Részletes receptkereső »

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentése

Cikk mentése

Cikk megosztása
Cikk elküldése

Cikk küldése

Cikk nyomtatása

Cikk nyomtatása

Cikk mentése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentéshez be kell jelentkezni!


Elfelejtetted a jelszavadat, vagy nem regisztráltál még?
Kérj jelszóemlékeztetőt vagy regisztrálj !
Nem sikerült az aktiválás vagy inaktív a fiókod még? Itt újra kérheted az aktiváló kódot!

Cikk elküldése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Címzett neve:
Címzett e-mail címe:
Megjegyzés:
Küldő neve:
Küldő e-mail címe:
Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:
A nagysikerű 90 napos népszerűségének titka valószínűleg az, hogy tényleg működik, valamint teljes mértékben betartható, pocakbarát. A diéta kiegyensúlyozott, vitaminokban és rostokban gazdag táplálkozást biztosít, hála a sok gyümölcsnek és zöldségnek!

Most 90 napos diétaprogramot is találsz az oldalon! Napi receptajánlat, tippek, gyakori kérdések, személyes válaszadás e-mailben, fogyinapló vár itt! >>>

A 90 napos diétát állítólag amerikai sportorvosok dolgozták ki. Veszélye nincs, még a természetgyógyász is javasolja! Az eredmény 90 nap alatt 15-20 kg (magas súlyfeleslegnél), és még a magas vérnyomást is megszünteti. A fogyókúra a felesleges kilók leadása mellett megváltoztatja a szervezet működését, amivel garantálja, hogy a leadott kilók nem jönnek vissza. Ha kevesebb kilót kell leadni, a diétát előbb abba lehet hagyni, de a szervezetben nem jön létre a fent említett változás.

A diéta lényege a szétválasztás. Ez azt jelenti, hogy a gyomorba mindig egyféle táplálék jut, amit így könnyen lebont. A napok sorrendjét mindenképpen be kell tartani. A diéta a fehérjenappal kezdődik, ezt követi a keményítőnap, szénhidrátnap és gyümölcsnap, majd ismét a fehérjenap következik, így követi egymást a 4 nap sorban, 90 napon át. A diéta alatt havonta egyszer víznapot kell tartani, amely gyümölcsnap után következik, utána pedig fehérjenap jön. Cukormentes kávé és tea korlátlan mennyiségben fogyasztható.

A reggeli minden nap ugyanaz: gyümölcs, esetleg 100 %-os, cukor hozzáadása nélkül készített gyümölcslé. Gyümölcs a délelőtt folyamán is fogyasztható, ebéd előtt 1 órával azonban már nem. (A banán is gyümölcs, tehát ez is ehető.)

1. nap: Fehérjenap

EBÉD: Főtt vagy sült hús, hal, tojás, sajt, valamint joghurt, kefir, túró (20 dkg összesen).

Ehhez bármilyen nyers salátát fogyaszthatunk, korlátlan mennyiségben. 1 szelet kenyér is fogyasztható (bár elhagyásával eredményesebb a diéta). Ebéd után 2 dl tészta nélküli levest kell inni. (Vannak, akik elhagyják, a diéta így is működik!) Tejet, sajtot csak ezen a napon lehet enni.

VACSORA: Ugyanaz ehető, ami ebédre, csak leves nélkül, kicsit kisebb mennyiségben.

Receptek fehérjenapra >>>

Fehérjenpon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával Fehérjenpon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával


2. nap: Keményítőnap

EBÉD: Bármilyen zöldségféle (bab, borsó, zöldbab, kukorica, lencse, sárgarépa, burgonya…), főzve vagy sütőben sütve. Keményítő a rizs is. Ételízesítő, só, ketchup, főtt paradicsom használható. Nyers salátát is ehetünk korlátlan mennyiségben, valamint 1 szelet kenyeret (elhagyásával eredményesebb a diéta).

VACSORA: Bármilyen zöldségféle főzve, sütve, párolva, saláta… vagyis ugyanaz, mint az ebéd, csak kisebb mennyiségben.

Receptek keményítőnapra >>>

Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is! Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is!


3. nap: Szénhidrátnap

EBÉD: Főtt tészta vagy pizza. Vagy bármilyen sós sütemény (egy adag pizzának megfelelően). Ízesítésként paradicsomszósz vagy kevés zöldség használható.

VACSORA: Két kisebb szelet torta vagy 2-3 apró kalács, esetleg 3 gombóc fagyi, és 1 szelet étcsokoládé. (Aki nem kívánja az édes ízeket, ehet sós süteményt is…)

Receptek szénhidrátnapra >>>

Szénhidrátnapn tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is Szénhidrátnapn tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is


4. nap: Gyümölcsnap

EBÉD: Bármilyen gyümölcs, korlátlan mennyiségben.


VACSORA: Bármilyen gyümölcs, minden mennyiségben! :-)

Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető! Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető!

 

Egyéb tudnivalók:

- A diéta befejezése után normálisan ehetünk, azzal a feltétellel, hogy a reggeli csak gyümölcs lehet még 90 napig, vagyis délig nem eszük mást.

- Kicsit komplikáltnak hathat a diéta, de nem az!

- Az étrendben semmit sem szabad átugorni, mert minden élelmiszernek megvan a maga feladata, és a szervezet nem lehet meg nélkülük.

- Nem szokás, hogy reggelire gyümölcsöt együnk, de ebből a szervezet először az integrált cukrot használja fel, amely az idegrendszert táplálja.

- Azok, akik magas vérnyomástól szenvednek, pár hét diéta után akár el is hagyhatják a gyógyszerüket, természetesen orvosi ellenőrzés mellett!

