Részletes receptkereső »

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentése

Cikk mentése

Cikk megosztása
Cikk elküldése

Cikk küldése

Cikk nyomtatása

Cikk nyomtatása

Cikk mentése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Cikk mentéshez be kell jelentkezni!


Elfelejtetted a jelszavadat, vagy nem regisztráltál még?
Kérj jelszóemlékeztetőt vagy regisztrálj !
Nem sikerült az aktiválás vagy inaktív a fiókod még? Itt újra kérheted az aktiváló kódot!

Cikk elküldése

Diéta, amitől megváltozol (90 napos)

Címzett neve:
Címzett e-mail címe:
Megjegyzés:
Küldő neve:
Küldő e-mail címe:
Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:
A nagysikerű 90 napos népszerűségének titka valószínűleg az, hogy tényleg működik, valamint teljes mértékben betartható, pocakbarát. A diéta kiegyensúlyozott, vitaminokban és rostokban gazdag táplálkozást biztosít, hála a sok gyümölcsnek és zöldségnek!

Most 90 napos diétaprogramot is találsz az oldalon! Napi receptajánlat, tippek, gyakori kérdések, személyes válaszadás e-mailben, fogyinapló vár itt! >>>

A 90 napos diétát állítólag amerikai sportorvosok dolgozták ki. Veszélye nincs, még a természetgyógyász is javasolja! Az eredmény 90 nap alatt 15-20 kg (magas súlyfeleslegnél), és még a magas vérnyomást is megszünteti. A fogyókúra a felesleges kilók leadása mellett megváltoztatja a szervezet működését, amivel garantálja, hogy a leadott kilók nem jönnek vissza. Ha kevesebb kilót kell leadni, a diétát előbb abba lehet hagyni, de a szervezetben nem jön létre a fent említett változás.

A diéta lényege a szétválasztás. Ez azt jelenti, hogy a gyomorba mindig egyféle táplálék jut, amit így könnyen lebont. A napok sorrendjét mindenképpen be kell tartani. A diéta a fehérjenappal kezdődik, ezt követi a keményítőnap, szénhidrátnap és gyümölcsnap, majd ismét a fehérjenap következik, így követi egymást a 4 nap sorban, 90 napon át. A diéta alatt havonta egyszer víznapot kell tartani, amely gyümölcsnap után következik, utána pedig fehérjenap jön. Cukormentes kávé és tea korlátlan mennyiségben fogyasztható.

A reggeli minden nap ugyanaz: gyümölcs, esetleg 100 %-os, cukor hozzáadása nélkül készített gyümölcslé. Gyümölcs a délelőtt folyamán is fogyasztható, ebéd előtt 1 órával azonban már nem. (A banán is gyümölcs, tehát ez is ehető.)

1. nap: Fehérjenap

EBÉD: Főtt vagy sült hús, hal, tojás, sajt, valamint joghurt, kefir, túró (20 dkg összesen).

Ehhez bármilyen nyers salátát fogyaszthatunk, korlátlan mennyiségben. 1 szelet kenyér is fogyasztható (bár elhagyásával eredményesebb a diéta). Ebéd után 2 dl tészta nélküli levest kell inni. (Vannak, akik elhagyják, a diéta így is működik!) Tejet, sajtot csak ezen a napon lehet enni.

VACSORA: Ugyanaz ehető, ami ebédre, csak leves nélkül, kicsit kisebb mennyiségben.

Receptek fehérjenapra >>>

Fehérjenpon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával Fehérjenpon hús, hal, belsőség, felvágott, tejtermékek, szójatermékek és gomba fgyasztható nyers zöldségekből készült salátával


2. nap: Keményítőnap

EBÉD: Bármilyen zöldségféle (bab, borsó, zöldbab, kukorica, lencse, sárgarépa, burgonya…), főzve vagy sütőben sütve. Keményítő a rizs is. Ételízesítő, só, ketchup, főtt paradicsom használható. Nyers salátát is ehetünk korlátlan mennyiségben, valamint 1 szelet kenyeret (elhagyásával eredményesebb a diéta).

VACSORA: Bármilyen zöldségféle főzve, sütve, párolva, saláta… vagyis ugyanaz, mint az ebéd, csak kisebb mennyiségben.

Receptek keményítőnapra >>>

Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is! Keményítőnapon főtt, párolt, sült vagy nyers zöldségeket ehetünk, ide tartozik a burgonya és a rizs is!


