Kvíz: felismered az élelmiszerboltok szlogenjeit? Teszteld a tudásodat!

Akkor jó egy szlogen, ha bekerül a közbeszédbe, ha az emberek használják, sőt ki is figurázzák. Nem minden esetben, de van amikor a negatív reklám is reklám. Az élelmiszerboltok gyakran átesnek arculatváltáson, és ilyenkor lecserélik a logó mellett a jól ismert szlogent is. Vannak azonban olyan élelmiszerboltok, amelyek ragaszkodnak a több éve, sőt akár több évtizede használt, márkajeggyé vált mondatokhoz.
Magyarországon több boltlánc is működik, léteznek diszkontok, szuper- és hipermarketet, kis és nagy üzletek. A Lidl, az Aldi, a Penny, az Auchan, a Tesco, a Spar, a CBA, a Reál és a Coop a legnagyobbak, de nem az egyedüliek a magyar piacon. Naponta több ezer ember megfordul az élelmiszerboltokban, de vajon mindenki tudja, hogy pontosan melyiknek mi is a szlogenjen? Íme a Mindmegette szlogenkvíze, amiből kiderül, mennyire vagy rutinos szórólapforgató!
A Lidlben hetente jönnek ki az új akciók, és sokan nemcsak a bevásárlást igazítják a különféle akciók kezdetéhez, de a heti menüt is aszerint tervezik, hogy mely alapanyagok, zöldségek és húsok lesznek olcsóbbak a héten. A bevásárlás végösszegét viszont nem csak az árcsökkentett termékekkel tudjuk mérsékelni. Létezni olyan spórolási technikák, melyeket alkalmazva akár több ezer forintot is spórolhatunk.
A Lidlben helyben sütött, friss pékárut kínálnak. A kenyereket, kifliket, zsemléket, édes és sós pékárukat azonban nem a benti pékségben gyúrják és kelesztik, hanem fagyasztva érkeznek az üzletbe, és ezeket a dolgozók sütik készre. Ugyanez az igaz az Aldi pékségére is, és a többi diszkontlánc és szupermarket működésére is.
Mivel több beszállító terméke kerül ki a polcokra, a péksüteményes rekeszekbe, így azok számára, akik valamilyen ételallergiában szenvednek vagy cukorbetegek, kiemelten fontos tudni, hogy mit tartalmaznak a termékek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.