Részletes receptkereső »

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentése

Cikk mentése

Cikk megosztása
Cikk elküldése

Cikk küldése

Cikk nyomtatása

Cikk nyomtatása

Cikk mentése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentéshez be kell jelentkezni!


Elfelejtetted a jelszavadat, vagy nem regisztráltál még?
Kérj jelszóemlékeztetőt vagy regisztrálj !
Nem sikerült az aktiválás vagy inaktív a fiókod még? Itt újra kérheted az aktiváló kódot!

Cikk elküldése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Címzett neve:
Címzett e-mail címe:
Megjegyzés:
Küldő neve:
Küldő e-mail címe:
Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:
A nagysikerű 90 napos népszerűségének titka valószínűleg az, hogy tényleg működik, valamint teljes mértékben betartható, pocakbarát. A diéta kiegyensúlyozott, vitaminokban és rostokban gazdag táplálkozást biztosít, hála a sok gyümölcsnek és zöldségnek!

A 90 napos diétát állítólag amerikai sportorvosok dolgozták ki. Veszélye nincs, még a természetgyógyász is javasolja! Az eredmény 90 nap alatt 15-20 kg (magas súlyfeleslegnél), és még a magas vérnyomást is megszünteti. A fogyókúra a felesleges kilók leadása mellett megváltoztatja a szervezet működését, amivel garantálja, hogy a leadott kilók nem jönnek vissza. Ha kevesebb kilót kell leadni, a diétát előbb abba lehet hagyni, de a szervezetben nem jön létre a fent említett változás.

A diéta egyik titka, hogy minél több zöldséget és gyümölcsöt fogyasszunk - ezek rosttartalma segíti az anyagcserét A diéta egyik titka, hogy minél több zöldséget és gyümölcsöt fogyasszunk - ezek rosttartalma segíti az anyagcserét

A diéta lényege a szétválasztás. Ez azt jelenti, hogy a gyomorba mindig egyféle táplálék jut, amit így könnyen lebont. A napok sorrendjét mindenképpen be kell tartani. A diéta a fehérjenappal kezdődik, ezt követi a keményítőnap, szénhidrátnap és gyümölcsnap, majd ismét a fehérjenap következik, így követi egymást a 4 nap sorban, 90 napon át. A diéta alatt havonta egyszer víznapot kell tartani, amely gyümölcsnap után következik, utána pedig fehérjenap jön. Cukormentes kávé és tea korlátlan mennyiségben fogyasztható.

A reggeli minden nap ugyanaz: gyümölcs, esetleg 100 %-os, cukor hozzáadása nélkül készített gyümölcslé. Gyümölcs a délelőtt folyamán is fogyasztható, ebéd előtt 1 órával azonban már nem. (A banán is gyümölcs, tehát ez is ehető.)

1. nap: Fehérjenap

EBÉD: Főtt vagy sült hús, hal, tojás, sajt, valamint joghurt, kefir, túró (20 dkg összesen).

Ehhez bármilyen nyers salátát fogyaszthatunk, korlátlan mennyiségben. 1 szelet kenyér is fogyasztható (bár elhagyásával eredményesebb a diéta). Ebéd után 2 dl tészta nélküli levest kell inni. (Vannak, akik elhagyják, a diéta így is működik!) Tejet, sajtot csak ezen a napon lehet enni.

VACSORA: Ugyanaz ehető, ami ebédre, csak leves nélkül, kicsit kisebb mennyiségben.

Receptek fehérjenapra >>>

Fehérjenapon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával Fehérjenapon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával

2. nap: Keményítőnap

EBÉD: Bármilyen zöldségféle (bab, borsó, zöldbab, kukorica, lencse, sárgarépa, burgonya…), főzve vagy sütőben sütve. Keményítő a rizs is. Ételízesítő, só, ketchup, főtt paradicsom használható. Nyers salátát is ehetünk korlátlan mennyiségben, valamint 1 szelet kenyeret (elhagyásával eredményesebb a diéta).

VACSORA: Bármilyen zöldségféle főzve, sütve, párolva, saláta… vagyis ugyanaz, mint az ebéd, csak kisebb mennyiségben.

Receptek keményítőnapra >>>

Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is! Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is!

3. nap: Szénhidrátnap

EBÉD: Főtt tészta vagy pizza. Vagy bármilyen sós sütemény (egy adag pizzának megfelelően). Ízesítésként paradicsomszósz vagy kevés zöldség használható.

VACSORA: Két kisebb szelet torta vagy 2-3 apró kalács, esetleg 3 gombóc fagyi, és 1 szelet étcsokoládé. (Aki nem kívánja az édes ízeket, ehet sós süteményt is…)

Receptek szénhidrátnapra >>>

Szénhidrátnapon tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is Szénhidrátnapon tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is

4. nap: Gyümölcsnap

EBÉD: Bármilyen gyümölcs, korlátlan mennyiségben.