3. nap: Szénhidrátnap

EBÉD: Főtt tészta vagy pizza. Vagy bármilyen sós sütemény (egy adag pizzának megfelelően). Ízesítésként paradicsomszósz vagy kevés zöldség használható.

VACSORA: Két kisebb szelet torta vagy 2-3 apró kalács, esetleg 3 gombóc fagyi, és 1 szelet étcsokoládé. (Aki nem kívánja az édes ízeket, ehet sós süteményt is…)

Receptek szénhidrátnapra >>>

Szénhidrátnapn tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is Szénhidrátnapn tészta, pizza és sütemények kerülhetnek az asztalra, valamint nyers zöldségekből készült saláta is


4. nap: Gyümölcsnap

EBÉD: Bármilyen gyümölcs, korlátlan mennyiségben.


VACSORA: Bármilyen gyümölcs, minden mennyiségben! :-)

Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető! Gyümölcsnapon bármilyen gyümölcs, maroknyi mogyoró, mandula vagy dió is ehető!

 

Egyéb tudnivalók:

- A diéta befejezése után normálisan ehetünk, azzal a feltétellel, hogy a reggeli csak gyümölcs lehet még 90 napig, vagyis délig nem eszük mást.

- Kicsit komplikáltnak hathat a diéta, de nem az!

- Az étrendben semmit sem szabad átugorni, mert minden élelmiszernek megvan a maga feladata, és a szervezet nem lehet meg nélkülük.

- Nem szokás, hogy reggelire gyümölcsöt együnk, de ebből a szervezet először az integrált cukrot használja fel, amely az idegrendszert táplálja.

- Azok, akik magas vérnyomástól szenvednek, pár hét diéta után akár el is hagyhatják a gyógyszerüket, természetesen orvosi ellenőrzés mellett!

- A diéta alatt igyunk sok folyadékot (elsősorban vizet és gyógyteát). A sok folyadék segít kimosni a szervezetből a lebomló felesleget.

- A fogyás mértéke függ a súlyfeleslegtől. Ez azt jelenti, hogy akinek nagyon sok a súlyfeleslege, gyorsabban és többet fogy, mint akinek kevés.

 
Receptek>>>

Gyakori kérdések >>>

Hozzászólás a cikkhez

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni!

Belépés



Hozzászólások

Összes hozzászólás: 8114 db
  • 8114. Nescafe84
    2014. április 23. 17:06
    dklara96 - fogalmam sincs, vegyél egy nagyobbat, az biztos belefér :) De a két kisebb is :)
    mai ebédem kukoricás rizs ketchuppal :D majd csak vége a napnak :)

  • 8113. dklara96
    2014. április 22. 14:52
    Valaki tudja h mennyi egy adag pizzanak megfelelo sos sutemeny??:)
  • 8112. Nescafe84
    2014. április 21. 15:32
    1448428: krumpli nélkül :) Mondjuk én gyümi napot tartok :D mert a sok sonkát valahogy ki kell üríteni :D
  • 8111. 1448428
    2014. április 21. 15:11
    Rakott krumplit fehérje napon lehet enni? Így húsvét után...
  • 8110. sixteny
    2014. április 21. 10:00
    Aldott Husvetot Kivano Mindenkinek! :)
  • 8109. Nescafe84
    2014. április 17. 21:46
    Van tervetek, hogyan vészeljük át a húsvéti finomságokat? :)
    Ma gyümölcsnapom van, és gondoltam holnap tartok egy víz és egy kis gyüminapot, hogy a hétvégi dőzsölés beleférjen :D
  • 8108. FreshAir
    2014. április 16. 11:30
    Sziasztok!

    Itt kezdtem:
    január 1 - március 30. között - 3 kg a 90 napos diétával (havi 1kg :-))
    Nekem nem jött be a 90 napos diéta, nem bírtam a gyümölcsnapokat, a ch napon túl sokat ettem.

