Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Még 8 étel, amitől csak éhesebb leszel! – 2. rész

Miután lebuktattuk a sajtokat, a tojásfehérjét, a light joghurtot és a müzliszeleteket cikksorozatunk első részében - folytatódjék a további bűnösök felsorolása!
8 ÉTEL, AMITŐL CSAK ÉHESEBB LESZEL! – 1. RÉSZ >>> 
1. Ketchup

A magas fruktóz tartalmú kukoricaszirup miatt lelassul a leptin nevű hormon termelése, ami a jóllakottság-érzésért felel. A kukoricasziruptól, és az ezt bőséggel tartalmazó ketchuptól is csak a szemed fog kopogni!

2. Sós snack

A különböző ropik, perecek szódiumban gazdagok és gyakran semmilyen rostot, vagy fehérjét nem tartalmaznak. A só dehidratál és becsapja a tested: az éhséget és a szomjúságot ugyanis gyakran összetévesztjük!

3. Édesítőszerek

Csak azért, mert cukormentes, még nem feltétlenül a legjobb választás. A mesterséges édesítőszerek elhitetik a testeddel, hogy értékes táplálékot fogyaszt, viszont, amikor ez nem történik meg, rögtön elementáris vágyat érzel arra, hogy valami édességet egyél. Kerüld el a mesterséges édesítőszereket!

4. Zacskós leves

A leves jó választás, ha gyors fogyásra vágysz éhezés nélkül. De ez csak akkor hatásos, ha magad készíted el az ételt. A zacskós levesek vagy éppen a konzerv ételek ugyanúgy szódiumot tartalmaznak, mint a sós snackek, amitől mindig csak még többet és többet szeretnél belőle enni!

5. Rágó

Sok diétázó kezdi el ezt a rossz szokást, csak, mert, miközben rágózik, nem gondol az ételre. Ezzel viszont pont az ellenkező reakciót váltják ki a testben. A rágás miatt a test ételt vár, így a gyomor gyomorsavat kezd el termelni. Amikor az étel nem érkezik, a gyomor korogni kezd.

6. Alkohol

A testünk nem képes sokáig tárolni az alkoholt. A kiürüléshez felhasználjuk a glikogén tartalékainkat, amelyek főként szénhidrátból képződnek - ezért lehet az, hogy egy-két pohárka szesz után megkívánjuk a pizzaszeletet, vagy a gyrost. Ha nem szeretnél fölösleges kalóriákat bevinni még ilyenkor sem, akkor fordulj az olajos magvakhoz, mindig legyen a táskádban egy zacskó mandula vagy mogyoró - lehetőleg sózatlan formában!

7. Muffin

Bár a sütemény tele van kalóriával, mégis éhesen maradsz utána, hiszen a kalória mellett cukorból is sok van benne. Kísérletezz otthon a recepttel, hogy egészségesebb - zabpelyhes, gyümölcsreszelékes muffint készíthess, amitől tényleg eltelsz!

8. Finomított gabona

A gabona önmagában jóllakottságot eredményezne, a finomítás során azonban pont azoktól a rostoktól szabadulnak meg, amelyek ezt elősegítenék. Ezért lehet az, hogy hamarabb elfogyasztasz egy kosár fehér kenyeret, mint egy tál barna rizst.

Klassszikus diétabakik, amiket minden fogyókúrázó elkövet >>> 
3+1 fogyitrükk, ami garrantáltan működik >>> 
3 FONTOS KÉRDÉS A FOGYÁSRÓL: ÍME A DIETETIKUS VÁLASZAI >>> 

 

Ezek is érdekelhetnek

Friss

Friss