Hajrá Magyarok! – Foci-láz Faragó Richarddal a CBA és Príma üzletekben

Az idei labdarúgó Európa-bajnokság alkalmából a Vörösvár Kft. új és izgalmas kezdeményezéssel rukkolt elő, hogy még emlékezetesebbé tegye vásárlói számára az üzletekben töltött időt. Minden Príma és CBA boltjukban bevezetik a „Szívvel-válogatott” termékcsoportokat, amelyek piros-fehér-zöld csomagolásban kerülnek a polcokra. Ezek az árucikkek nemcsak megbízható és fenntartható forrásból származnak, hanem kiváló ár-érték arányt és magas minőséget is képviselnek. A vállalat munkatársai több mint 13.000 termék közül válogatta ki azokat, amelyeket szívvel-lélekkel ajánlanak.

Breier Péter, a Vörösvár Kft. tulajdonosa elmondta, hogy az Európa-bajnokság idején az üzletekben igazi foci-láz uralkodik. Különleges dekorációkkal, termékek kiemelt elhelyezésével, gólöröm kedvezményekkel, szerencsekerék játékkal és versenyképes árakkal készülnek, hogy fokozzák a vásárlók élményét.

Az üzletekbe belépve óriási „Hajrá Magyarok!” totemoszlopok fogadják a látogatókat, ahol egy futballpálya mintázatú padlón haladhatnak át, ami azonnal focihangulatot teremt. A gyümölcs-zöldség részleg is magyar színekben pompázik, hogy tovább erősítse a nemzeti összetartozás érzését. A legnagyobb meglepetés az önkiszolgáló kasszáknál várja a vásárlókat, ahol Faragó Richard sportkommentátor hangjának útmutatásaival navigálják a termékek leolvasását és a fizetési folyamatot.

Ez a futballnyelven megszólaló interakció teljesen átalakítja a bevásárlás mindennapi rutinját, és új dimenziót ad az élménynek, ráhangolva a vásárlókat a mérkőzések atmoszférájára. Amikor pedig távoznak az üzletekből, különleges üzenet várja őket egy plakáton: „Amennyi magyar gól, annyi százalék kedvezmény, másnap!” Az akciós termékekre is érvényes árengedmény a mérkőzést követő napon automatikusan levonásra kerül. A boltok az 1%-os kedvezményt akkor is garantálják, ha a válogatott nem talál be a mérkőzésen. Ezzel most mindenki nyer!

CBA és Príma üzletek-Több évtizedes hagyomány és minőség
A Vörösvár Kft. több mint 30 éve meghatározó szereplője a magyar kiskereskedelmi piacnak. Jelenleg 4 éttermet és 25 Príma és CBA üzletet működtetnek, ahol összesen 650 munkavállaló számára biztosítanak stabil megélhetést. Mindennap kb. 30.000 vásárlónak kínálnak friss és kiváló minőségű élelmiszereket. Üzleteik elsődleges célja, hogy mindig a legjobb minőséget és szolgáltatást nyújtsák, az Európa-bajnokság idején pedig különösen nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy egyedi és emlékezetes élményekben részesítsék vevőiket.

Az Európa-bajnokság nemcsak sportesemény, hanem olyan alkalom is, amely összekovácsolja a nemzetet. A Vörösvár Kft. által kínált „Szívvel-válogatott” termékek, az egyedi dekorációk és kedvezmények tovább mélyítik az összetartozás érzését, így minden vásárló részese lehet az ünnepi hangulatnak. Az üzletekben tapasztalható lelkesedés és közösségi szellem pedig bizonyítja, hogy valóban együtt dobban a szívünk minden egyes magyar gólra.

Bővebb információ: www.vorosvarkft.hu vagy (https://www.facebook.com/photo?fbid=440548465400328&set=a.114325851355926)

(x)

Ezek is érdekelhetnek

Friss