Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Ez az 5 leghatékonyabb csíra, ami az egészségünket szolgálja

default user icon
MME
Fogyasszunk vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag csírákat az ősz derekán, amikor már kevesebb a friss zöldség és gyümölcs. Jelentős az aminosav-, az enzim-, és az antioxidáns tartalmuk is, ezáltal értékes tápanyagforrást jelentenek a téli hónapok felé haladva. Ismerd meg az évszak öt legjobb energiabombáját!

1. Retek - Epe-, vese- és májproblémákra

A retekcsíra ízét a mustárolaj adja. Természetes antibiotikum, hatásos vizelethajtó, tisztítja a húgyvezetéket, a húgyhólyagot és a vesét, segít a kisebb vese- és epekövek eltávolításában.

Íze: csípős
Felhasználható: zöldségekhez, salátákhoz, mártásokhoz

2. Mungóbab - A sejtek védelmében

Az ázsiai konyhában igen kedvelt alapanyag könnyen csírázik, ezért a kezdők is bátran próbálkozhatnak vele. Jótékony hatását E-vitamin-tartalmának köszönheti, amely a csírázás során egyre növekszik. A benne lévő A-vitamin egyike a legjobb szabadgyök-fogóknak, ezáltal képes megakadályozni a sejtek károsodását.

Íze: kissé édeskés, enyhe
Felhasználható: salátákhoz, levesekhez, serpenyős ételekhez

3. Lencse - A kötélidegzetért

A hüvelyes növény csírája elsősorban értékes fehérjékkel, B-vitaminokkal és rostokkal látja el a szervezetet. Ez a remek kombináció különösen az izmokat és az idegeket erősíti.

Íze: enyhe
Felhasználható: salátákhoz, zöldségekhez, tésztákhoz

4. Brokkoli - Csökkenti a daganatok kockázatát

Igazi „csodaszer”: vértisztító, bőrtápláló, keringésjavító hatású. Nagy mennyiségben tartalmaz vitaminokat, enzimeket, ásványokat, melyek szükségesek a szervezet ideális működéséhez.

Íze: finoman fűszeres
Felhasználható: salátákhoz, zöldséges ételekhez

5. Vörös here - Változókorban ideális

A növényi ösztrogénekhez hasonló hormonokban bővelkedő rétihere-csíra mérsékli a változókorral járó tüneteket, emellett javítja az általános közérzetet.

Íze: a zsenge borsóéra emlékeztet
Felhasználható: zöldségekhez, salátákhoz, levesekhez

Ajánljuk még:

DIÉTÁS, FEHÉRJEDÚS ÉS SZUPERFINOM: EZÉRT EGYÉL MINÉL TÖBB ÉDESBURGONYÁT! >>> 

9 HATÁSOS TIPP A VÍRUSOK ELLENI KÉZFERTŐTLENÍTÉSHEZ >>> 

NÁDCUKOR, MÉZ, MELASZ - MINDEN, AMIT AZ ÉDESÍTŐKRŐL TUDNOD KELL >>> 

Ezek is érdekelhetnek

Friss

Friss