Ha csak 1-2 napunk van: hatékony villámdiéták mintaétrenddel

Ha derékban kicsit szorít a nadrág, esetleg 48 óra múlva egy fontos eseményen veszünk részt, ahol a legjobb formánkat szeretnénk hozni, érdemes kipróbálni az alábbi programokat. Nagy lakomák előtt és után is hasznosak lehetnek!
NEM BIZTOS, HOGY FOGYNOD KELL: ÍGY SZÁMOLD KI A BMI-INDEXED! >>> 
1. Főszerepben: a rizs

Reggeli: Túrókrém gyümölccsel

Hámozzunk meg 1 db almát vagy körtét. Vágjuk nagyon apróra, locsoljuk meg egy kevés citromlével, és keverjük össze 100 g zsírszegény túróval. Ízesítsük fahéjjal és pár csepp mézzel.

Ebéd: Zöldséges rizs

Főzzünk meg kb. 3-4 ek barna rizst. Daraboljunk fel 1/2-1/2 db cukkinit és paprikát. Hevítsünk fel 1 ek olívaolajat, és kevergetve pirítsuk meg rajta a zöldségeket. Adjunk hozzá 2-2 ek párolt (esetleg konzerv) zöldborsót és kukoricát, és melegítsük össze. A főtt rizst keverjük össze a zöldségekkel, majd locsolja meg 1-1 tk olívaolajból és balzsamecetből, készült dresszinggel. Szórjuk meg aprított petrezselyemmel, ízesítsük sóval, borssal.

Vacsora: Tejberizs gyümölccsel

Zsírszegény tejben főzzünk meg 3 ek rizst, majd édesítsük 1-2 csepp mézzel. Együnk hozzá 1 db almát.

MINTAÉTREND: ÍGY LENDÜLJ BOMBAFORMÁBA 2 HÉT ALATT! >>> 
2. Csupa-csupa zöldség

Reggeli: Zöldséglémix

Keverjünk össze 100 ml sárgarépalevet és 200 ml paradicsomlével, és kortyolgassuk el. Együnk meg mellé 4-5 szem mandulát.

Ebéd: Párolt zöldségek túrókrémmel

Mosson meg, és daraboljon fel 150 g sárgarépát, 1 db cukkinit és 1/2 szál póréhagymát. Az egészet pirítsuk meg 1 ek olívaolajon, majd ízlés szerint sózzuk, borsozzuk. Adjunk hozzá kevés vizet, és lefedve párolja puhára. Közben keverjünk krémesre 50 g zsírszegény túrót, 1 ek joghurtot, 1 tk citromlevet és egy negyed lereszelt, kinyomkodott kígyóuborkát. Ízesítsük borssal, zöld fűszerekkel, és ezt tálalaljuk a zöldségek mellé.

Vacsora: Zöldségleves 

Tisztítsunk meg, majd daraboljunk fel 1 csomó leveszöldséget (sárgarépa, fehérgyökér, zeller). 3-4 ek mirelit zöldborsóval együtt pirítsuk meg 1 ek olívaolajon, majd öntsük fel 400 ml vízzel. Adjunk hozzá 1 db zöldségleveskockát, borsozzuk meg, szórjunk bele aprított petrezselyemzöldet, és főzze puhára a zöldségeket.

5 HASZNOS TIPP VÁSÁRLÁSHOZ, HA KARCSÚ SZERETNÉL LENNI A NYÁRRA >>> 
3. Gyümölcsözön

Reggeli: Banánfalatok

Karikázzunk fel egy fél banánt. Villával nyomkodjunk össze 4 tk zsírszegény túrót egy kevéske tejjel, majd a krémet kenjük a banándarabora.

Ebéd: Hamis almás palacsinta

Keverjünk össze 1 db tojást 1 csapott ek liszttel, 6 ek ásványvízzel és 1 csipet cukorral. Serpenyőben forrósítsunk fel 1 tk olajat, öntsük bele a tésztát, és süssük meg, akár egy palacsintát. Ha kész, locsoljuk meg 2 ek cukormentes almalével, tegyük tányérra, szórjuk meg fahéjjal, és fogyasszuk el 1 db cikkekre vágott almával együtt.

Vacsora: Gyümölcssaláta 

Forgasson össze 200 g ízlés szerinti gyümölcsöt (pl. alma, körte) és 1 db összevágott mandarint, majd locsolja meg 1 ek narancslével és 1 tk mézzel.

  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások