hdb20-bg hdb20-img hdb20-img

Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Top 4 villámdiéta - ha csak 1 napod van ledobni néhány kilót

default user icon
MME
Ha úgy érzed, túletted magad, vagy csak gyorsan szeretnél egy picivel laposabb hasat, akkor próbáld ki az alábbi villámdiéták egyikét!

1. Joghurtnap

Reggeli: Gyümölcsturmix

Hámozz meg, darabolj fel 2 db almát. Turmixold össze 100-100 ml natúr joghurttal és sovány tejjel.

Ebéd: Hideg uborkaleves

Moss meg, kocázz fel 1/3 db kígyóuborkát. A 2/3-át turmixold össze 150 ml natúr joghurttal és 1 gerezd fokhagymával. Ízesítsd egy kevés sóval, borssal, édes-nemes paprikával, apróra vágott kaporral. A levest merd a tányérba, tedd bele a maradék uborkát, hűtsd be, és fogyasztás előtt adj hozzá 3-4 db félbevágott koktélparadicsomot.

Vacsora: Fűszeres natúr joghurt

Ízesíts apróra vágott petrezselyemmel, egy kevés korianderrel és őrölt fekete borssal 1 kis pohár natúr joghurtot. Fogyassz mellé 1 vékony szelet teljes kiőrlésű kenyeret.

Nassolnivaló: Gyümölcssaláta

Darabolj fel 1-1 db körtét és banánt. Keverj ki 1 tk frissen facsart citromlevet egy kevés mézzel, és öntsd a gyümölcsökre. Ízesíts 150 ml natúr joghurtot 1 tk mézzel, egy kevés őrölt fahéjjal, és forgasd össze a gyümölcsökkel.

2. Rizsnap

Reggeli: Almás túró

Hámozz meg 1 db almát. Vágd apróra, locsold meg egy kevés citromlével, és keverd el 100 g zsírszegény túróval. Ízesítsd őrölt fahéjjal és néhány csepp mézzel.

Ebéd: Zöldséges rizs

Darabolj fel 1/2-1/2 db cukkinit, piros kaliforniai és t. v. paprikát, majd kevergetve pirítsd meg ezeket 1 ek felhevített olívaolajon. Adj hozzá 2-2 ek párolt (esetleg konzerv) zöldborsót és kukoricát, és melegítsd össze. Keverj a zöldségekhez 4-5 púpos ek főtt barna rizst, és locsold meg 1-1 tk olívaolajból és balzsamecetből, valamint 1 ek apróra vágott petrezselyemből készült dresszinggel. Ízesítsd borssal és sóval.

Vacsora: Tejberizs gyümölccsel

Zsírszegény tejben főzz meg 3 ek rizst, majd édesítsd 1-2 csepp mézzel. Fogyaszd el mellé a kedvenc idénygyümölcsödet (ne banánt!).

Nassolnivaló: Rizsszelet túróval

Kenj meg 2 szelet puffasztottrizs-szeletet 1-1 tk zsírszegény túróval. Fogyassz el mellé 1 db paradicsomot.

3. Zöldségnap

Reggeli: Zöldséglémix

Keverj össze 100 ml sárgarépa- és 200 ml multivitamintlevet, és kortyolgasd el. Egyél meg mellé 4-5 db sózatlan mandulát.

Ebéd: Párolt zöldségek túrókrémmel

Moss meg, darabolj fel 150 g sárgarépát, 1 db cukkinit és 1 db újhagymát. Az egészet pirítsd meg 1 ek olívaolajon, majd ízlés szerint sózd, borsozd meg. Adj hozzá 1-2 ek vizet, és lefedve párold puhára. Közben keverj krémesre 50 g zsírszegény túrót, 1 ek natúr joghurtot, 1 tk citromlevet és ¼ db lereszelt, kinyomkodott kígyóuborkát. Ízesítsd borssal, zöldfűszerekkel, és ezt tálald a párolt zöldségek mellé.

Vacsora: Zöldségleves

Tisztíts meg, majd darabolj fel 1 adag leveszöldséget (sárgarépa, fehérgyökér, zeller). Pirítsd meg 1 ek olívaolajon, majd öntsd fel 300-400 ml vízzel. Adj hozzá 1/2 db zöldségleveskockát, borsozd meg, szórj rá bőven felaprított petrezselyemzöldet, és főzd puhára a zöldségeket.

Nassolnivaló: Uborkás-paradicsomos katonák

Karikázz fel 1 db paradicsomot, kockázzon fel 1/4 db kígyóuborkát. Mindkettőt hintsd meg egy kevés sóval, borssal, majd ültesd rá az uborkakockákat a paradicsomszeletekre.

4. Gyümölcsnap

Reggeli: Banánfalatok

Karikázz fel 1/2 db banánt. Nyomkodj össze 4 tk túrót egy kevés tejjel, majd kend a banándarabkákra a túrókrémet.

Ebéd: Hamis almás palacsinta

Keverj el 1 db tojást 1 csapott ek liszttel, 6 ek ásványvízzel és 1 csipet kristálycukorral. Serpenyőben forrósíts fel 1 tk olajat, öntsd bele a masszát, és süsd meg, akár egy palacsintát. Ha kész, locsold meg 1-2 ek cukormentes almalével, tedd a tányérra, szórd meg őrölt fahéjjal, és fogyaszd el 1 db cikkekre vágott almával együtt.

Vacsora: Gyümölcssaláta

Forgass össze 200 g ízlés szerinti felolvasztott mirelit bogyós gyümölcsöt és 1 db feldarabolt nektarint, majd locsold meg 1 ek narancslével és 1 tk mézzel.

Nassolnivaló: Alma sajttal

Tegyél 1-1 db almagerezdre 1-1 vékony szelet light sajtot.

Figyelem! Ezeknek az étrendeknek a lényege a minimális kalóriabevitel, ezért egy napnál tovább tilos követni őket!

Ajánljuk még:

Ezek is érdekelhetnek

Friss

Friss