Részletes receptkereső »
  •  

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentése

Cikk mentése

Cikk megosztása
Cikk elküldése

Cikk küldése

Cikk nyomtatása

Cikk nyomtatása

Cikk mentése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentéshez be kell jelentkezni!


Elfelejtetted a jelszavadat, vagy nem regisztráltál még?
Kérj jelszóemlékeztetőt vagy regisztrálj !
Nem sikerült az aktiválás vagy inaktív a fiókod még? Itt újra kérheted az aktiváló kódot!

Cikk elküldése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Címzett neve:
Címzett e-mail címe:
Megjegyzés:
Küldő neve:
Küldő e-mail címe:
Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:
A nagysikerű 90 napos népszerűségének titka valószínűleg az, hogy tényleg működik, valamint teljes mértékben betartható, pocakbarát. A diéta kiegyensúlyozott, vitaminokban és rostokban gazdag táplálkozást biztosít, hála a sok gyümölcsnek és zöldségnek!

Most 90 napos diétaprogramot is találsz az oldalon! Napi receptajánlat, tippek, gyakori kérdések, személyes válaszadás e-mailben, fogyinapló vár itt! >>>

A 90 napos diétát állítólag amerikai sportorvosok dolgozták ki. Veszélye nincs, még a természetgyógyász is javasolja! Az eredmény 90 nap alatt 15-20 kg (magas súlyfeleslegnél), és még a magas vérnyomást is megszünteti. A fogyókúra a felesleges kilók leadása mellett megváltoztatja a szervezet működését, amivel garantálja, hogy a leadott kilók nem jönnek vissza. Ha kevesebb kilót kell leadni, a diétát előbb abba lehet hagyni, de a szervezetben nem jön létre a fent említett változás.

A diéta lényege a szétválasztás. Ez azt jelenti, hogy a gyomorba mindig egyféle táplálék jut, amit így könnyen lebont. A napok sorrendjét mindenképpen be kell tartani. A diéta a fehérjenappal kezdődik, ezt követi a keményítőnap, szénhidrátnap és gyümölcsnap, majd ismét a fehérjenap következik, így követi egymást a 4 nap sorban, 90 napon át. A diéta alatt havonta egyszer víznapot kell tartani, amely gyümölcsnap után következik, utána pedig fehérjenap jön. Cukormentes kávé és tea korlátlan mennyiségben fogyasztható.

A reggeli minden nap ugyanaz: gyümölcs, esetleg 100 %-os, cukor hozzáadása nélkül készített gyümölcslé. Gyümölcs a délelőtt folyamán is fogyasztható, ebéd előtt 1 órával azonban már nem. (A banán is gyümölcs, tehát ez is ehető.)

1. nap: Fehérjenap

EBÉD: Főtt vagy sült hús, hal, tojás, sajt, valamint joghurt, kefir, túró (20 dkg összesen).

Ehhez bármilyen nyers salátát fogyaszthatunk, korlátlan mennyiségben. 1 szelet kenyér is fogyasztható (bár elhagyásával eredményesebb a diéta). Ebéd után 2 dl tészta nélküli levest kell inni. (Vannak, akik elhagyják, a diéta így is működik!) Tejet, sajtot csak ezen a napon lehet enni.

VACSORA: Ugyanaz ehető, ami ebédre, csak leves nélkül, kicsit kisebb mennyiségben.

Receptek fehérjenapra >>>

Fehérjenpon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával Fehérjenpon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával


2. nap: Keményítőnap

EBÉD: Bármilyen zöldségféle (bab, borsó, zöldbab, kukorica, lencse, sárgarépa, burgonya…), főzve vagy sütőben sütve. Keményítő a rizs is. Ételízesítő, só, ketchup, főtt paradicsom használható. Nyers salátát is ehetünk korlátlan mennyiségben, valamint 1 szelet kenyeret (elhagyásával eredményesebb a diéta).

VACSORA: Bármilyen zöldségféle főzve, sütve, párolva, saláta… vagyis ugyanaz, mint az ebéd, csak kisebb mennyiségben.

