Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

A Lidl saját márkás pezsgője fődíjat nyert a VinAgora Nemzetközi Borversenyen

default user icon
MME
Hatalmas az öröm és a büszkeség a Lidl Magyarország háza táján: a 21. VinAgora Nemzetközi Borversenyen egy Champion, azaz főkategóia díjat hoztak el a Garamvári Pincészettel közösen piacra dobott, saját márkás Pannon Imperial Extra Dry pezsgőjükkel, sőt, ezen kívül három arany és három ezüst díjat is Lidl-ös boroknak ítélt a magas rangú szakmai zsűri.

A Lidl Magyarország mindig is élen járt a magyar borok népszerűsítésében, jól mutatja ezt az is, hogy diszkontáruházként folyamatosan bővülő borszortimentjében neves hazai pincészetek közreműködésével készült magas minőségű, saját házasítású borokat és pezsgőket kínál vásárlóinak. A VinAgora Borversenyen elnyert Champion-díj is egy ilyen gyümölcsöző együttműködés eredménye, melyetaz áruházlánc és a Garamvári Pincészet több éves, kiváló kapcsolatát megkoronázandó, közös munkaként megvalósult, kimagaslóan jó ár-érték aránnyal rendelkező, tradicionális eljárással készülő saját márkás Pannon Imperial Extra Dry pezsgője érdemelte ki.

Aranyérmes lett a saját háziasítású Villányi Cabernet Franc a Csányi Pincészettől és a Bock Cultus Cuvée valamint a Villányi Cabernet Sauvignon; ezüstöt pedig a Garamvári Szőlőbirtok 2019-es Promenád Rosé-ja, a badacsonyi Balaton Kertje 2019-es Rosé-ja, és a 2019-es Amethyst Hárslevelű Grand Tokaj érdemelt.

„Örömmel tölt el bennünket, hogy e neves borversenyen a Champion-díj, azaz a főkategória nyertes mellett további három arany és három ezüst díjat is elhozhattunk. Büszkék vagyunk egyedülálló borkínálatunkra és arra, hogy diszkontáruházként immár a szakma által nemzetközileg is elismert és díjazott, kiváló minőségű, elérhető áron kapható, saját márkás pezsgőket és borokat kínálhatunk vásárlóinknak. Kiemelten fontosnak tartjuk a magyar beszállítóktól származó termékkínálatunk további bővítését, ezáltal a magyar gazdaság versenyképességének további erősítését” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A Lidl Magyarország számára kiemelt jelentőséggel bír a hazai bortermelők és pincészetek támogatása, ezért a „Lidl a magyar beszállítókért!” programjával összhangban azzal a céllal indította útjára 2014-ben a Lidl Wine Expo Hungary-t, hogy elősegítse a magyar borok nemcsak hazai, hanem határon túli ismertségét és népszerűségét, ezáltál minél több hazai bor kerüljön az európai Lidl áruházak polcaira. Ennek köszönhetően a vállalat Európa szerte 12 országba 142 féle hazai bort exportált 5,1 milliárd Forint értékben az elmúlt évben, így továbbra is a Lidl Magyarország tudhatja magáénak a legnagyobb hazai borexportőr címet.

Ezek is érdekelhetnek

Friss