Részletes receptkereső »
  •  
  •  

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentése

Cikk mentése

Cikk megosztása
Cikk elküldése

Cikk küldése

Cikk nyomtatása

Cikk nyomtatása

Cikk mentése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentéshez be kell jelentkezni!


Elfelejtetted a jelszavadat, vagy nem regisztráltál még?
Kérj jelszóemlékeztetőt vagy regisztrálj !
Nem sikerült az aktiválás vagy inaktív a fiókod még? Itt újra kérheted az aktiváló kódot!

Cikk elküldése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Címzett neve:
Címzett e-mail címe:
Megjegyzés:
Küldő neve:
Küldő e-mail címe:
Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:
A nagysikerű 90 napos népszerűségének titka valószínűleg az, hogy tényleg működik, valamint teljes mértékben betartható, pocakbarát. A diéta kiegyensúlyozott, vitaminokban és rostokban gazdag táplálkozást biztosít, hála a sok gyümölcsnek és zöldségnek!

Most 90 napos diétaprogramot is találsz az oldalon! Napi receptajánlat, tippek, gyakori kérdések, személyes válaszadás e-mailben, fogyinapló vár itt! >>>

A 90 napos diétát állítólag amerikai sportorvosok dolgozták ki. Veszélye nincs, még a természetgyógyász is javasolja! Az eredmény 90 nap alatt 15-20 kg (magas súlyfeleslegnél), és még a magas vérnyomást is megszünteti. A fogyókúra a felesleges kilók leadása mellett megváltoztatja a szervezet működését, amivel garantálja, hogy a leadott kilók nem jönnek vissza. Ha kevesebb kilót kell leadni, a diétát előbb abba lehet hagyni, de a szervezetben nem jön létre a fent említett változás.

A diéta lényege a szétválasztás. Ez azt jelenti, hogy a gyomorba mindig egyféle táplálék jut, amit így könnyen lebont. A napok sorrendjét mindenképpen be kell tartani. A diéta a fehérjenappal kezdődik, ezt követi a keményítőnap, szénhidrátnap és gyümölcsnap, majd ismét a fehérjenap következik, így követi egymást a 4 nap sorban, 90 napon át. A diéta alatt havonta egyszer víznapot kell tartani, amely gyümölcsnap után következik, utána pedig fehérjenap jön. Cukormentes kávé és tea korlátlan mennyiségben fogyasztható.

A reggeli minden nap ugyanaz: gyümölcs, esetleg 100 %-os, cukor hozzáadása nélkül készített gyümölcslé. Gyümölcs a délelőtt folyamán is fogyasztható, ebéd előtt 1 órával azonban már nem. (A banán is gyümölcs, tehát ez is ehető.)

1. nap: Fehérjenap

EBÉD: Főtt vagy sült hús, hal, tojás, sajt, valamint joghurt, kefir, túró (20 dkg összesen).

Ehhez bármilyen nyers salátát fogyaszthatunk, korlátlan mennyiségben. 1 szelet kenyér is fogyasztható (bár elhagyásával eredményesebb a diéta). Ebéd után 2 dl tészta nélküli levest kell inni. (Vannak, akik elhagyják, a diéta így is működik!) Tejet, sajtot csak ezen a napon lehet enni.

VACSORA: Ugyanaz ehető, ami ebédre, csak leves nélkül, kicsit kisebb mennyiségben.

Receptek fehérjenapra >>>

Fehérjenpon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával Fehérjenpon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával


2. nap: Keményítőnap

EBÉD: Bármilyen zöldségféle (bab, borsó, zöldbab, kukorica, lencse, sárgarépa, burgonya…), főzve vagy sütőben sütve. Keményítő a rizs is. Ételízesítő, só, ketchup, főtt paradicsom használható. Nyers salátát is ehetünk korlátlan mennyiségben, valamint 1 szelet kenyeret (elhagyásával eredményesebb a diéta).

VACSORA: Bármilyen zöldségféle főzve, sütve, párolva, saláta… vagyis ugyanaz, mint az ebéd, csak kisebb mennyiségben.

Receptek keményítőnapra >>>

Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is! Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is!


3. nap: Szénhidrátnap

EBÉD: Főtt tészta vagy pizza. Vagy bármilyen sós sütemény (egy adag pizzának megfelelően). Ízesítésként paradicsomszósz vagy kevés zöldség használható.

