Részletes receptkereső »

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentése

Cikk mentése

Cikk megosztása
Cikk elküldése

Cikk küldése

Cikk nyomtatása

Cikk nyomtatása

Cikk mentése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentéshez be kell jelentkezni!


Elfelejtetted a jelszavadat, vagy nem regisztráltál még?
Kérj jelszóemlékeztetőt vagy regisztrálj !
Nem sikerült az aktiválás vagy inaktív a fiókod még? Itt újra kérheted az aktiváló kódot!

Cikk elküldése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Címzett neve:
Címzett e-mail címe:
Megjegyzés:
Küldő neve:
Küldő e-mail címe:
Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:
A nagysikerű 90 napos népszerűségének titka valószínűleg az, hogy tényleg működik, valamint teljes mértékben betartható, pocakbarát. A diéta kiegyensúlyozott, vitaminokban és rostokban gazdag táplálkozást biztosít, hála a sok gyümölcsnek és zöldségnek!

Most 90 napos diétaprogramot is találsz az oldalon! Napi receptajánlat, tippek, gyakori kérdések, személyes válaszadás e-mailben, fogyinapló vár itt! >>>

A 90 napos diétát állítólag amerikai sportorvosok dolgozták ki. Veszélye nincs, még a természetgyógyász is javasolja! Az eredmény 90 nap alatt 15-20 kg (magas súlyfeleslegnél), és még a magas vérnyomást is megszünteti. A fogyókúra a felesleges kilók leadása mellett megváltoztatja a szervezet működését, amivel garantálja, hogy a leadott kilók nem jönnek vissza. Ha kevesebb kilót kell leadni, a diétát előbb abba lehet hagyni, de a szervezetben nem jön létre a fent említett változás.

A diéta lényege a szétválasztás. Ez azt jelenti, hogy a gyomorba mindig egyféle táplálék jut, amit így könnyen lebont. A napok sorrendjét mindenképpen be kell tartani. A diéta a fehérjenappal kezdődik, ezt követi a keményítőnap, szénhidrátnap és gyümölcsnap, majd ismét a fehérjenap következik, így követi egymást a 4 nap sorban, 90 napon át. A diéta alatt havonta egyszer víznapot kell tartani, amely gyümölcsnap után következik, utána pedig fehérjenap jön. Cukormentes kávé és tea korlátlan mennyiségben fogyasztható.

A reggeli minden nap ugyanaz: gyümölcs, esetleg 100 %-os, cukor hozzáadása nélkül készített gyümölcslé. Gyümölcs a délelőtt folyamán is fogyasztható, ebéd előtt 1 órával azonban már nem. (A banán is gyümölcs, tehát ez is ehető.)

1. nap: Fehérjenap

EBÉD: Főtt vagy sült hús, hal, tojás, sajt, valamint joghurt, kefir, túró (20 dkg összesen).

Ehhez bármilyen nyers salátát fogyaszthatunk, korlátlan mennyiségben. 1 szelet kenyér is fogyasztható (bár elhagyásával eredményesebb a diéta). Ebéd után 2 dl tészta nélküli levest kell inni. (Vannak, akik elhagyják, a diéta így is működik!) Tejet, sajtot csak ezen a napon lehet enni.

VACSORA: Ugyanaz ehető, ami ebédre, csak leves nélkül, kicsit kisebb mennyiségben.

Receptek fehérjenapra >>>

Fehérjenpon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával Fehérjenpon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával


2. nap: Keményítőnap

EBÉD: Bármilyen zöldségféle (bab, borsó, zöldbab, kukorica, lencse, sárgarépa, burgonya…), főzve vagy sütőben sütve. Keményítő a rizs is. Ételízesítő, só, ketchup, főtt paradicsom használható. Nyers salátát is ehetünk korlátlan mennyiségben, valamint 1 szelet kenyeret (elhagyásával eredményesebb a diéta).

VACSORA: Bármilyen zöldségféle főzve, sütve, párolva, saláta… vagyis ugyanaz, mint az ebéd, csak kisebb mennyiségben.

Receptek keményítőnapra >>>

Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is! Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is!


3. nap: Szénhidrátnap

EBÉD: Főtt tészta vagy pizza. Vagy bármilyen sós sütemény (egy adag pizzának megfelelően). Ízesítésként paradicsomszósz vagy kevés zöldség használható.

VACSORA: Két kisebb szelet torta vagy 2-3 apró kalács, esetleg 3 gombóc fagyi, és 1 szelet étcsokoládé. (Aki nem kívánja az édes ízeket, ehet sós süteményt is…)

Receptek szénhidrátnapra >>>

Szénhidrátnapn tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is Szénhidrátnapn tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is


4. nap: Gyümölcsnap

EBÉD: Bármilyen gyümölcs, korlátlan mennyiségben.