Receptek keményítőnapra >>>

Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is! Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is!


3. nap: Szénhidrátnap

EBÉD: Főtt tészta vagy pizza. Vagy bármilyen sós sütemény (egy adag pizzának megfelelően). Ízesítésként paradicsomszósz vagy kevés zöldség használható.

VACSORA: Két kisebb szelet torta vagy 2-3 apró kalács, esetleg 3 gombóc fagyi, és 1 szelet étcsokoládé. (Aki nem kívánja az édes ízeket, ehet sós süteményt is…)

Receptek szénhidrátnapra >>>

Szénhidrátnapn tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is Szénhidrátnapn tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is


4. nap: Gyümölcsnap

EBÉD: Bármilyen gyümölcs, korlátlan mennyiségben.


VACSORA: Bármilyen gyümölcs, minden mennyiségben! :-)

Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető! Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető!

 

Egyéb tudnivalók:

- A diéta befejezése után normálisan ehetünk, azzal a feltétellel, hogy a reggeli csak gyümölcs lehet még 90 napig, vagyis délig nem eszük mást.

- Kicsit komplikáltnak hathat a diéta, de nem az!

- Az étrendben semmit sem szabad átugorni, mert minden élelmiszernek megvan a maga feladata, és a szervezet nem lehet meg nélkülük.

- Nem szokás, hogy reggelire gyümölcsöt együnk, de ebből a szervezet először az integrált cukrot használja fel, amely az idegrendszert táplálja.

- Azok, akik magas vérnyomástól szenvednek, pár hét diéta után akár el is hagyhatják a gyógyszerüket, természetesen orvosi ellenőrzés mellett!

- A diéta alatt igyunk sok folyadékot (elsősorban vizet és gyógyteát). A sok folyadék segít kimosni a szervezetből a lebomló felesleget.

- A fogyás mértéke függ a súlyfeleslegtől. Ez azt jelenti, hogy akinek nagyon sok a súlyfeleslege, gyorsabban és többet fogy, mint akinek kevés.

 
Receptek>>>

Gyakori kérdések >>>

Hozzászólás a cikkhez

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni!

Belépés



Hozzászólások

Összes hozzászólás: 8218 db
  • 2014. szeptember 1. 07:26
    ChristinaVali ügyes vagy, még ha néha bűnöztél is :)
    Én megelégednék az első hónapban -6 kg-al is, de így túl az első héten
    (amiben víznap is volt és bűnöztem is) 1, 8 kg-al vagyok könnyebb...örülök nagyon :)
  • 2014. augusztus 31. 08:59
    Sziasztok! Gondoltam megosztom veletek az örömöm, hátha sokaknak bátorítás lesz a diétához. Bevallom, nem hittem abban, hogy valaha is sikeres leszek, mivel oly sok csalódás ért már különféle diéták, fogyókúrás módszerek kipróbálásakor. Jelenleg 28 napon vagyok túl, és igazából tökéletesen jól érzem magam. 7,2 kg-tól sikerült megszabadulnom a majdnem egy hónap alatt, úgyhogy van boldogság! :) Mindenkit csak bátorítani tudok, és kitartásra sarkallni! (Természetesen velem is megesett, hogy nem tudtam tartani a diétát kirándulás, vagy egyszerű bűnözés miatt, de még akkor sem maradt abba a fogyás! :P ) Úgyhogy hajrá mindenkinek, kitartást, sok sikert és örömet! :)
  • 2014. augusztus 30. 07:15
    Sziasztok!
    Két sikeres 90 napos után, hétfőn ismét belevágtam és azon gondolkodtam, hogy nem a 4 napot fogom váltakoztatni, hanem az 5 napot....szerintem értitek :)
    Eddig mindkét alkalommal 8 kg-tól sikerült megszabadulnom, de bevallom sokszor csaltam, most viszont 14 kg maradt rajtam szülés óta, szóval nincs csalás!
    Hajrá mindenkinek!

    bori79 a sütőtök zöldség, tehát keményítő.
  • 8215. bori79
    2014. augusztus 29. 09:38
    Sziasztok!

