Részletes receptkereső »
  •  
  •  
  •  
  •  


Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentése

Cikk mentése

Cikk megosztása
Cikk elküldése

Cikk küldése

Cikk nyomtatása

Cikk nyomtatása

Cikk mentése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentéshez be kell jelentkezni!


Elfelejtetted a jelszavadat, vagy nem regisztráltál még?
Kérj jelszóemlékeztetőt vagy regisztrálj !
Nem sikerült az aktiválás vagy inaktív a fiókod még? Itt újra kérheted az aktiváló kódot!

Cikk elküldése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Címzett neve:
Címzett e-mail címe:
Megjegyzés:
Küldő neve:
Küldő e-mail címe:
Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:
A nagysikerű 90 napos népszerűségének titka valószínűleg az, hogy tényleg működik, valamint teljes mértékben betartható, pocakbarát. A diéta kiegyensúlyozott, vitaminokban és rostokban gazdag táplálkozást biztosít, hála a sok gyümölcsnek és zöldségnek!

A 90 napos diétát állítólag amerikai sportorvosok dolgozták ki. Veszélye nincs, még a természetgyógyász is javasolja! Az eredmény 90 nap alatt 15-20 kg (magas súlyfeleslegnél), és még a magas vérnyomást is megszünteti. A fogyókúra a felesleges kilók leadása mellett megváltoztatja a szervezet működését, amivel garantálja, hogy a leadott kilók nem jönnek vissza. Ha kevesebb kilót kell leadni, a diétát előbb abba lehet hagyni, de a szervezetben nem jön létre a fent említett változás.

A diéta egyik titka, hogy minél több zöldséget és gyümölcsöt fogyasszunk - ezek rosttartalma segíti az anyagcserét A diéta egyik titka, hogy minél több zöldséget és gyümölcsöt fogyasszunk - ezek rosttartalma segíti az anyagcserét

A diéta lényege a szétválasztás. Ez azt jelenti, hogy a gyomorba mindig egyféle táplálék jut, amit így könnyen lebont. A napok sorrendjét mindenképpen be kell tartani. A diéta a fehérjenappal kezdődik, ezt követi a keményítőnap, szénhidrátnap és gyümölcsnap, majd ismét a fehérjenap következik, így követi egymást a 4 nap sorban, 90 napon át. A diéta alatt havonta egyszer víznapot kell tartani, amely gyümölcsnap után következik, utána pedig fehérjenap jön. Cukormentes kávé és tea korlátlan mennyiségben fogyasztható.

A reggeli minden nap ugyanaz: gyümölcs, esetleg 100 %-os, cukor hozzáadása nélkül készített gyümölcslé. Gyümölcs a délelőtt folyamán is fogyasztható, ebéd előtt 1 órával azonban már nem. (A banán is gyümölcs, tehát ez is ehető.)

1. nap: Fehérjenap

EBÉD: Főtt vagy sült hús, hal, tojás, sajt, valamint joghurt, kefir, túró (20 dkg összesen).

Ehhez bármilyen nyers salátát fogyaszthatunk, korlátlan mennyiségben. 1 szelet kenyér is fogyasztható (bár elhagyásával eredményesebb a diéta). Ebéd után 2 dl tészta nélküli levest kell inni. (Vannak, akik elhagyják, a diéta így is működik!) Tejet, sajtot csak ezen a napon lehet enni.

VACSORA: Ugyanaz ehető, ami ebédre, csak leves nélkül, kicsit kisebb mennyiségben.

Receptek fehérjenapra >>>

Fehérjenapon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával Fehérjenapon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával

2. nap: Keményítőnap

EBÉD: Bármilyen zöldségféle (bab, borsó, zöldbab, kukorica, lencse, sárgarépa, burgonya…), főzve vagy sütőben sütve. Keményítő a rizs is. Ételízesítő, só, ketchup, főtt paradicsom használható. Nyers salátát is ehetünk korlátlan mennyiségben, valamint 1 szelet kenyeret (elhagyásával eredményesebb a diéta).

VACSORA: Bármilyen zöldségféle főzve, sütve, párolva, saláta… vagyis ugyanaz, mint az ebéd, csak kisebb mennyiségben.

Receptek keményítőnapra >>>

Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is! Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is!

3. nap: Szénhidrátnap

EBÉD: Főtt tészta vagy pizza. Vagy bármilyen sós sütemény (egy adag pizzának megfelelően). Ízesítésként paradicsomszósz vagy kevés zöldség használható.

VACSORA: Két kisebb szelet torta vagy 2-3 apró kalács, esetleg 3 gombóc fagyi, és 1 szelet étcsokoládé. (Aki nem kívánja az édes ízeket, ehet sós süteményt is…)

Receptek szénhidrátnapra >>>

Szénhidrátnapon tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is Szénhidrátnapon tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is

4. nap: Gyümölcsnap

EBÉD: Bármilyen gyümölcs, korlátlan mennyiségben.

VACSORA: Bármilyen gyümölcs, minden mennyiségben! :-)

Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető! Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető!

Egyéb tudnivalók:

- A diéta befejezése után normálisan ehetünk, azzal a feltétellel, hogy a reggeli csak gyümölcs lehet még 90 napig, vagyis délig nem eszük mást.

- Kicsit komplikáltnak hathat a diéta, de nem az!

- Az étrendben semmit sem szabad átugorni, mert minden élelmiszernek megvan a maga feladata, és a szervezet nem lehet meg nélkülük.

- Nem szokás, hogy reggelire gyümölcsöt együnk, de ebből a szervezet először az integrált cukrot használja fel, amely az idegrendszert táplálja.

- Azok, akik magas vérnyomástól szenvednek, pár hét diéta után akár el is hagyhatják a gyógyszerüket, természetesen orvosi ellenőrzés mellett!

