A Lidl döntése környezettudatos megfontolásból született, amelynek köszönhetően évente mintegy ezer tonnával kevesebb papírt használnak fel. Ezzel a kiskereskedelmi lánc éves szinten körülbelül húszezer fa életét menti meg.
A digitális átállás folyamata azonban nem most indult: a Lidl már két évvel ezelőtt bevezette ezt a változást olyan nagyvárosokban, mint Gent, Antwerpen és Brüsszel, valamint Belgium déli területeinek egyes részein is. Mostanra pedig az ország valamennyi régiójában megszűnik a papíralapú szórólapok kézbesítése.
Azok számára, akik inkább a nyomtatott szórólapokat kedvelik, továbbra is elérhető lesz ez a formátum az üzletekben. A digitális átállást ugyanakkor az is indokolja, hogy az elmúlt év során 15 százalékkal nőtt az online szórólap-megtekintések száma, miközben a Lidl Plus alkalmazás felhasználói köre is folyamatosan bővül.
A papírmegtakarítás mellett jelentős erőforrásokat fordítottunk a digitális felhasználói élmény javítására, ennek keretében optimalizáltuk a Lidl Plus alkalmazást és a digitális szórólapot, megkönnyítve vásárlóinknak az ajánlatok megtekintését és a kedvezmények igénybevételét
– ismertette Isabelle Colbrandt, a Lidl Belgium & Luxembourg szóvivője.
A Lidl hétről hétre előrukkol új akciókkal, ám nem csak a szórólap böngészésével tudunk spórolni. Számos olyan praktika és trükk létezik, amelyekkel akár több ezer forintot is megtakaríthatunk:
Ahogyan arról korábban már írtunk, az egyik trükk, amivel lassítani lehet a villámkezű kasszásokat, az a taktikai zöldség- és gyümölcselhelyezés. Mivel a Lidl, Aldi és Penny üzleteiben nem a vásárlók, hanem a kasszások mérik a lédig termékeket, írják be a zöldségek és gyümölcsök kódjait, ezért lassabb ezeket beütni, mint beszkennelni a vonalkódos termékeket. Ugyanez igaz a pékárukra is. A neten terjedő trükk lényege, hogy ezeket a kóddal rendelkező árukat el kell "rejteni" a többi termék közé, hogy megakasszuk a pénztáros villámtempóját.
Forrás: Liner
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.