    Szerintetek a sütőtök az keményítő vagy szénhidrát napon fogyasztható?
  • 2014. augusztus 26. 22:31
    Sziasztok fogyi tarsaim! Februar kozepen mezdtem a dietat majus kozepeig es 11kg-t fogytam ugy, h nem olyan nagyon szigoruan tartottam be a dietat. Termeszetesen azutan nem nagyon figyeltem es allandoan zabaltam es nassoltam, amit azelott soha eletemben nem csinaltam, igy 3honap szunet alatt vissza jott 4kg de az csak hasra es fenekre. Tegnap ujra neki alltam es mar nagyon vartam, h ismet normalisan etkezzem.Egy nagy gondom van, h szornyen szedulok es faj a fejem, pedig sok vizet iszok. Igaz ezek leginkabb azert vannak, mert sziv beteg vagyok, mindig zzornyen alacsony a cukrom es a vernyomasommal sincs minden rendben es ennek a dieta nem tesz jot, illetve forditva. Ha az alacsony vercukor szint miatt szinte mar komas allapotba kerulok, akkor dieta ide vagy oda meg kell egydk egy csokit, vagy cukrot. :( Orulok, h regi "ismerosokkel" is talalkozom sixteny szemelyeben. Par honappal ezelott is egyutt diegaztunk. :)
  • 2014. augusztus 19. 12:28
    Linda25, biztos nem eszel több szénhidrátot mint amit szabad kicsivel sem? Mert a szénhidrát, főleg a rossz szénhidrátok felelősek azért, ha nem sikerül fogyni:) Illetve érdemes nézni a kalóriát is, mert pl a gyümölcsöknél és zöldségeknél sem mindegy, melyikben mennyi kalória van. Én pl a banánt már az első hónap után elhagytam, mert túl sok kalóriát és szénhidrátot tartalmaz:) Illetve bevezettem minden este egy kanál lenmagot egészben lenyelni, ez nagyban hozzájárult, hogy nem szívódik fel annyi káros anyag.
  • 8212. sixteny
    2014. augusztus 18. 07:23
    A hormonkeszitmenyekkel kapcsolatban szeretnem hozzafuzni, h en a dieta alatt vegig szedtem fogamzasgatlot, de nem befolyasolta a fogyasomat, szepen lementek a kilok.
    Kellemes napot mindenkinek es jo fogyast :)
  • 8211. sixteny
    2014. augusztus 18. 07:20
    Sziasztok, udvozlok mindenkit! :)
    Regi "motoros" vagyok ebben a dietaban, es ugy dontottem, h ujra nekifutok, h ledobjak jo par kilot :) Egyszer mar megprobalkoztam ezzel a dietaval akkor sikerult 2 honap alatt ledobjak 13 kg-t, csak ugyebar annyira nem figyeltem a tovabbiakban es visszajott 4-5 kg.
    Most a dietamat 73.7 kg-val inditom es remenyeim szerint 58kg-ig meg se szeretnek allni :) Remelem osszejon :)
    Ti hogy haladtok a dietaval?
  • 8210. Linda25
    2014. augusztus 14. 12:07
    Sziasztok! Nekem ez a 12.napom.78 kg indultam,és ma mondom megmérem magam és 76 kg mutatott a mérleg ez jó amúgy hogy nem mozgok mellette? Kicsit elvagyok keseredve,mert nem igazán sok a fogyás.:( Szerintetek??
  • 2014. augusztus 11. 08:50
    Köszönöm Zsuzsi1984 a válaszodat! Én nem hagytam abba a fogamzásgátló szedését, és így is sikerült 1 hét alatt 4 kilótól megszabadulnom :-) Nagyon boldog vagyok, remélem ez továbbra is így fog menni! Sok sikert és kitartást minden diétázónak!
Hasznos csomag