Igenis fontos, hogy milyen vécépapírt használunk, hiszen egyrészt a bőrünknek sem mindegy, hogy mivel érintkezik, másrészt az is fontos, hogy havi szinten mennyi pénzt húzunk le a vécén. A teszten összesen nyolc üzletlánc papírjait tesztelték és meglepő következtetésre jutottak.
A vécépapír fontosabb, mint gondolnánk, havi szinte ugyanis sok pénzbe kerülhet, pláne, hogy ennek az ára is emelkedett az elmúlt időszakban. A brit Express szerkesztősége úgy döntött, hogy letesztelik a különböző üzletláncok vécépapírjait. A teszt számunkra is fontos, hiszen számos termék Magyarországon is megtalálható. A teszt során összesen nyolc üzletláncból vásároltak vécépapírt, mindenhol a négytekercses terméket választották. A teszt során mindegyik papírt két rétegben összehajtották, azonos mennyiségű vízzel benedvesítették, és megnézték, hogy mennyire könnyen szakadnak el.
Lássuk milyen eredményeket értek el a Magyarországon is kapható termékek.
Összesen 8 pont
Az első helyen holtverseny alakult ki az Asda és a Sainsbury’s között. Előbbi átszámítva kb. 630 forintba került, a tesztelők szerint pedig nem szakad könnyen. Ár-érték arányban meg voltak vele elégedve a tesztelők. A Sainsbury’s vécépapírja kicsivel drágább, 870 forintba került. A pontszámait az húzta fel, hogy a papírcsomagolásban kapható, így környezetvédelmi szempontból előnyösebb.
Összesen 7 pont
A második helyen az Andrex végzett, bár árát tekintve el is várható a dobogós hely: átszámítva 1350 forintért szerezték be. A 3D hullámmintázatnak köszönhetően nehezen szakad, ám ár-érték arányban nem a legjobb.
Összesen 6,5 pont
Meglepő módon a harmadik helyet a Tesco foglalta el. A 635 forintos termék átment a nedves szakítás teszten, viszont az is kiderült, hogy kevésbé puha, mint a második helyezett Andrex. Ár-érték arányban viszont egyetértettek a tesztelők: megéri.
Összesen 6 pont
Az Aldi lecsúszott a dobogóról. Hullámminták ezen a terméken is vannak, de nem nyeli el jól a vizet s könnyen is szakad. Egyedül az alacsony ára az, ami vonzóvá teszi, 635 forintért szerezték be.
Összesen 4 pont
Nincs olyan ember, aki ne ismerné a Lidl Floralys termékét. Az angolok szerint viszont jobb inkább kerülni. Bár ugyanannyiba kerül, mint a 3. helyezett Tesco és 4. helyezett Aldi, a minőségi rosszabb. A tesztelők szerint erős és vastag, de karcoló érzetet ad, ami messze áll attól a puhaságtól, amit a csomagolásán ígérnek.
Forrás: Pénzcentrum
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.