VACSORA: Két kisebb szelet torta vagy 2-3 apró kalács, esetleg 3 gombóc fagyi, és 1 szelet étcsokoládé. (Aki nem kívánja az édes ízeket, ehet sós süteményt is…)

Receptek szénhidrátnapra >>>

Szénhidrátnapn tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is Szénhidrátnapn tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is


4. nap: Gyümölcsnap

EBÉD: Bármilyen gyümölcs, korlátlan mennyiségben.


VACSORA: Bármilyen gyümölcs, minden mennyiségben! :-)

Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető! Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető!

 

Egyéb tudnivalók:

- A diéta befejezése után normálisan ehetünk, azzal a feltétellel, hogy a reggeli csak gyümölcs lehet még 90 napig, vagyis délig nem eszük mást.

- Kicsit komplikáltnak hathat a diéta, de nem az!

- Az étrendben semmit sem szabad átugorni, mert minden élelmiszernek megvan a maga feladata, és a szervezet nem lehet meg nélkülük.

- Nem szokás, hogy reggelire gyümölcsöt együnk, de ebből a szervezet először az integrált cukrot használja fel, amely az idegrendszert táplálja.

- Azok, akik magas vérnyomástól szenvednek, pár hét diéta után akár el is hagyhatják a gyógyszerüket, természetesen orvosi ellenőrzés mellett!

- A diéta alatt igyunk sok folyadékot (elsősorban vizet és gyógyteát). A sok folyadék segít kimosni a szervezetből a lebomló felesleget.

- A fogyás mértéke függ a súlyfeleslegtől. Ez azt jelenti, hogy akinek nagyon sok a súlyfeleslege, gyorsabban és többet fogy, mint akinek kevés.

 
Receptek>>>

Gyakori kérdések >>>

Hozzászólás a cikkhez

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni!

Belépés



Hozzászólások

Összes hozzászólás: 8286 db
  • 2014. október 30. 09:56
    sziasztok en a heten kezdtem ujra a dietat mar egyszer vegig csinaltam kissebb nagyobb csalasokal de meg erte .
    most is biztosan bele csalok majd kicsit de hat ez van en dolgozok es kell a fizikumot tartani ja es edzek is mellette nem nagyon de igy is jo fitten tartani magam.
  • 2014. október 27. 11:00
    Ügyes vagy nagybogcsi! Csak így tovább! :)
  • 2014. október 26. 10:49
    Sziasztok! 26 napom és -4 kg. Az első 2 hét borzalmas volt. Szinte semmi sem ment le. De mostmár van eredménye. Kevesebbet eszek és néha kihagyom a sütit. Már a gyümölcsnap sem olyan elviselhetetlen. Eddig minden d.u (mivel sulizok, csak 2-3 fele érek haza) megettem 2 banánt és 1-2 almát. Mára már 1 banán és egy almával kibirom 2-3 óráig. Az ebédeknél kevesebbet eszek és vacsinál is. Egészen jól haladok. Kitartást mindenkinek! Még van 6 kg amit le kell adjak.
    Hajrá!
  • 2014. október 21. 13:47
    KarolyKinga nekem még 5 kg van hátra és 5 hét.
    Menni fog...nem izgulok :)
    Azt sajnálom, hogy a mozgásra nem tudom magam rávenni :(
    A tegnapi víznapom inkább lénap lett....ittam 100%-os multilevet...szombat éjszaka dolgoztam, 2 órát aludtam majd vittem a nagylányom moziba...nem bírtam volna ki most a víznapot, szóval csaltam...nem vagyok tökéletes :)
  • 8282. erika2429
    2014. október 21. 07:52
    KarolyKinga! Köszönöm a válaszod:-)
  • 2014. október 20. 23:54
    Nyikilindi minusz 8kg-nal tartok, meg van 6hatra.Remelem, h ossze fog jonni Karacsonyig. :) a sok vizet ajanlom mindenkinek mert ha neha bunbe is estek az segit kimosni. :) Szerencsere elertem azt, h magamba tudjak tuszkolni 3-3, 5liter vizet. erika2429 a viznapot 1honap utan szoktak csinalni, de aki mar rutinosabb az minden gyümi nap utan csinalja. :) Probald olyan napra tenni, amikor tudsz pihenni es nincs sok dolgod.
  • 8280. erika2429
    2014. október 20. 12:19
    Segítséget szeretnék kérni:-) el ekezdtem a dietat es aztszeretnem kerdezni hogy a voznapot mikor hogyan csinaljam??:-)
  • 8279. evuczi
    2014. október 16. 13:27
    S Monyo.önmagában a fehérje ,és a normál diétázás esetében ,tök,jo...mert nem hizlal.stb. de a diéta szempontjából viszont nem a legjobb,sajnos...hiszen írja,is hogy nem szabad sem kihagyni napot,sem pedig össze vissza rakosgatni,kavargatni.szóval rajtad áll végül is hogy döntesz..nekem pl még volt egy érdekes tapasztalatom.pl csokit is írja a szénhidrát napon,és azt mondja a diéta ,hogy allergia miatt kell bevinni a szervezetbe,hogy ne lépjen fel...és én azthiszem 1x v. 2szer kihagytam,és egyből jelentkezett is az allergia...szóval megint csak azt tapasztaltam,hogy jo az ha mindent úgy csinálunk ahogy előírja,mivel minden nap a másikra épül,és mindegyiknek megvan hogy mit miért kell,és miért az a szerepe...pl szénhidrát energia,utána köv. a gyümölcs ami kipucol,és kissé böjtre vált,aztán a fehérje megint ad egy kis löketet,ism lesz erőd,de gyümi nap után már eléggé össze van szűkülve a gyomor és elegendő az előírt adag.stb.stb
  • 8278. evuczi
    2014. október 16. 13:16
    szia mindenki :) 12 napnál tartok..- 2,60kg-nál.Ez szerintetek jo eredménynek számít ennyi idő után..????
    Nálam az az érdekes helyzet állt elő,hogy január vége csináltam utoljára ezt a diétát..sajnos csak feléig jutottam,de pont ma van az a súlyom amit elértem a legutóbbi 90-napos diétám végén(65,9)ugy hogy örülök...
    és most kezdődik igazán a lényeg :) !!!! és az igazi nagy változás :) Nagyon boldog vagyok minden egyes nappal ,hogy sikerült az előző nap..és ez már csak egyre jobb és jobb lesz.Kitartást mindenkinek!!!