- A diéta alatt igyunk sok folyadékot (elsősorban vizet és gyógyteát). A sok folyadék segít kimosni a szervezetből a lebomló felesleget.

- A fogyás mértéke függ a súlyfeleslegtől. Ez azt jelenti, hogy akinek nagyon sok a súlyfeleslege, gyorsabban és többet fogy, mint akinek kevés.

 
Receptek>>>

Gyakori kérdések >>>

Hozzászólás a cikkhez

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni!

Belépés



Hozzászólások

Összes hozzászólás: 8263 db
  • 2014. szeptember 28. 11:15
    Valamit nekem is kéne tornáznom...de olyan nehéz magam rávenni :(
    Ugrókötél? Szerintetek?
  • 8262. butuska68
    2014. szeptember 27. 15:46
    Mindenkinek, aki a 90 naposat csinálja, az elején van és úgy érzi, hogy nem használ! Én már az utolsó napnál tartok és kereken 13 kg-ot fogytam. Voltak időszakok, amikor én is úgy éreztem, hogy nemhogy lefelé megy a súlyom, hanem elindult felfele. Ezek a napok a keményítő napok voltak, mert a fehérje már bennem volt, lassan bomlik le és jön hozzá a keményítő! A szénhidrát napja után megint beindul a fogyás, mert a szénhidrát hamar lebomlik és a gyümölcsnap úgymond mindent \\\\\"kitakarít\\\\\"!! Menstruációk előtt meg a szervezet vízvisszatartása nő, viszont a végére ugrásszerűen csökken 1-2 kg-t a testtömeg. Én beiktattam minden hónap végén egy víznapot is és a 30. nap utántól, most már 2 hónapja minden héten 3 alkalommal konditerembe járok és 1-1 órát kardiózok. Most már az erősítéseket is próbálgatom a kardió mellett. Az orvosom is azt mondta, hogy a fogyás akkor hatásos, ha hetente max. 1 kg-t fogyunk, mert ha gyorsabb a fogyás, akkor az utána mind visszajön. A célom, hogy 60 kg alá menjek, ehhez már nem sok kell. Úgy gondolom, hogy ha tartom a reggeli gyümölcsözést és mellette ugyanígy edzek, az össze is fog jönni kb. még 1 hónap alatt. Ne legyetek türelmetlenek, ez a legfontosabb!
  • 2014. szeptember 24. 16:32
    A fejem nekem is szokott fájni :( és nem csak víznapon!
  • 2014. szeptember 23. 15:08
    Ugyes vagy! Szoktam viz napozni, ma is az van! :D De egy alma becsuszott.Annyira elviselhetetlenul fajt mar a fejem, hiaba ittam a sok vizet, h ettem egy almat.Ennyi szerintem meg bele fer. :)
  • 2014. szeptember 23. 07:33
    Azért a 68. :D víznap meghozta eredményét....62,9 kg! Hurrrá :))
    4 hete 68,9 kg voltam!
    Várom már, hogy 5-össel kezdődjön :D

    KarolyKinga víznapozz néha...hidd el, megéri!!
    Nekem nagyon bevált az 5 napozás....nem szenvedek, simán kibírom!
  • 2014. szeptember 22. 22:59
    Bocsi az ossze vissza irasert, a tablet allandoan kijavitja az irasom.
  • 2014. szeptember 22. 22:57
    Nyikilindi siralmas volt az elmult het...Nem eleg, h allandoan kostolgattam, de penteken szulinapon voltunk es olyan nagyon finom es guszta torta volt, h nem tjdtam dllenallni 1szeletnek.(feherje naoom volt) Hozza teszem abszolut nem vagyok edes szaju, soha nem eszek meg csak csokit sem, tortat is csak terhesseg alatt tudtam enni, ah meg most, de annyiranol esett mint meg semmi mas.Masnap egesz nap uton voltunk, hol tudtam harapni vLamit hol nem.Vasarnap meg nem tudtam szinten ellenalni a tortanak, raadasul a szomszed is kuldott egy nagy szelet tortat, igy szenhidrat napon jol betortaztam. Ma reggel azzal tudattal alltam merlegre, h hiztamvagy 1kg-t, de meglepodtem mikor meglattam, h 1het alatt sikerult 400g fogynom.Ugy erzem, h lesz meg ennek natul utoje...
  • 2014. szeptember 22. 12:17
    Sziasztok én ma álltam neki nagy lendülettel a 90 napos diétámnak.Jelenleg 60 kg vagyok a 164 cm és szeretnék 5 kg fogyni.De talán nem is a fogyás a cél ,hanem ,hogy találjak egy olyan étkezési formát ,életmódot ami mellet nem kell éhen halnom hogy kicsit jól érezzem magam a bőrömben. Norbi kódoztam 3éve és 70 kg ról sikerült szülés után lefogynom négy hónap alatt 10 kg ,de persze ehhez kellett Réka torna napi 20 perc.ezt tudom is tartani némi +-azért van ,de a sportot hála bevezettem az életembe nem is napi de igyekszem heti 2-3 nap 15-20 percet futni és amit még be tudok iktatni .Nem akarok modell lenni ,csak szeretném megtanulni elfogadni a tükörképem és kicsit szeretni amit látok benne .Olvasom a hozzászólásokat és tök jó ,hogy biztatjátok egymást .Sok sikert mindenkinek
  • 2014. szeptember 22. 07:39
    Elkezdődött a stagnálás...hurrá! :(
    KarolyKinga te hogy állsz?
  • 2014. szeptember 21. 10:58
    Holnap lesz 1 hónapja, hogy elkezdtem....reggel mérlegelés!
Hasznos csomag