VACSORA: Bármilyen gyümölcs, minden mennyiségben! :-)

Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető! Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető!

 

Egyéb tudnivalók:

- A diéta befejezése után normálisan ehetünk, azzal a feltétellel, hogy a reggeli csak gyümölcs lehet még 90 napig, vagyis délig nem eszük mást.

- Kicsit komplikáltnak hathat a diéta, de nem az!

- Az étrendben semmit sem szabad átugorni, mert minden élelmiszernek megvan a maga feladata, és a szervezet nem lehet meg nélkülük.

- Nem szokás, hogy reggelire gyümölcsöt együnk, de ebből a szervezet először az integrált cukrot használja fel, amely az idegrendszert táplálja.

- Azok, akik magas vérnyomástól szenvednek, pár hét diéta után akár el is hagyhatják a gyógyszerüket, természetesen orvosi ellenőrzés mellett!

- A diéta alatt igyunk sok folyadékot (elsősorban vizet és gyógyteát). A sok folyadék segít kimosni a szervezetből a lebomló felesleget.

- A fogyás mértéke függ a súlyfeleslegtől. Ez azt jelenti, hogy akinek nagyon sok a súlyfeleslege, gyorsabban és többet fogy, mint akinek kevés.

 
Receptek>>>

Gyakori kérdések >>>

Hozzászólás a cikkhez

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni!

Belépés



Hozzászólások

Összes hozzászólás: 8252 db
  • 2014. szeptember 19. 07:40
    Én is bele-bele kóstolok, nem hinném, hogy ez baj lenne, hiszen nem eszek belőle annyit, hogy emiatt beinduljon az emésztésem.
    Nálam a család egyébként elfogadta a diétám, nem piszkálnak, ha valamit éppen nem eszek, sőt! Anyum csak ámul, hogy 3 hét alatt mennyit fogytam, Ő is el akarja kezdeni :)
  • 2014. szeptember 18. 23:42
    Akkor szurkolok neked is, hatha celba erunk. :) Habar a mai gyumolcs nap nagyon rosszul zarult... Babgulyast es rantott husit csinaltam a csaladnak.Mondanom sem kell, h kostolgatas nelkul nem birtam ki. :( Holnap raadasul szulinapra is kell menni.
  • 2014. szeptember 18. 10:40
    Na akkor neked is 14 kg a cél, mint nekem :) és egyszerre kezdtük :)
  • 2014. szeptember 18. 08:42
    Nyikilindi akkor ne csodald a gyors fogyast ha 5napozol, ez igy termeszetes. :) Az elso dietanal 11 es felet fogytam, most 74rol jndultam es 60 a cel. De azt sem bannam ha egyszer vissza kapnam az 50kg-os sulyomat. :P
  • 2014. szeptember 17. 09:46
    KarolyKinga én is szoktam "bűnözni", de emellett én "5 napozok", szinte minden gyüminap után víz napozok. Ha már fogyókúra, akkor legyen igazi! :)
    Már két sikeres 90 napos van mögöttem, de akkor csak 8-8 kilót fogytam...most sajna több van rajtam.
    68,9-ről kezdtem és 55 a cél!
  • 2014. szeptember 16. 22:40
    Nyikilindi en is 3hete kezdtem es ugyan ennyit fogytam ugy, h kozben sajnos bele bele kostolgattam a foztombe. Telen mikor eloszor csinaltam ugyan ilyen gyorsan fogytam az elejen, aztan a feletol mar joval lelassult a folyamat. Lehet, h veled is igy lesz. Noh meg szamit az is, h hany kg-rol indulsz. sztbence24 majd szamolj be nekunk arrol, h hogy haladsz. :)
  • 2014. szeptember 16. 15:09
    sztbence24 üdv a csapatban, sok sikert!
  • 2014. szeptember 15. 19:53
    Ma kezdtem! 101kg-ról indulok.
  • 2014. szeptember 14. 21:44
    Van akinek az elején már beindult, ahogy olvastam a hozzászólásokat, nekem pl az első két hétben egy centit nem mozdult a mérleg, aztán meg pihenőt kellett tartanom 3 hónap után, mert a bőröm nem birt alkalmazkodni a gyors fogyáshoz, szerintem nagyon változó kinek mikor indul el és milyen ütemben:)
  • 2014. szeptember 14. 16:42
    Mi van akkor, ha túl gyorsan fogyok?
    3 hete kezdtem, összesen 14 kg-tól akarok megszabadulni és már 3 hét alatt lement 5,3 kg.
    Sokallom....szerintetek?
Hasznos csomag