Május 8-tól az osztrák üzletekben a boltlánc már nem „PENNY Markt” néven működik, hanem egyszerűen „PENNY”-ként. Az arculatváltás részeként új logó és új szlogen is megjelent: „Da schau her”, ami nagyjából annyit jelent, hogy „Na, nézd csak!”.
Hazánkban ez az átalakulás már 2021-ben lezajlott: a hazai Penny üzletekben akkor vezették be az egyszerűsített „PENNY” nevet, a „Market” szó helyére pedig egy pont került. Ezzel együtt megjelent az új logó és az egységes arculat is.
Ez az új márkaarculat komoly változást jelent a PENNY életében, és büszkék vagyunk rá, hogy egy modern vásárlási környezetet hozunk létre, amely még jobban tükrözi alapértékeinket: a frissességet, a minőséget, a jó ár-érték arányt és a vásárlókhoz való közelséget
– mondta Kai Pataky, a PENNY Ausztria ügyvezetésének szóvivője.
„Az újrapozicionálásunk egyértelműen megmutatja, ami igazán meghatározza a Pennyt: minőség, valódi ügyfélközpontúság és meggyőző ár-érték arány. Az új stratégiával ezt kézzelfoghatóvá tesszük, és biztosítjuk, a vásárlókat pedig ezzel az üzenetel szeretnénk meglepni: »Nézd csak!«” – mondta Daniel Bessler, a Penny marketingigazgatója.
Forrás: Oe24
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.