Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Ez Dua Lipa csodás alakjának titka: ezt eszi és így edz a világhírű énekesnő

Tíz éve kezdte pályafutását Dua Lipa, mára pedig a slágerlisták egyik állandó szereplője. A rádiók megállás nélkül játsszák a dalait, egymás után hozza a fülbemászó slágereket, járja a világot, és nemcsak koncertezik, hanem forgat is. Hogyan bírja ezt energiával? Mi Dua Lipa bomba formájának titka?

Hamarosan megjelenik Dua Lipa harmadik albuma, és idén nemcsak vadonatúj lemezét, hanem pályafutásának tizedik évfordulóját is ünnepli. Az albán származású énekesnő a koronavírus-járvány idején, 2020-ban hozta ki második nagylemezét, amelyről szinte mindegyik dal világsiker lett, felkapták a rádiók és a TikTok is, így nem csoda, hogy négy évvel később, azaz ma rajongók millió várják, mivel is rukkol elő 2024-ben a popdíva, aki nemrég a mozivásznon, a Barbie és az Argylle című filmben is feltűnt egy röpke szerepben.

Mi Dua Lipa bomba formájának titka?

A 28 éves énekesnő rendszeresen sportol, ez heti három-négy edzést jelent, ám ebben nincs semmi trükk vagy csalás, a titok hogy kellő energiát fordít a karido- és az erősítő edzésekre is, általában a reggeli órákban. Futás, saját testsúlyos edzés, az egyensúlyt és a rugalmasságot fejlesztő gyakorlatok, és néha boksz, spinning és pilates is szerepelnek Dua Lipa edzéstervében. Szereti keverni a különféle sportokat, edzéstípusokat.

Naponta jógázik, a kutyájával pedig nagyokat sétál, ez pedig nemcsak remek testmozgás, de az elméjét is kitisztítja. Az edzések között betartja a pihenőnapokat, azaz nem viszi túlzásba a sportolást, hiszen a testnek szüksége van a regenerálódásra is.

Nem minden a mozgás, az étrend is sokat számít

Dua Lipa nem sanyargatja magát, nem mond le a kedvenc ételeiről. Egy korábban adott interjújában arról mesélt, hogy szeret főzni, és a sok munka és rohanás közepette jó érzés hazatérnie, lelassítania, kikapcsolnia és feltöltenie a testét a kedvenc, de tápláló ételeivel. Nem iktatja ki teljesen a bűnös finomságokat sem, néha becsúszik neki is egy-egy fánk, de arra törekszik, hogy összességében egészséges ételeket, élelmiszereket egyen.

A kulcs, hogy teljes értékű, valóban tápláló ételeket eszik, ügyel a hidratálásra, az adagok méretére és próbálja kerülni az üres kalóriákat, de nem iktatja ki azokat sem teljesen az étrendjéből. Gyakran fogyaszt tojásos és gyümölcsös ételeket reggelire, banánt és kesudióvajat edzés előtt, ebédre csirkehúst sok zöldséggel, mellé gyümölcslével, vacsorára pedig halat, köretként pedig szintén zöldséget tesz a tányérra. A napot végül valami cukrossal, édességgel zárja – olvasható a Women's Health cikkében.

Borítókép: Shutterstock

Ajánljuk még:

Ezek is érdekelhetnek

Friss