Elindult a Lidl webshopja – ennyiért viszik házhoz a megvásárolt árut

default user icon
MME
Minden különösebb hírverés nélkül indította be online bevásárló felületét a Lidl. A diszkontlánc, csakúgy, mint az Aldi, nem önálló webshopot működtet, hanem összeállt egy több kiskereskedelmi láncot is képviselő szolgáltatóval, az Avokado Online Bevásárlószolgálattal.

A szolgáltatás hasonlóan működik, mint az Aldi-partner ROKSH-nál: az Avokado is egy olyan bevásárlószolgáltatás, ahol népszerűbb fizikai üzletek termékkínálatát teszik elérhetővé. Az online felületen kiválasztott termékeket pedig helyetted vásárolják meg az adott boltban és szállítják házhoz a cég futárjai – írja a Pénzcentrum.

A házhozszállítás díja 1290 forint (ha csak a Lidlből rendelnénk, mert akár 3 boltból egyszerre is lehet rendelni), 24 ezer forint feletti rendelés esetén pedig ingyenes. A szolgáltatást egyelőre Budapest legtöbb kerületében (kivétel a XVII., XVIII., XXI. és XXIII. kerületek), valamint Biatorbágyon, Budajenőn, Budakeszin, Budaörsön, Diósdon, Érden, Nagykovácsiban, Telkiben és Törökbálinton lehet igénybe venni. (Összehasonlításként: a ROKSH Budapest összes kerületében, illetve jóval több agglomerációs településen, és még 8 vidéki nagyvárosban is elérhető.)

Termékek tekintetében meglehetősen széles az Avokado-n elérhető Lidl-termékek palettája, a tartós élelmiszereken túl friss pékárukat, illetve fagyasztott élelmiszereket is rendelhetünk a Lidlből. Az árak kapcsán az Avokado felületén kiemelik, hogy náluk bolti árakon lehet vásárolni, tehát a szolgáltatási díj a házhozszállítási díjból, illetve bizonyos esetekben egy plusz plusz bevásárlási díjból (amelyet a termékek bruttó értékéből számolnak) tevődik össze.

FRISSÍTÉS (2024.07.11.)

A Lidl Magyarország mégsem indít webshopot hazánkban és nincs a cég, valamint az Avokado között együttműködés. A Lidl hivatalos állásfoglalását valamint az Avokado reakcióját új cikkünkben részletezzük, amit ide kattintva olvashatsz.

(Fotó: Shutterstock)

Ajánljuk még:

Ezek is érdekelhetnek

Friss