Az elmúlt években a diszkontpiacot szinte teljesen a Lidl, az Aldi és a Penny uralta, így alig maradt hely új szereplőknek. Most azonban a Brutál Diszkont nevű üzlethálózat próbál beszállni a versenybe. A vásárlók számára rendkívül fontos az olcsóság, a gyorsaság és a praktikum – ezekre kínál megoldást a „Brutál”.

De milyen is a Brutál Diszkont? Ha már betértél valamelyik üzletükbe, rögtön feltűnhet a raktárszerű környezet. Nincs letisztult dizájn, nincs jól megkomponált vásárlói élmény – viszont van alacsony ár, gyors kiszolgálás, és funkcionális választék. A cél: gyorsan be, gyorsan ki, és lehetőleg olcsón megúszni a napi bevásárlást. A nyitvatartási idő is a rohanó vevőket szolgálja: reggel 6-tól akár este 11-ig is nyitva lehetnek egyes üzletek, így a munka előtti vagy utáni gyors bevásárlások is beleférnek.

A Brutál Diszkont kínálata állandóan változik, viszont mindig olcsó
A Brutál Diszkont kínálata állandóan változik, viszont mindig olcsó
FOTÓ: SHUTTERSTOCK

Miért olcsóbb a Brutál Diszkont? 

A cég üzleti modellje azon alapul, hogy közvetlenül, nagy tételben vásárolnak európai gyártóktól és forgalmazóktól. Így elkerülik a magyar nagykereskedőket, és márkás termékeket kínálnak lényegesen alacsonyabb áron.

Ez különösen igaz a háztartási vegyiáruka és a kozmetikumokra:

Ezek gyakran az ismert bolti ár töredékéért kaphatók.

Fontos tudni: a termékek nem hamisítványok, hanem valódi márkás áruk – csak más EU-s piacokról származnak.

A hálózat három név alatt működik – Brutál Diszkont, Akciópont és Market Point –, de mind ugyanazt az árérzékeny, importalapú koncepciót viszi tovább. Bár a lánc még nem rendelkezik országos lefedettséggel, Budapesten már 15 üzletet működtetnek.

A kínálat nem állandó, de az árak meggyőzőek

A Brutál Diszkontnál nem biztos, hogy mindig ugyanazt a terméket találod a polcon. A kínálat beszerzésfüggő, így gyorsan változhat. Viszont amit találsz, az szinte mindig a megszokottnál olcsóbb – és ha máshol mégis jobb árat látsz, árgaranciát kínálnak: a különbözet kétszeresét visszatérítik.

A városi túlélőbolt koncepciója

A Brutál Diszkont formátuma jól illeszkedik a mai vásárlói igényekhez. Az úgynevezett „városi túlélőbolt” koncepció olyan helyeken tud különösen jól működni, ahol nincs közel nagy diszkont, vagy ahol a vásárlók kifejezetten idő- és árérzékenyek.

Számolni kell a Brutál Diszkonttal

A Brutál Diszkont nem kívánja lemásolni a multik mintáját – inkább a valós igényekre reagál egy radikálisan egyszerű, mégis jól működő üzleti modellel. Ha az alacsony ár, a gyors vásárlás és az akciós márkatermékek fontosak számodra, érdemes lehet adni egy esélyt ennek az újfajta diszkontformátumnak.

Forrás: Pénzcentrum

 

 

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.