vacsora: 1 szelet grillezett csirkemell vegyes salátával, narancslével

CSÜTÖRTÖK

Reggeli: Bundás kenyér (2 szelet Graham-kenyérből és 1 db tojásból, teflonserpenyőben, cseppnyi olajjal sütve), 2 dl paradicsomlé

Tízórai: A leszűrt őszibarackkonzerv másik fele

Ebéd: 1 nagy tányér gulyásleves (bőven hússal, burgonyával, zöldséggel)

Uzsonna: 1 db túrós palacsinta 

Vacsora: Füstölt lazacos saláta (100 g füstölt lazac jégsalátával, uborkával, paradicsommal, paprikával, csemegekukoricával, 50 ml joghurttal, kaporral)

PÉNTEK

Reggeli, vacsora: ½ db kaliforniai paprika, 40 g selyemsonka, 2 szelet tökmagos kenyér

Tízórai, uzsonna: ½ db kaliforniai paprika, 30 g selyemsonka, 1 szelet tökmagos kenyér

Ebéd: 1 db kaliforniai paprika, 60 g selyemsonka, 3 szelet tökmagos kenyér

SZOMBAT

(2 db nagy vagy 3 db kisebb ananász 5 egyenlő részre elosztva, 7 db korpás Abonett)

Reggeli, ebéd: 1 adag ananász + 2 db korpás Abonett

Tízórai, uzsonna, vacsora: 1 adag ananász + 1 db korpás Abonett

4 HÉT ALATT MÍNUSZ 4 KILÓ - EZT KELL TENNED AZ EGYSZERŰ FOGYÁSHOZ >>> 
VASÁRNAP

Reggeli: 200 ml kefir, 1 db korpás kifli, 1 db friss karalábé

Tízórai: 200 ml sárgarépalé, 100 g light cottage cheese sajt

Ebéd: Rozmaringos pisztráng, 100-100 g párolt brokkoli, sárgarépa és kukorica

Uzsonna: Banánturmix  100 dkg banánból és 200 ml tejből

Vacsora: Joghurtos franciasaláta  1 db virslivel

Nagyon fontos, hogy mindennap megigyunk legalább 2 liter vizet. Az ebéd és a vacsora felcserélhető.

  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások

Magazin