Keress receptre vagy hozzávalóra
Recept feltöltés

3 napos villámfogyókúra - hozd magad csúcsformába szilveszterre!

Ha a karácsonyi evés-ivás nyomot hagyott az alakodon, és szeretnéd, hogy a szilveszterre vett koktélruhádon gond nélkül fel tudd húzni a cippzárt, csináld végig ezt a szuperegészséges villámdiétát - a siker nem marad el, meglásd!

Az alábbi 3 napos diéta nem igényel kalóriaszámlálást vagy méricskélést, ugyanakkor az általunk ajánlott ételek finomak, laktatóak és feltöltenek energiával. Kövesd az utasításokat és fogyj másfél kilót mindössze 3 nap alatt.

3 NAP ALATT – 2 KG: FOGYJ FINOM LEVESSEL! >>>


A szabályok
  • - Naponta igyál meg legalább 2 liter szénsavmentes vizet!
  • - Naponta maximum egy csésze kávét vagy teát fogyassz, helyette válassz inkább gyógyteákat, vagy a fenti tisztító gyümölcslét idd.
  • - Csökkentsd a só, a cukor és az alkohol fogyasztását!
  • - Egyél sok zöldséget és naponta kétszer gyümölcsöt!
  • - Kerüld a vörös húsokat! A szükséges fehérjemennyiség pótlására egyél, halat, szárnyast, hüvelyeseket, csonthéjasokat és magvakat, és tojást.
  • - Ne egyél burgonyát, tejterméket és finomított búzát, valamint mesterséges, tartósított élelmiszereket mert ezek felfújnak és visszatartják a vizet a szövetekben. A kalciumot pótolhatod a szójából, csonthéjasokból és a barna rizsből.
  • - Kerüld a hidrogénezett növényi olajokat és a telített zsírokat tartalmazó ételeket, mint pl. a vaj, a margarin, a majonéz, a csipsz, a bolti salátaöntetek és a sült krumpli.
  • - Egyél háromóránként! Így megelőzheted, hogy leessen a vércukorszinted és az anyagcseréd is állandóan működésben marad!
  • - Egyél elegendő fehérjét! Így csökkentheted a nassolási vágyadat és az anyagcseréd is jobban dolgozik majd!
  • - Felkelés után mindig igyál meg egy pohár forró vizet egy citrom frissen facsart levével.

 3 napos mintaétrend

Tízóraira gyümölcsöt válassz, a banán kivételével bármelyik megteszi. Uzsonnára a legjobb, ha valamilyen fehérjetartalmú ételt eszel, például egy marék diófélét, egy kis szelet halat vagy pulykát.

IGYÁL SOKAT, EGYÉL SOKSZOR: DIÉTÁZZ EGYSZERŰEN! >>>
1. nap

Reggeli
Egy tányér zabkása, szójatejjel, mazsolával és alma szeletekkel, cukor nélkül!
Ebéd
Egy nagy csésze zöldségleves, és egy szelet teljes kiőrlésű, élesztőmentes kenyér
Vacsora
Grillezett, párolt vagy olaj nélkül sült lazac egy nagy adag salátával

2. nap

Reggeli
Meleg gyümölcssaláta. Elkészítés: apríts fel néhány gyümölcsöt, például egy körtét és egy almát, és enyhén párold meg egy kevés 100%-os almalében. Adj hozzá egy csipetnyi fahéjat vagy gyömbért. Tálald szójajoghurttal.
Ebéd
Pulykasaláta
Vacsora
Zöldséges curry hüelyesekből, barna rizzsel

3.nap

Reggeli
Egy főtt tojás, 2 szelet teljes kiőrlésű, élesztőmentes kenyérrel, grillezett paradicsommal és gombával.
Ebéd
Tonhalsaláta
Vacsora
Csirke- és zöldségragu barnarizzsel

Minden diéta egy helyen! >>>
  • Kinyomtatom
  • Elmentem
  • Elküldöm
Promóció

Magazin