Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Az összes vásárlót érinti az Aldi újítása: titokban lépett a cég

Az Aldi legújabb újításával néhányan már találkozhattak, a cég ugyanis ismét változtatott valamin, ami sok vásárlót érint majd.

Az élelmiszerboltok szórólapokon hirdetik az akcióikat, ám az elmúlt egy-két évben egyre több boltlánc vezetősége döntött úgy, hogy megszüntetik a papíralapú újságokat és kizárólag online formában terjesztik az akciókat tartalmazó füzeteket. Az Aldinál és a Lidlnél is az online szórólapon van már a hangsúly, és aki gyakran böngészi az előbbi német diszkontlánc újságját, észrevehette hogy valami megváltozott.

Megváltozott az Aldi szórólapja

Ismét átalakítja szórólapjának kinézetét az Aldi. A cég korábban egy hatalmas, szétnyitható, fekvő formátumú füzetet készített az akciós termékekről, ezt váltotta fel egy álló formájú, az újságokra jobban hasonlító, sok lapból álló szórólap. A cég azonban most ismét ráncfelvarrásra küldte a hetente megjelenő nyomtatványt.

Az akciós árakat eddig egy lefelé mutató nyíllal jelölték, mostantól azonban a dizájn a régi, kézi árcímkéket idéző grafikára módosult. A cég eddig ezt a formát a rendes, azaz a nem csökkentett árak esetében használta háttérnek. Az Aldi szórólapjának új, megváltozott dizájnja már a 2024. február 29-től érvényes újságban is látható.

Borítókép: Shutterstock

Ajánljuk még:

Ezek is érdekelhetnek

Friss

Friss