Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Húsvéti vásárlás: még mindig a csokinyúl és a csokitojás a dobogós, de számítanak az árak is

Természetesen ahogyan minden húsvét előtt, most is a csokinyúl és a csokitojás számít slágerterméknek, azonban a vevők kétszer is meggondolják, mit választanak a pénzükért.

Március végén kezdődnek a húsvéti ünnepek, ám a boltok polcain már hetek óta ott sorakoznak a különböző csokifigurák. A Világgazdaság cikkéből kiderül, hogy a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és a Magyar Édességgyártók Szövetsége szerint az idén is kedvező szezonban bízhatnak a hazai gyártók.

Megszokott forgalom várható

Bár az inflációs időszak kezdete óta megfigyelhető, hogy a növekvő árak miatt kevesebb édességet vásárolunk, a szakmai szervezetek reményei szerint ez a tendencia a húsvéti vásárlásokat nem érinti majd, így az elmúlt években megszokott forgalom várható.

Számít a minőség

A gyártók várakozásai szerint azonban az ár-érték arány az idén minden eddiginél jobban befolyásolja majd a keresletet, a vásárlók kétszer is meggondolják, milyen terméket választanak a pénzükért. Emellett a szakemberek abban bíznak, hogy a vásárlók a minőségre, azaz a valódi csokoládéra szavaznak majd.

Borítókép: Shuterstock

Ajánljuk még: 

Ezek is érdekelhetnek

Friss