hdb20-bg hdb20-img hdb20-img

Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Ezekkel csak óvatosan! 5 étel, amitől rossz kedved lesz

default user icon
MME
Sajnáljuk, rossz hírünk van: többek között a sült krumpli, a sós mogyoró és a chips is tönkreteheti a jó kedvedet.

1. Sós mogyoró

A legtöbb boltban vásárolt sós mogyoró általában mesterséges ízesítőket, például MSG-t tartalmaz, ez utóbbi pedig depressziót, gyengeséget, fáradtságot, hangulatingadozást és fejfájást is okozhat. Szóval ha rágcsálnál valami sósat, lehetőleg olyan mogyorót válassz, aminek az összetevői között nem szerepel ez az adalékanyag.

2. Cukros sütemények

A muffinok, cupcake-ek, piték és rétesek általában nagy mennyiségű finomított cukrot és olajat tartalmaznak, ami levertséget, depressziót és hangulatingadozást eredményezhet. Ha viszont nem tudsz lemondani az édes finomságokról, válassz egészséges desszerteket.

 

3. Sült krumpli

Szénhidrát, telített zsírok és rengeteg só - ez a kombináció durván elronthatja a jó hangulatod. Falatozás közben még lehet, hogy energikusnak és ébernek érzed tőlük magad, de nem sokkal később már ingerlékeny és fáradt leszel.

4. Gabonapehely

A finomított szénhidrátok miatt a gabonapehely könnyen felboríthatja a vércukorszinted egyensúlyát, ami hangulatingadozást eredményez, valamint depressziót is okozhat. Szóval gabonapehely helyett válassz inkább fehérjében gazdag reggelit, ami stabilizálja a vércukorszintet és elég lendületet ad ahhoz, hogy elkezdd a napodat.

5. Chips

A burgonyaszirmokat általában növényi olajban sütik ki, ami sok telített zsírt és omega-6 zsírsavakat tartalmaz. Ezek pedig befolyásolhatják a hangulatodat, és szellemi, valamint érzelmi instabilitást is eredményezhetnek. 

ROSSZKEDVŰ VAGY? ÍME 5 ÉTEL, AMI BIZTOSAN JÓ KEDVRE DERÍT!>>> 

NAPOZÁS HELYETT: ÉTELEK, AMIKTŐL BARNA LESZ A BŐRÖD>>> 

MAYOCHUP ÉS CSOKIS CHIPS - BIZARR ÉTELEK, AMIKRŐL NEM GONDOLTAD, HOGY LÉTEZNEK>>> 

Ezek is érdekelhetnek