Részletes receptkereső »

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentése

Cikk mentése

Cikk megosztása
Cikk elküldése

Cikk küldése

Cikk nyomtatása

Cikk nyomtatása

Cikk mentése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentéshez be kell jelentkezni!


Elfelejtetted a jelszavadat, vagy nem regisztráltál még?
Kérj jelszóemlékeztetőt vagy regisztrálj !
Nem sikerült az aktiválás vagy inaktív a fiókod még? Itt újra kérheted az aktiváló kódot!

Cikk elküldése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Címzett neve:
Címzett e-mail címe:
Megjegyzés:
Küldő neve:
Küldő e-mail címe:
Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:
A nagysikerű 90 napos népszerűségének titka valószínűleg az, hogy tényleg működik, valamint teljes mértékben betartható, pocakbarát. A diéta kiegyensúlyozott, vitaminokban és rostokban gazdag táplálkozást biztosít, hála a sok gyümölcsnek és zöldségnek!

A 90 napos diétát állítólag amerikai sportorvosok dolgozták ki. Veszélye nincs, még a természetgyógyász is javasolja! Az eredmény 90 nap alatt 15-20 kg (magas súlyfeleslegnél), és még a magas vérnyomást is megszünteti. A fogyókúra a felesleges kilók leadása mellett megváltoztatja a szervezet működését, amivel garantálja, hogy a leadott kilók nem jönnek vissza. Ha kevesebb kilót kell leadni, a diétát előbb abba lehet hagyni, de a szervezetben nem jön létre a fent említett változás.

A diéta egyik titka, hogy minél több zöldséget és gyümölcsöt fogyasszunk - ezek rosttartalma segíti az anyagcserét A diéta egyik titka, hogy minél több zöldséget és gyümölcsöt fogyasszunk - ezek rosttartalma segíti az anyagcserét

A diéta lényege a szétválasztás. Ez azt jelenti, hogy a gyomorba mindig egyféle táplálék jut, amit így könnyen lebont. A napok sorrendjét mindenképpen be kell tartani. A diéta a fehérjenappal kezdődik, ezt követi a keményítőnap, szénhidrátnap és gyümölcsnap, majd ismét a fehérjenap következik, így követi egymást a 4 nap sorban, 90 napon át. A diéta alatt havonta egyszer víznapot kell tartani, amely gyümölcsnap után következik, utána pedig fehérjenap jön. Cukormentes kávé és tea korlátlan mennyiségben fogyasztható.

A reggeli minden nap ugyanaz: gyümölcs, esetleg 100 %-os, cukor hozzáadása nélkül készített gyümölcslé. Gyümölcs a délelőtt folyamán is fogyasztható, ebéd előtt 1 órával azonban már nem. (A banán is gyümölcs, tehát ez is ehető.)

1. nap: Fehérjenap

EBÉD: Főtt vagy sült hús, hal, tojás, sajt, valamint joghurt, kefir, túró (20 dkg összesen).

Ehhez bármilyen nyers salátát fogyaszthatunk, korlátlan mennyiségben. 1 szelet kenyér is fogyasztható (bár elhagyásával eredményesebb a diéta). Ebéd után 2 dl tészta nélküli levest kell inni. (Vannak, akik elhagyják, a diéta így is működik!) Tejet, sajtot csak ezen a napon lehet enni.

VACSORA: Ugyanaz ehető, ami ebédre, csak leves nélkül, kicsit kisebb mennyiségben.

Receptek fehérjenapra >>>

Fehérjenapon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával Fehérjenapon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával

2. nap: Keményítőnap

EBÉD: Bármilyen zöldségféle (bab, borsó, zöldbab, kukorica, lencse, sárgarépa, burgonya…), főzve vagy sütőben sütve. Keményítő a rizs is. Ételízesítő, só, ketchup, főtt paradicsom használható. Nyers salátát is ehetünk korlátlan mennyiségben, valamint 1 szelet kenyeret (elhagyásával eredményesebb a diéta).

VACSORA: Bármilyen zöldségféle főzve, sütve, párolva, saláta… vagyis ugyanaz, mint az ebéd, csak kisebb mennyiségben.

Receptek keményítőnapra >>>

Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is! Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is!