- A diéta alatt igyunk sok folyadékot (elsősorban vizet és gyógyteát). A sok folyadék segít kimosni a szervezetből a lebomló felesleget.

- A fogyás mértéke függ a súlyfeleslegtől. Ez azt jelenti, hogy akinek nagyon sok a súlyfeleslege, gyorsabban és többet fogy, mint akinek kevés.

Sok víz, illetve cukormentes folyadék sokat segíthet a fogyásban Sok víz, illetve cukormentes folyadék sokat segíthet a fogyásban

Receptek >>>

Gyakori kérdések >>>

90 napos diéta - együtt egyszerűbb >>>

Fogyásodat itt vezetheted >>>

A fórumot itt találod >>>

Receptek fehérjenapra >>>

Receptek keményítőnapra >>>

Receptek szénhidrátnapra >>>

Hozzászólás a cikkhez

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni!

Belépés



Hozzászólások

Összes hozzászólás: 8438 db
  • 8438. pucuka77
    2015. március 26. 07:44
    Köszönöm a választ Zsuzsika83!

    Tegnap délután szalonna sütésre voltunk hivatalosak.
    Kibírtam, és nem ettem, pedig folyt a nyálam délután 5-kor gyümölcs napon gondolhatjátok.......
    Viszont mivel addigra nem jött válasz, megettem egy paradicsomot néhány szelet paprikával.
    Meg vittem magammal szárított almaszirmot.
    Az a bajom az olajos magokkal, hogy kipattogok tőlük. Egy-két szemtől nem, de egy-két marokkal már igen.
    Múlt szerdán 66,8 kg voltam, ma reggel 65,2 kg-ot mértem. 1,6 kg egy hét alatt!!! Ez csodás!
  • 2015. március 25. 21:04
    Szia pucuka77!Sajnos azért nincs oda írva mert ezen a napon nem lehet zöldségfélét enni. :-((
    De ehetsz helyette mogyorót,diót vagy bármilyen olajos magvat egy-két marokkal. szép estét és kitartást!
  • 8436. pucuka77
    2015. március 25. 09:52
    Helló!

    Az lenne a kérdésem, hogy gyümölcs napon salátát egyáltalán nem lehet fogyasztani? Úgy szeretnék, mert a sok gyümölcstől nagyon éhes vagyok.. :(
    Mert amúgy mindegyik napra oda van írva, csak gyümölcs napra nem.
    Jó lenne ha még MA válaszolna valaki, mert épp gyümölcsnapom van :)

    Előre is köszi
  • 2015. március 24. 11:35
    Sziasztok!Újjak és régiek!:) Örülök hogy ilyen sok új ember is ráállt a diétára és persze büszke vagyok a régiekre is akik még mindig kitartóan küzdenek!;-) Én sajnos abba hagytam meg is látszik sajnos.Mert egyik napról a másikra visszatértem a régi életmódhoz és ez sajnos a kilókon is meglátszik.De visszatértem és mivel eddig ez volt a leghatásosabb diétám ezért holnaptól újra belekezdek.Most 77-ről indulok.Kitartást mindenkinek és főleg nekem....:-( Pusszantás mindenkinek!
  • 8434. pucuka77
    2015. március 23. 11:59
    Sziasztok!

    Múlt héten vágtam bele, ezt még nem próbáltam. Ma van a 6.napom.
    Mindössze 0,5 kg-ot sikerült fogyni :(
    Egyébként nagyon nehezen fogyok....
    66,8 kg-ról indultam, és 66,3 voltam ma reggel.
    Mondjuk nagyon örültem neki!!! :D
    6-7 kg-ot szeretnék leadni. Írta a diéta, hogy kevesebből lassabban fog menni, remélem azért sikerül.
  • 8433. anci999
    2015. március 17. 20:48
    Szia Tanyasi!

    Köszi a választ! Sejtettem, csak reménykedtem, hátha gyakrabban is ehetek brokkolit. Holnap keményítő napom lesz, arra főztem le előre egy kis brokkoli pörköltet, rizzsel. Már előre várom a holnapi ebédet.
    Ne add fel, ha 70-et kibírtál, az a maradék 20 már meg sem kottyan! :-)

    Neked is jó éjt!
  • 8432. tanyasi
    2015. március 17. 20:33
    Anci999!

    Keményítő napon eheted, a brokkolit, karfiolt, karalábét, krumplit, babot , répát zellert,
    rizsát stb. Én általában rizses lecsót szoktam enni natúran.
    Szoktam venni szemes főtt kukorica konzervet, meg babot is.
    70 napja csinálom, de már gondolkodom, hogy abba hagyom, 8 kg-ot fogytam. Igaz, hogy amit szabad enni abból sokat is eszem.
    Ma szénhidrát napom volt, délben megettem egy zacskó nápolyit, és egy kocka gesztenye masszát. Este egy egy kis kerek pidzzát! Talán két hétig bírtam, hogy keveset eszem!
    Remélem, te nem leszel ilyen mohó, mert akkor azért lehet többet is fogyni!
    Jó éjt :)
  • 8431. anci999
    2015. március 17. 19:56
    Sziasztok! Brokkolit, karfiolt mikor ehetek? Köszi
  • 8430. tanyasi
    2015. március 10. 20:45

    Mary88

    A rizs keményítő! Hagyd el a kenyeret, az a biztos!
  • 8429. mary88
    2015. március 9. 11:54
    Sziasztok!
    Olyan kérdésem lenne, hogy a kenyeret lehet helyettesíteni puffasztott rizzsel is?
    Köszi előre is a választ!
Hasznos csomag
Mindmegette Piactér