VACSORA: Bármilyen gyümölcs, minden mennyiségben! :-)

Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető! Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető!

Egyéb tudnivalók:

- A diéta befejezése után normálisan ehetünk, azzal a feltétellel, hogy a reggeli csak gyümölcs lehet még 90 napig, vagyis délig nem eszük mást.

- Kicsit komplikáltnak hathat a diéta, de nem az!

- Az étrendben semmit sem szabad átugorni, mert minden élelmiszernek megvan a maga feladata, és a szervezet nem lehet meg nélkülük.

- Nem szokás, hogy reggelire gyümölcsöt együnk, de ebből a szervezet először az integrált cukrot használja fel, amely az idegrendszert táplálja.

- Azok, akik magas vérnyomástól szenvednek, pár hét diéta után akár el is hagyhatják a gyógyszerüket, természetesen orvosi ellenőrzés mellett!

- A diéta alatt igyunk sok folyadékot (elsősorban vizet és gyógyteát). A sok folyadék segít kimosni a szervezetből a lebomló felesleget.

- A fogyás mértéke függ a súlyfeleslegtől. Ez azt jelenti, hogy akinek nagyon sok a súlyfeleslege, gyorsabban és többet fogy, mint akinek kevés.

Sok víz, illetve cukormentes folyadék sokat segíthet a fogyásban Sok víz, illetve cukormentes folyadék sokat segíthet a fogyásban

Receptek >>>

Gyakori kérdések >>>

90 napos diéta - együtt egyszerűbb >>>

Fogyásodat itt vezetheted >>>

A fórumot itt találod >>>

Receptek fehérjenapra >>>

Receptek keményítőnapra >>>

Receptek szénhidrátnapra >>>

Ajánlott cikkek

Hozzászólás a cikkhez

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni!

Belépés



Hozzászólások

Összes hozzászólás: 8455 db
  • 8455. noemi20
    2015. június 29. 00:38
    Sziasztok!

    4 évvel ezelőtt kitartóan végig csináltam ezt a szétválasztó diétát, melynek hatására sikerült 12 kiló feleslegtől megszabadulnom. Kimondhatatlanul jó érzés volt, hiszen beindult az emésztésem, amivel sokszor küszködtem. Sokkal felszabadultabbnak éreztem magam, mint azelőtt. Sajnos a diéta végeztével nem nagyon figyeltem oda, hogy miket eszem, ezért hamar vissza is jöttek a leadott kilók. Nem beszélve arról, hogy az utána javasolt plusz 90 napon át tartó délelőtti gyümölcs evést sem tartottam be. Sokszor eljátszottam a gondolattal, hogy lehet ha azt is betartottam volna plusz oda figyelek az evésre a diéta után is, akkor lehet nem jött volna vissza az a 12 kiló.
    Majd 2 év elteltével újra neki vágtam, de nem volt elég kitartásom ahhoz, hogy még egyszer végig csináljam. Mindig csak az járt a fejemben, hogy mikor végig csináltam, utána visszajöttek a kilók.
    Megmondom őszintén, hogy a diéta alatt nem volt rendszeres a mozgásom sem. Bizony voltak napok, mikor teljesen elfelejtkeztem a sportolásról. Akkoriban kezdtem el a középiskolát és bele kellett rázódnom az igazi nem magolós tanulásba.
    Most, hogy már sikeresen befejeztem a tanulmányaimat eldöntöttem, hogy újra neki vágok. Szeretném ha most teljes sikerrel járnék. Sajnos fejben sosem tudtam magam úgy elhatározni, hogy most igen is menni fog és annyi kilótól fogok megszabadulni, amennyitől valójában szeretnék és jól érezném magam, de bízom abban, hogy most másképp lesz. :)

    Ne haragudjatok a regényért, de gondoltam én is megosztom, hogy velem mi történt. :)