3. nap: Szénhidrátnap

EBÉD: Főtt tészta vagy pizza. Vagy bármilyen sós sütemény (egy adag pizzának megfelelően). Ízesítésként paradicsomszósz vagy kevés zöldség használható.

VACSORA: Két kisebb szelet torta vagy 2-3 apró kalács, esetleg 3 gombóc fagyi, és 1 szelet étcsokoládé. (Aki nem kívánja az édes ízeket, ehet sós süteményt is…)

Receptek szénhidrátnapra >>>

Szénhidrátnapon tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is Szénhidrátnapon tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is

4. nap: Gyümölcsnap

EBÉD: Bármilyen gyümölcs, korlátlan mennyiségben.

VACSORA: Bármilyen gyümölcs, minden mennyiségben! :-)

Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető! Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető!

Egyéb tudnivalók:

- A diéta befejezése után normálisan ehetünk, azzal a feltétellel, hogy a reggeli csak gyümölcs lehet még 90 napig, vagyis délig nem eszük mást.

- Kicsit komplikáltnak hathat a diéta, de nem az!

- Az étrendben semmit sem szabad átugorni, mert minden élelmiszernek megvan a maga feladata, és a szervezet nem lehet meg nélkülük.

- Nem szokás, hogy reggelire gyümölcsöt együnk, de ebből a szervezet először az integrált cukrot használja fel, amely az idegrendszert táplálja.

- Azok, akik magas vérnyomástól szenvednek, pár hét diéta után akár el is hagyhatják a gyógyszerüket, természetesen orvosi ellenőrzés mellett!

- A diéta alatt igyunk sok folyadékot (elsősorban vizet és gyógyteát). A sok folyadék segít kimosni a szervezetből a lebomló felesleget.

- A fogyás mértéke függ a súlyfeleslegtől. Ez azt jelenti, hogy akinek nagyon sok a súlyfeleslege, gyorsabban és többet fogy, mint akinek kevés.

Sok víz, illetve cukormentes folyadék sokat segíthet a fogyásban Sok víz, illetve cukormentes folyadék sokat segíthet a fogyásban

Receptek >>>

Gyakori kérdések >>>

90 napos diéta - együtt egyszerűbb >>>

Fogyásodat itt vezetheted >>>

A fórumot itt találod >>>

Receptek fehérjenapra >>>

Receptek keményítőnapra >>>

Receptek szénhidrátnapra >>>

Hozzászólás a cikkhez

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni!

Belépés



Hozzászólások

Összes hozzászólás: 8426 db
  • 2015. február 27. 11:20
    tanyasi, köszönöm szépen! :)
    Én a héten kezdtem és ez az első gyümölcsnapom. Sajnos éppen beteg vagyok, ami megnehezíti, mert még a munka sem tudja elterelni a figyelmemet arról, hogy egyek :S de ahogy látom lehet enni egy kis olajos magvat is ezen a napon úgyhogy túl lehet élni talán :)

    Nekem a fehérjenap a kedvencem, mert sajt, tojás, csirke, hal nélkül elég nehezen bírom ki, de menni fog!

    Remélem lesz eredménye, bár én csak 5-6 kilótól szeretnék megszabadulni! :) De ahogy eddig látom eléggé tartható.

    Bár azt nem értem, hogy a chips miért szénhidrát napon ehető, hiszen krumpliból van, ?
    a tortillachips meg nyilván keményítőnapos.
    sok sikert kívánok!! :)
  • 8425. tanyasi
    2015. február 26. 15:02
    floracska6
    szerintem a növényi eredetű tejeket használatod. Mivel gyümölcsöt minden nap ehetsz többször is, azt akkor is meg eszed.
    Szója az fehérje napon ehető!
    Nekem ma fehérje napom van, véletlenül rizses hurkát ettem és a rizs a keményítő!
    A kávé nekem nem akadály, mert cukor nélkül ittam eddig is.
    A gyümölcsnap a legrosszabb, nem tudok mit kezdeni magammal pedig szeretem a gyümölcsöt, de nagyon várom mindig a másnapot. Különben nem rossz ez a fogyókúra, mert már az elő héten van látható eredménye, és nem is szenvedsz.
  • 2015. február 26. 13:16
    Sziasztok!
    Tudnátok nekem tanácsot adni, hogy a növényi tejekkel mi újság? Nyilván a rizs a keményítőnap fogyasztható, de mi a helyzet a szójával? Valamint kókusz, mogyoró és mandulatejjel?
    A kávéról a diéta ideje alatt sem tudok lemondani és ahogy látom nem is kell, viszont feketén nem az igazi :)

