Ezután az eset után már minden egyes konzervet féltve nyit ki az az édesapa, aki feleségének és fiának készített volna finom ételt. A tervet azonban keresztülhúzta az, hogy a kukoricakonzervet kinyitva undorító egy lényt talált az élelmiszerben.

Sajnos időről időre előfordul, hogy nem várt dolog kerül az élelmiszerekbe. A legnagyobb körültekintés mellett zajló gyártási folyamatok ellenére is megtörtént már, hogy üvegszilánk került a céklasavanyúságba, penészgomba a gabonákba, vagy keresztszennyeződéssel volt érintett néhány mentes termék. Nincs azonban visszataszítóbb annál, mint mikor valami élőlény jut az élelmiszerbe, és bár a bogarak sem nyújtanak szép látványt, egy gekkó mégis sokkolóbb élményt okoz.

Undorító dolog volt a Lidl kukoricakonzervjében
Undorító dolog volt a Lidl kukoricakonzervjében (Illusztráció)
FOTÓ: MIKHAILOV STUDIO / SHUTTERSTOCK

Gekkó volt a Lidl kukoricakonzervjében

A Lincolnshire megyei Spaldingban dolgozó, 53 éves John Shier a családjának készített épp ételt, amikor szembesült a konzervbe zárt gekkóval. Az angliai Lidlben vásárolt Freshona saját márkás kukoricakonzerv egy többdarabos kiszerelés részét képezte, ám a sokk hatására az egészet kidobták a kukába. Shier a Sunnak úgy nyilatkozott, hogy az első csomag kukoricát már beleöntötte a wokba, és amikor kinyitotta a második konzervet, akkor vette észre a furcsaságot a sárga szemek tetején.

Csak második pillantásra tudatosult benne, hogy nem káprázik a szeme, hanem valóban egy döglött gekkó került a kukoricaszemekre. John szerint nagy szerencse, hogy már a kinyitáskor előkerült a gekkó, és nem csak akkor fedezték fel, amikor már ettek az elkészült ételből.

John Shier panaszt tett a brit Lidlnél, akik egy, mindössze 10 fontos vásárlási utalvánnyal kárpótolták a kellemetlenség miatt. Shier szerint ez kevés, főleg úgy, hogy nem légy vagy valami apró bogár került a konzervbe, hanem egy hétcentis gekkó. A Sunnak adott nyilatkozatát azzal zárta, hogy eddig rengetegszer vásárolt a Lidlben, de ezek után már soha többet nem megy a boltba.

Reagált a Lidl, szerintük elszigetelt esetről lehet szó

A brit cég elküldte válaszát a Sunnak, melyben az áll, hogy rendkívül komolyan veszik az ilyen jellegű eseteket, és büszkék a szigorú minőségbiztosítási folyamatukra. Kiemelik, hogy az ehhez hasonló bejelentések kivételesen ritkák, és mivel más vásárlótól nem érkezett hasonló panasz, ezért úgy vélik, hogy elszigetelt esetről lehet szó.

A gekkóról készült fotót a Sun oldalán megnézhetitek.

 

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.