5+1 tipp a lapos hasért - se diéta, se torna!

Néhány apró és fájdalommentes változtatás, és sikerülhet az elképzelhetetlen: gömbölydedből lapos hasat varázsolhatsz magadnak!
1. Lassan egyél!

Ahelyett, hogy csak belapátolnád az ételt fontos megtanulnod, hogy legalább 10-szer meg kell rágni minden falatot, mielőtt lenyelnéd. Ha nem így teszel, a testednek sokkal nagyobb erőfeszítésébe kerül megemészteni a táplálékot, ami nemkívánatos gáztermelődéshez, fájdalomhoz, puffadáshoz vezethet. Amikor ugyanis gyorsan eszel, rengeteg levegőt is nyelsz közben, így nem csoda, ha megnő a hasad!

9 EGÉSZSÉGESNEK HITT ÉTEL ÉS ITAL, AMIVEL JOBB, HA ÓVATOS VAGY! >>> 
2. Figyelj az anyagcserédre!

Sok nő számára kényes téma, pedig nem kellene annak lennie: ha nem működik jól az anyagcseréd, az szintén puffadást így pedig nagy hasat eredményez. Ne nyomd el az ingert, ha a mosdóba kell menned, sőt! Igyekezz megtanulni, hogy minden reggel szükséged van rá. A rendszertelen anyagcsere számos problémát rejthet, tehát, ha napokig nem sikerül, akkor érdemes belgyógyászt, sőt akár pszichológust is felkeresned!

19 SZUPERHATÉKONY GYÓGYTEA SOKFÉLE PROBLÉMÁRA >>> 
3. Fogyassz több joghurtot!

A probiotikus tejtermékekben lévő jótékony baktériumok rendkívül jó hatással vannak az emésztőrendszerre, így megakadályozzák vagy éppen gyógyítják az olyan problémákat, mint a puffadás, a székrekedés, így tehát hosszú távon elősegítik azt, hogy laposabb legyen a hasad.

A 9 LEGEGÉSZSÉGESEBB ÉTEL, AMIBŐL SOKKAL TÖBBET KELLENE ENNED! >>> 
4. Igyál többet!

Ha nem iszol elegendő folyadékot, a tested visszatartja a vizet, ez pedig elsősorban a pocakod táján látszik meg. Naponta egy-máfél liter víz vagy cukor nélküli tea kötelező!

5 CSÍRAFAJTA, AMIT ÉRDEMES SŰRŰN ENNED! >>> 
5. Vitamin, vitamin, vitamin!

A túlzott mennyiségű ösztrogén-hormon termelődése miatt a test raktározza a zsírt, különösen a problémás testtájakon. Szedj D-glukarátot, amely szabályozza a női nemi hormon anyagcseréjét, és a segít csökkenteni a zsírt.

5 BETEGSÉG, AMIT A D-VITAMIN HIÁNYA OKOZ! >>> 
+1 Hasat be, mellet ki!

A helyes testtartástól megnyúlik a tested és valóban laposabbnak látszik a pocakod. Ha pedig folyamatosan ügyelsz arra, hogy megfelelően állj, akkor automatikusan erősíted a hasizmaidat, így azt veszed majd észre, csak úgy olvadnak le rólad a zsírpárnák!  És milyen a helyes testtartás? Mellet ki, hasat be! A válladat ne húzd a nyakadba, a fenekedet pedig ne told ki!

Még több cikk egészséges táplálkozás, egészséges életmód témában >>> 
  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások