Hoppá! Mégsem indít webshopot a magyar Lidl, itt a cég hivatalos válasza

Alig fél nap alatt viharos sebességgel söpört végig a hír a hazai online újságokon, miszerint elindítja várva várt webshopját a Lidl. Az online bevásárlásról szóló információra azonban most a cég hivatalos közleményben reagált.

Elindítja webshopját a Lidl, erről a hírről a Pénzcentrum cikke nyomán mi is beszámoltunk, ám nemrég a Mindmegettéhez eljuttatott hivatalos állásfoglalás cáfolja az online felület létrejöttét. A tegnapi hír abból állt, hogy a magyar Lidl állítólag Avokado Online Bevásárlószolgálattal kooperál, azaz létrejött egy, az Aldi és ROKSH között létező együttműködéshez hasonló konstrukció.

Mára kiderült, hogy a lidl webshopindítása csak pletyka volt

A Lidl hivatalos közleménye szerint a magyar leányvállalat nem indít webshopot Magyarországon és nincs a Lidl, valamint az Avokado Online Bevásárlószolgálat között semmilyen együttműködés. Az állásfoglalást szó szerint idézzük.

"A sajtóban megjelent hírekkel ellentétben a Lidl Magyarország nem indított webshopot Magyarországon, illetve nem kínál online bevásárlási felületet sem. A Lidl Magyarország és az Avokado Online Bevásárlószolgálat között nincs együttműködés, az Avokado független vállalkozásként önállóan nyújt szolgáltatást fogyasztói részére.

Ennek megfelelően, a Lidl Magyarország nem az Avokado partnere, az Avokado vásárlói pedig nem a Lidl Magyarországtól vásárolnak termékeket, hanem az Avokadótól. Az Avokado nem tüntetheti úgy fel magát, mint a Lidl Magyarország partnere. A szolgáltatásért a fogyasztók felé az Avokado felel, és az Avokado felelőssége a fogyasztók tisztességes tájékoztatása is.

A Lidl Magyarország az Avokado részére ügyvédi felszólítást küld azzal kapcsolatban, hogy a fogyasztók részére nyújtson tisztességes tájékoztatást a bevásárlási felülettel kapcsolatban, továbbá szüntesse meg a Lidl védjegy jogellenes használatát" – zárul a Mindmegettéhez is eljutott közlemény.

Reagált az Avokado is, megerősítik a Lidl álláspontját

A Pénzcentrum cikke idézi az Avokado reakcióját, melyben a magyar vállalat közlése szerint ők amúgy sem webshopot üzemeltetnek, hanem bevásárlószolgáltatást nyújtanak és a futárok akár több üzletből, köztük a Lidlből is szerzik be a kívánt termékeket. A további partnerek között megtalálható a METRO, a Fressnapf és a Culinaris is.

Borítókép: Shutterstock

Ajánljuk még:

Ezek is érdekelhetnek

Friss