Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Ezzel a finomsággal promózza új márkáját Meghan Markle

default user icon
MME
A sussexi hercegné önálló sorozata április 16-án indult a Netflixen. A széria szorosan kapcsolódik Meghan új márkájához, az American Riviera Orchardhoz, melyet újabban egy különleges küldeménnyel népszerűsít az influenszerek körében.

A Harry herceg és felesége, valamint a Netflix között fennálló szerződés értelmében mindketten saját sorozatot indítanak. Míg Harry egy, a lovas sporttal kapcsolatos tartalommal készül, addig Meghan érdekes projektbe fogott bele: első önálló sorozata korábbi blogja kiterjesztése lesz, és új márkájához is köthető. Minden lesz benne, ami a hercegné számára fontos és közel áll hozzá.

Eperlekvárt küldött a hercegnő

Az amerikai védjegybejegyzések szerint az American Riviera Orchard márkanév alatt divatos konyhai eszközöket, illetve élelmiszereket árul majd a hercegné, de saját szakácskönyvet is tervez – írja a Daily Mail. Sőt, nem csak a konyhára szorítkozik a kínálat. Minden, a háztartással kapcsolatos termék helyet kaphat, a kerti ollótól a szalvétagyűrűn át az illóolajos diffúzorig. A hosszú távú tervek között egy üzlet megnyitása is szerepel.
A beharangozó termék pedig, melyet 50 ismerősének küldött el, egy üveg eperlekvár volt. A közösségi médiában közzétett posztok tanúsága szerint mindenki boldogan vette át a küldeményt.

A finomság a rajongókat is lázba hozta. Volt, aki azt írta, bár nem szereti a lekvárt, a Meghanéból egész biztosan vásárolni fog.

Show-műsorral is támogatja a márka elterjedését

Meghan számára egyébként sem ismeretlen hollywood világa, és az új Netflix-sorozat mögött is a Harryvel közös produkciós és kreatív cégük áll. A műsor címe egyelőre nem ismert, de a tartalom biztosan összhangban áll majd új márkájával, az American Riviera Orcharddal. Ezek alapján valószínűleg főzős-életmódos részekre számíthatunk.

Borítókép: Shutterstock

Ajánljuk még:

Ezek is érdekelhetnek

Friss