    nagybogcsi: én vezettem az előző fogyásom eredményeit,és egészen napra pontosan multkor is a 13. napnál -2.70 kg ment le,ahogy most is...szoval nálam ugyan az a koreográfia,amit nagyon érdekesnek találok...engem is érdekelne kinél hogy van a mérlegelés ,mennyire változo.stb. nálom ugyan az ismétlödik,de pl az egyik ismerősöm ugy járt mint te,hogy még edzett is mellette,de 1.hónapban alig ment le,aztán hirtelen égtek le róla kg szinte minden egyes 4 nap után...neki a vége 12 kg lett,és még folytatta 5honapig és 75 röl 48kg lett.jaaa és most jut eszembe,még régebben mikor először csináltam,az történt velem,hogy kb 4 nap alatt 1kg-al lettem kevesebb aztán a következő 4napban az az egy kg visszajött,és mindent összevetve az a tapasztalat ,hogy minden számít a diétában,az adagoktól kezdve,az apro bűnözésen át,MINDEN..az is pl hogy a kávét tejjel iszod e,mert nem tud átállni a szervezet...hirtelen lesokkolod ,azt hiszi kiéhezteted,és tartalékolásra vált át ..nem tudom neked mi lehet a gond,de ezek mind mind számítanak...KITARTÁST neked!!!mindenkinem más a szervezete...el fog indulni az ha kitartasz,és mindent úgy csinálsz ahogy előírja.csak neked több idő kell az elején
  • 8277. SMonyo72
    2014. október 16. 13:11
    Sziasztok!
    3 napos bentlakásos képzésen kell részt vennem holnaptól.
    A kínálatban sem szénhidrát sem gyümölcs... :(
    Szénhidrát-gyümölcs és fehérjenapjaim lennének. Mennyire gáz, ha mindhárom nap fehérjét eszem salátával? Nem tudok bevinni ételt :(

    Köszönöm előre is a segítséget, ha valakinek van ilyen tapasztalata.
Hasznos csomag