    köszönöm előre is! :)
  • 8423. tanyasi
    2015. február 25. 14:14
    Szia moto32!
    De azért szépen haladsz, csak ne add fel és az ötlet amit kitaláltál az nagyon jó.
    Sikerülni fog csak kimondani hosszú a 90 nap gyorsan elszalad.
    Ha nem sikerül az első 90 nap, a másikra már nem fog sok maradni!
    Tartsál ki már az egészséged miatt is.
  • 8422. moto32
    2015. február 25. 10:37
    Szia tanyasi hát sajna 122ről indultam ami mások szerint nem látszott annyinak igaz a csontjaim is erősek szeretnék 90-95 lenni kb most vagyok 105kg 25-30kg lenne jó de eddig így nagyon elégedett vagyok ha letelik a 90 nap és nem sikerül annyit leadni szerintem 1-2 hét pihenő amikor reggeli marad gyümi,és utána addig szeretném folytatni amíg elérem az áhított súlyt.
  • 8421. tanyasi
    2015. február 24. 15:04
    Szia moto32. Gratulálok a 17 kg. fogyáshoz, ennyi a terved.?
    A chips az szénhidrát napos. Én konzerv csemege kukoricát szoktam venni vacsorára, keményítő napon.
  • 8420. tanyasi
    2015. február 24. 14:57
    Sziasztok !

    evyca11, belekezdtél a diétába?
    Nekem is azzal van problémám, hogy mennyi az egy adag, mert írják, hogy 20 dkg. az nekem nagyon kevés. Így mindig többet ettem, 30. napnál tartok 7 kg ment le.
    Ahogy múlnak a napok annál többször eszem naponta, az igaz, hogy csak gyümölcsöt.
    De vissza fogok állni megint a kevesebb ételre, mert több fogyásra számítottam.
    De különben én élvezem, és mindig olyan ételt veszek magamnak amit szeretek.
  • 8419. moto32
    2015. február 23. 11:30
    Sziasztok ma van az 50.napom és -17kg tartok.A chips az minek számít én keményítő napon ettem mert krumpli.Barátnőm aki szintén csinálja ő szénhidrát napon ette szerintetek?
  • 8418. evyca11
    2015. február 18. 20:09
    Sziasztok! :)
    Holnap belefogok a diétába :)
    Napok óta olvasgatok a neten,és ez az ami megfogott,főleg hogy ( egyenlőre ) imádom a gyümölcsöt és úgy tűnik nem kell nagyon megvonni a dolgokat magamtól.
    Nézegettem a recepteket,de már itt megbukott a dolog.Tudtok segiteni,hogy elsősorban mi az a mennyiség amit pl meg lehet enni egy adagra? És mik az egyszerű 1 max 2 adagos ételek,amik megfelelnek a különböző napokra?
    Mivel elég nagy súlyról van szó-remélem hamarosan lesz látványa és nem adom fel,nem megy el a kedvem. :)
    Tudom az edzés csak segit testileg-lelkileg.De ha szedek vagy iszok mellé zöld teát,van értelme?
    Üdv
  • 8417. Nagynelb
    2015. február 15. 14:07
    Bevallom én feladtam a küzdelmet....Másfél hónap után -12 kilóval befejeztem a 90 napost! Elbuktam....elgyengültem...hiába 3 gyerek mellett igazán nagy erőpróba volt ez nekem. Most már csak annyit csinálok, hogy nem vacsorázok így próbálom megtartani a súlyom. Köszönöm, hogy itt lehettem, hogy kaptam biztatást, de nekem ennyi volt. Kívánom nektek legyetek erősek, de ne foggal körömmel ragaszkodjatok a fogyáshoz. És hülyeség hogy a "szépség belülről fakad" csak a kövérek kitalációja! Nem igaz! Mindenkiben megvan a maga szépsége, és ha belülről rendben vagy az kívülről is látszik! Sok sikert mindenkinek, aki pedig feladta mint én, üzenem, hogy ne legyen szomorú, ne korbácsolja magát! Sok puszi! Sziasztok! Bea.
Hasznos csomag