    Itt tartok jelenleg a kutyadiétával:
    április 7 - 13 - 57,5kg
    április 14-20 - 57 kg (már elértem)

    további tervek:
    április 21-27 - 56,5 kg
    április 28-május 4 - 56 kg
    május 5-11 - 55,5 kg
    május 12-18 - 55 kg

    Itt biztos megállok, mert némi gömbölyűségem megtartanám 40 felett, - 6 kg leadás pont jó egy tavaszi fogyóhoz :-)))

    Ja a kutyadiéta, ha érdekel valakit:
    Reggeli: 2-3 nagypohár tejeskávé
    1-2 alma, vagy banán, vagy bármilyen gyümölcs kb. 20-30 dkg
    Ebéd:
    Bármi, bármennyi
    Vacsora:
    20-30 dkg gyümölcs, 1 pohár kefír/joghurt

    Heti 1 kg-ot lehet fogyni.
    Én mivel csak 0,5 kg-ot akarok fogyni hetente, pár nap után rendesen reggelizem és vacsizom, mert mellette sportolok is, semmiképpen nem akarok heti 1 kg-ot fogyni.

    Hajrá csajok!
  • 8107. Nescafe84
    2014. április 15. 11:44
    demencia93 -> Akkor szerintem hatásos lesz, mert nálam is ez volt a gond , hogy összevissza ettem, volt hogy napokig semmit, aztán egy nap mindent, vagy csak este, amit találtam felfaltam. Most így rendszereződött, reggelire mindig egy banánt megeszek (bár már utálom :D ) Aztán ebédre kigondolok valamit. pl tojást az előtt nem is nagyon ettem, most alig várom a fehérjenapot, főtt-tojás sajttal :D nyam :D egyedüli amivel még mindig gondom van az a keményítő nap, sült krumplit készítek néha, meg rizst kukoricával :D de az valami kínlódás :D
    Gyümölcsnap és a fehérje a kedvencem, szénhidrátot csak azért nem szeretem, mert mindig félek, hogy túlzásba esek :D mivel addigra már tervbe van hogy mit ennék, és nehéz ellenállni a sok finomságnak :D jha és szénhidrátnapon jó párszor simán bevágtam egy pizzát :D tudom hogy nem szabad, de mivel így is működött, ezt a szokást azért meghagytam :D
  • 2014. április 14. 23:57
    bajusz22 --> Köszönöm szépen először is a választ, illetve a szurkolást is! :P :)) Hm.. Akkor a sportot egyenlőre hanyagolom, és inkább az étkezésekre koncentrálok majd. Nem akarok gyorsan fogyni, mert elvileg gyors fogyásnál ereszkedik meg kicsit a mell, vagy hát akkor fogy az ember onnan is. >< Nekem az lenne a lényeg, hogy éhezés nélkül, egészségesen fogyjak le egészen a kívánt testsúlyomig. Ha már kicsit belelendültem, elkezdenék edzeni is mellette, akár futás vagy bicikli. Nekem has, fenék és láb (leginkább comb) a kritikusabb. Már annak örülnék, ha lenne eredménye. :D Most elhatároztam, hogy leadom a fölösleget, így ez lebeg a szemem előtt. :D Meginogni tuti nem fogok, ha egyszer elkezdem. :P A héten szeretném elkezdeni. Fogok még írni ide, hogy hogyan haladok :P Azért nagyon reménykedek, hogy legalább 55 kg-ra lemegy. :(

    Nescafe84 --> Ezelőtt, egészen idáig imádtam nasizni, üdítőket ittam, de nagyon sokat, összevissza étkeztem egy nap... Szóval igencsak rendszertelen volt az egész. Most szeretném összekapni magam, ez a diéta által. :) Teljes életmód váltásra készülök! Felsőtestből örülnék, ha nekem is lemenne (kar, has, hát, egyszóval cicin kívül mindenhonnan :D)...

    Még egy kérdésem lenne... >< Volt valami megszokott étrendetek mindegyik napra, vagy mindig valami új receptet próbáltatok ki?
  • 8105. Nescafe84
    2014. április 14. 23:03
    demencia93 - Szerintem attól is függ, hogy milyen életmódot folytattál előtte. Mondjuk nekem nagyon bejött, pontosan nem tudom hogy mennyi voltam de 59-60kg körül, és most 55kg, de sokszor vétkeztem - amire nem vagyok büszke. Február 24.én kezdtem. Cm-ben is sokat változtam. De mondjuk nekem legelőször is a felsőtestem ment le, amit mondjuk én nem bántam, maradt így is még elég :P De ez gondolom testalkattól függ, mert nekem 50kg-san is nagy hátsóm volt :D az nálam csak is a legutolsó pillanatban megy le egy mm-ert :D
    Az elején lehet jobb ha nem edzel, mert mondjuk én gyümölcsnappal nem igen bírtam végig egy közepes aerobik órát, de most már simán napi szinten 1-2 órát kerékpározok.
Hasznos csomag