Összesen nyolc különböző üzletlánc vécépapírjait vizsgálták. Az eredmények megdöbbentőek.

Igenis fontos, hogy milyen vécépapírt használunk, hiszen egyrészt a bőrünknek sem mindegy, hogy mivel érintkezik, másrészt az is fontos, hogy havi szinten mennyi pénzt húzunk le a vécén. A teszten összesen nyolc üzletlánc papírjait tesztelték és meglepő következtetésre jutottak.

Valljuk be, nem mindegy milyen vécépapírt használunk
Valljuk be, nem mindegy milyen vécépapírt használunk
FOTÓ: SHUTTERSTOCK

A nagy vécépapírteszt

A vécépapír fontosabb, mint gondolnánk, havi szinte ugyanis sok pénzbe kerülhet, pláne, hogy ennek az ára is emelkedett az elmúlt időszakban. A brit Express szerkesztősége úgy döntött, hogy letesztelik a különböző üzletláncok vécépapírjait. A teszt számunkra is fontos, hiszen számos termék Magyarországon is megtalálható. A teszt során összesen nyolc üzletláncból vásároltak vécépapírt, mindenhol a négytekercses terméket választották. A teszt során mindegyik papírt két rétegben összehajtották, azonos mennyiségű vízzel benedvesítették, és megnézték, hogy mennyire könnyen szakadnak el.

Vereséget szenvedett a Lidl 

Lássuk milyen eredményeket értek el a Magyarországon is kapható termékek.

1. helyezett – Asda és Sainsbury's holtverseny

Összesen 8 pont

Az első helyen holtverseny alakult ki az Asda és a Sainsbury’s között. Előbbi átszámítva kb. 630 forintba került, a tesztelők szerint pedig nem szakad könnyen. Ár-érték arányban meg voltak vele elégedve a tesztelők. A Sainsbury’s vécépapírja kicsivel drágább, 870 forintba került. A pontszámait az húzta fel, hogy a papírcsomagolásban kapható, így környezetvédelmi szempontból előnyösebb. 

2. helyezett – Andrex

Összesen 7 pont

A második helyen az Andrex végzett, bár árát tekintve el is várható a dobogós hely: átszámítva 1350 forintért szerezték be. A 3D hullámmintázatnak köszönhetően nehezen szakad, ám ár-érték arányban nem a legjobb. 

3. helyezett – Tesco

Összesen 6,5 pont

Meglepő módon a harmadik helyet a Tesco foglalta el. A 635 forintos termék átment a nedves szakítás teszten, viszont az is kiderült, hogy kevésbé puha, mint a második helyezett Andrex. Ár-érték arányban viszont egyetértettek a tesztelők: megéri. 

4. helyezett – Aldi

Összesen 6 pont

Az Aldi lecsúszott a dobogóról. Hullámminták ezen a terméken is vannak, de nem nyeli el jól a vizet s könnyen is szakad. Egyedül az alacsony ára az, ami vonzóvá teszi, 635 forintért szerezték be. 

5. helyezett – Lidl

Összesen 4 pont 

Nincs olyan ember, aki ne ismerné a Lidl Floralys termékét. Az angolok szerint viszont jobb inkább kerülni. Bár ugyanannyiba kerül, mint a 3. helyezett Tesco és 4. helyezett Aldi, a minőségi rosszabb. A tesztelők szerint erős és vastag, de karcoló érzetet ad, ami messze áll attól a puhaságtól, amit a csomagolásán ígérnek. 

Forrás: Pénzcentrum

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.