    Egyébként ki mit szokott sportolni?
    Mindenkinek kitartást kívánok a diétához! :)
  • 8454. doresz74
    2015. június 16. 14:46
    Sziasztok, nezelodok van e valaki itt regrol (4-5 ev elottrol) de nem latok ..Mar csinaltam ezt a dietat 2szer is sikeresen, megint el kell kezdeni es ha itt vagyok jobban betartom ...Mai nap elso nap less reggelire cseresznye , ebed/vacsi csirkehusi salataval...
  • 2015. június 8. 18:16
    Sziasztok!
    Kb. 168 cm vagyok 14 éves és 55 kg.
    Nem érzem magam kövérnek csak szeretnék szálkás lenni és az arcomból egy kicsit lefogyni.
    Holnap kezdem a diétát és Július 8.-án megyek egy nyári táborba ahol 10 napot fogok eltölteni.
    Szerintem nem lesz lehetőségem a táborban a diéta szerint étkezni, és azt szeretném kérdezni tőletek, hogy hazavágná-e a diétát az a 10 nap kihagyás.
    Válaszotok előre is köszönöm. :)
  • 8452. Kingaisa
    2015. június 6. 21:02
    Igen, csak gyümölcsnapon, de akkor nagyon durván(napi 10-15-ször és híg) :(((
    Én a körtére gyanakszom. Az okozhat ilyet? Köszi a tippet!!! Banánt fogok enni!
    Kb. 8-10 kg-ot szeretnék leadni. Most 68kg vagyok és 158cm magas. Sokat nassoltam az elmúlt hónapokban és ez meg is látszik rajtam. Sajnos! :( Régebben a szénhidrát teljes kiiktatásával fogytam 12kg-ot, de az nagyon szenvedős. Ebbe azért kezdtem bele, mert betarthatónak tűnt, de a gyümölcsnapok kezdik megtörni a kitartásom és az elszántságom.
    A banánt mindenképp kipróbálom!!!
    Köszönöm, hogy válaszoltál!!!
    Szép hétvégét és kitartást!!!
  • 8451. sixteny
    2015. június 5. 20:48
    csak gyuminapon megy a hasad?
    azt megfigyeltem en is, h sokkal rendszeresebben es tobbet jarok wc-re, de soha nem ment a hasam dieta kozbe. nem esett valami tul jol v tul rosszul a napokba? ha 1x ment csak a hasad az meg nem okoz problemat, dieta alatt valtozik h mikor milyen a szeklet, hisz elkezdtel maskepp etkezni.
    Egyel banant, annak van ugymond "hasfogo" hatasa :)
    Kingaisa mennyit szeretnel leadni? :)
  • 8450. Kingaisa
    2015. június 4. 14:03
    Sziasztok!
    Pár napja kezdtem a diétát. Sajnos a gyümölcsnap "betett" az emésztésemnek. :(((
    Az normális, ha "megy" a hasa az embernek a gyüminapon???? Így nem tudom elvégezni a munkámat. :((( Mi tévő legyek? Van ötletetek????
    Előre is köszi a válaszokat!!!!
    Kitartást mindenkinek és magamnak is!!!
  • 8449. sixteny
    2015. június 3. 07:48
    agnes44 szerintem lehet enni eltett ceklat, en is szoktam mindenfele savanyusagot enni, ami epp a kezembe kerul :) Nem irja h eltett savanyusagokat nem lehet enni, s ugy remlik mintha valahol olvastam volna, h lehet enni :)
  • 8448. sixteny
    2015. június 3. 07:47
    sziasztok :)

    Elegge veterannak szamitok mar ebben a dietaban :) Ujra nekifutottam a dietanak, ma tartom a 3. napot, azaz szenhidratnapot :)
    Epp epret reggelizek :)
    Esmi89 egyaltalan nem problema, ha csak 80 napot csinalod a dietat, van aki mar 2 honap utan abbahagyja. Max esetleg azt tudod meg csinalni, h a fesztivalon "okosabban" es ovatosabban eszegetsz s ha hazajossz folytatod :) De meglasd addig lefog menni az a franya 15 kg ;)
    angel joy kitartast kivanok a dietadhoz :)
    A magassagomhoz kepest 15-20 kg-t en is lekellene dobjak .(162/84)
    Bogus23 na kezdted el a dietat? :)


  • 8447. angel joy
    2015. május 30. 08:43
    Sziasztok! A héten kezdtem a diétát.157 cm. és 69 kg. vagyok! Leginkább az adta a végső lökést, hogy augusztus végén szeretnénk menni nyaralni és amikor megláttam magam a bikinimben sírva fakadtam :'( ! Persze mindenki azzal vígasztal, hogy 4 gyerek után mit akarok, jól nézek ki! De nekem van szemem és látok! Én soha nem másoknak akartam tetszeni és megfelelni, hanem magamnak és a férjemnek! Most 15 kg. minusz lebeg a szemem előtt, és ezt meg kell csinálnom augusztus végére ! A diéta mellett szoktam mozogni is egy eliptikus tréner segítségével ! És sajnos tudom, hogy a kor is rátesz egy lapáttal arra, hogy nehezebben menjenek a kilók, de engem ez sem fog eltántorítani :) ! Kitartást kívánok minden diétázónak és magamnak is! Főleg, hogy ma vendégségbe megyünk, finom pacal lesz az ebéd, nekem meg gyümölcs napom van :'( !!! De kibírom :) ! Mert muszáj!!!! Szép napot mindenkinek :)
  • 8446. agnes44
    2015. április 20. 19:51
    MMMMM! a gyümölcsnap is a kedvencem de leginkább a fehérjenap
    a holnap az én napom!
    azt hiszem sütök hurkát
    lehet enni hozzá eltett céklát?

    jó lenne ha kapnék választ mert különben nyiszu leszek :(
Hasznos csomag
Mindmegette Piactér