Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Királyi diéta: ezzel a módszerrel fogyott Katalin hercegné

default user icon
MME
Bár a gének hozzájárulnak ahhoz, hogy Katalin hercegnő még két gyerek után is ilyen jól néz ki, de az is igaz, hogy diéta és rendszeres sport nélkül ő sem tudná megőrizni alakját.

Az alábbi diéta tehát pontosan olyan, amilyen egy Cambridge-i hercegnőhöz illik. Az ugyanis köztudomású, hogy Katalin nem szívesen nassol édességet, és az étkezés számára csak arra való, hogy energiát biztosítson vele teste számára. Ez azonban egyáltalán nem jelenti azt, hogy unalmas, ízetlen ételeket fogyasztana.

Koktél

A reggeli előtt javasolt, úgynevezett jó baktériumokat tartalmazó probiotikus ital annyira egészséges, hogy semmi kétség hozzá, egy királyi fenség is szívesen fogyasztja. A fogyókúrában pedig azért hasznos, mert lelassítja a zsírsejtek termelődését, és azt is megakadályozza, hogy az ételből kevesebb kalória szívódjon fel.

Teljes értékű ételek

A cukorban és sóban gazdag készételek csak növelik az éhségérzetet. Ha ezekről lemondasz, egyértelműen sokkal eredményesebben diétázhatsz. Ráadásul, egy új kutatás szerint, a teljes értékű ételek (pl:  barna rizs, zabpehely, zöldségek) megemésztéséhez 65 kalóriával többre van szükség, mintha mikró-kész ételt fogyasztanál. Így napi háromszori evéssel, hetente plusz 1365 kalóriát égethetsz el. Jól hangzik, nem? 

Sok fehérje

Bennfentesek szerint Katalin is jól tudja, a sok fehérjétől hamarabb jóllakottnak érzi magát, és nem éhezik meg olyan hamar. Így tehát ő is szívesebben fogyaszt sovány fehér húst és görög joghurtot, a tészta helyett. A fehérje ráadásul több energiát ad, így több erőd marad a zsírégető tornára is!

Az alábbi fogyókúra annyira hatásos, hogy már három nap múlva látható az eredménye. Tehát valamilyen nagy esemény előtt – akár a te esküvőd előtt - is sikerrel alkalmazhatod. Fontos továbbá, hogy igyál sok vizet és cukor nélküli teát, illetve szedj valamilyen multivitamint is.

Mintaétrend

Reggeli előtt: 1 pohár cukormentes, probiotikus ital vagy joghurt
Reggeli: 1 csésze zabkása, 1 szelet teljes kiőrlésű kenyér, tea citrommal
Tízórai: 5 szem mandula vagy 10 szem pisztácia és 1 szem gyümölcs
Ebéd: 10 dkg csirke vagy pulykamell (bőre nélkül), vagy tonhal (lehet konzerv is), 2 csésze zöld leveles saláta (pl. bébispenót, fejes saláta stb.), 2 csésze nyers zöldség, 2 evőkanál zsírmentes öntet
Vacsora: 10 dkg grillezett lazac vagy csirke, 1 csésze párolt zöldség
Vacsora utáni nass: ½ csésze friss gyümölcsös és 1/2 csésze zsírszegény görög joghurt vagy 1 kocka, legalább 70%-os kakaótartalmú étcsokoládé

Ezek is érdekelhetnek

Friss