A hírek szerint a héten véglegesen leáll a belga Lidl a papíralapú akciós újságok házhoz szállításával, ugyanis a vállalat teljesen átáll a digitális kommunikációra.

A Lidl döntése környezettudatos megfontolásból született, amelynek köszönhetően évente mintegy ezer tonnával kevesebb papírt használnak fel. Ezzel a kiskereskedelmi lánc éves szinten körülbelül húszezer fa életét menti meg. 

Lidl
Egyre többen használják a Lidl Plus alkalmazását is
FOTÓ: SHUTTERSTOCK

Nem most kezdte az átállást a Lidl

A digitális átállás folyamata azonban nem most indult: a Lidl már két évvel ezelőtt bevezette ezt a változást olyan nagyvárosokban, mint Gent, Antwerpen és Brüsszel, valamint Belgium déli területeinek egyes részein is. Mostanra pedig az ország valamennyi régiójában megszűnik a papíralapú szórólapok kézbesítése.

Ez áll a döntés hátterében

Azok számára, akik inkább a nyomtatott szórólapokat kedvelik, továbbra is elérhető lesz ez a formátum az üzletekben. A digitális átállást ugyanakkor az is indokolja, hogy az elmúlt év során 15 százalékkal nőtt az online szórólap-megtekintések száma, miközben a Lidl Plus alkalmazás felhasználói köre is folyamatosan bővül.

A papírmegtakarítás mellett jelentős erőforrásokat fordítottunk a digitális felhasználói élmény javítására, ennek keretében optimalizáltuk a Lidl Plus alkalmazást és a digitális szórólapot, megkönnyítve vásárlóinknak az ajánlatok megtekintését és a kedvezmények igénybevételét

– ismertette Isabelle Colbrandt, a Lidl Belgium & Luxembourg szóvivője. 

Hogyan spórolhatunk a Lidlben?

A Lidl hétről hétre előrukkol új akciókkal, ám nem csak a szórólap böngészésével tudunk spórolni. Számos olyan praktika és trükk létezik, amelyekkel akár több ezer forintot is megtakaríthatunk:

  • Keressük a közeli lejáratú termékeket
  • Vegyük meg a Ments meg dobozokat
  • Használjuk a kuponokat az applikációban
  • Ne vásároljunk feleslegesen bevásárlótáskát
  • Válasszuk az olcsóbb, saját márkás termékeket

Ezzel a trükkel tudod lassítani a kasszásokat

Ahogyan arról korábban már írtunk, az egyik trükk, amivel lassítani lehet a villámkezű kasszásokat, az a taktikai zöldség- és gyümölcselhelyezés. Mivel a Lidl, Aldi és Penny üzleteiben nem a vásárlók, hanem a kasszások mérik a lédig termékeket, írják be a zöldségek és gyümölcsök kódjait, ezért lassabb ezeket beütni, mint beszkennelni a vonalkódos termékeket. Ugyanez igaz a pékárukra is. A neten terjedő trükk lényege, hogy ezeket a kóddal rendelkező árukat el kell "rejteni" a többi termék közé, hogy megakasszuk a pénztáros villámtempóját. 

Forrás: Liner

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.