Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Ezt tedd a kirándulós hátizsákba, ha már unod a szendvicset

default user icon
MME
A tavaszi jó idő meghozza a kedvünket a kirándulásokhoz, de rögtön adódik a kérdés: mit vigyünk magunkkal? 5 remek ötletünk is van!

A legkézenfekvőbb, hogy szendvicseket csomagoljunk, ám ha gyakran járunk kirándulni, zsömle-szalámi párosítás könnyen unalmassá válhat. Vihetünk magunkkal gyümölcsöt és csokoládét, de a hosszú túrákon ennél tartalmasabb ételekre is szükségünk lesz az energiapótláshoz. Íme, 5 szuper szendvicshelyettesítő a hátizsákba!

Tortillawrap

Ez is szendvics, csak egy sokkal izgalmasabb fajta. Előző nap érdemes előkészíteni az összetevőket.

Rántott csirkemellfalatok házi torillában>>>

 

Fasírt

A klasszikus fasírt könnyen szállítható, így kitűnő utazáshoz. Csomagolhatunk mellé friss zöldségeket is, szuper ebéd lesz.

Klasszikus fasírtgolyó>>>

 

Muffin

Bőven ellát energiával egy-két édes, finom muffin. Nagy előnyük, hogy gyorsan összeállíthatók, így akár aznap reggeli is megsüthetjük őket.

Almás-diós muffin>>>

 

Müzliszelet, energiagolyó

A zab az egyik legjobb szénhidrátforrás, ez adja az energiát a hosszú kirándulásokon. A müzliszeletet vagy energiagolyót ráadásul ezerféleképpen ízesíthetjük.

Zabpelyhes energiagolyó>>>

 

Zabkeksz

A zabkeksznek is sokféle változata ismert, és nem csak édesen készülhet el. A magvakkal dúsított verzió egész napra biztosítja az energiát.

Sós-magvas zabkeksz>>>

 

Az étkezés mellett természetesen a folyadékpótlásról is gondoskodjunk. Vízzel vagy cukrozatlan limonádéval hidratáljuk a szervezetünket – írja az origo.hu cikkében.

Borítókép: Shutterstock 

Ezek is érdekelhetnek

Friss