Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

A Lidl az Év zöldség- és gyümölcskereskedője

A Lidl Magyarország nyerte el „Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője” díjat „Az Év Boltja 2020” versenyén, köszönhetően a kiváló minőségű, rendkívül széles, friss zöldség és gyümölcs kínálatának köszönhetően. A vállalat emellett a nemrég megújult siófoki áruházával még "Az Év Boltja" címet is bezsebelte diszkont kategóriában.

Idén hatodik alkalomal hirdette meg "Az Év Boltja versenyt" Store Insider szaklap a Tobacco Magazinnal karöltve, melynek célja az volt, hogy megtalálják Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit és amelynek keretében 2020-ban először szállhattak ringbe a kereskedelmi láncok "Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője díjért".

Az FMCG-termékek alatt egyébként olyan árut kell érteni, mint például üdítőitalok és édességek, vagy húsok, tejtermékek és pékáruk. Ezeknek többnyire rövid az eltarthatósági ideje, mert magas a fogyasztói igény, vagy mert romlandó.

A meghírdetett pályázaton igen szigorú kritériumrendszerének és a zsűri döntésének értelmében Magyarországon először a Lidl Magyarország használhatja a megtisztelő, „Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője” elismerést.

„Rendkívül büszkék vagyunk erre a díjra, hiszen a zöldség és gyümölcs kategória a Lidl Magyarország egyik legfontosabb kereskedelmi területe és mindent megteszünk azért, hogy vásárlóink a legjobb minőséget kaphassák meg a lehető legkedvezőbb áron.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A Lidl Magyarország zöldség és gyümölcs kínálatának különlegessége, hogy a termékekben előforduló vegyszer-maradványokra vonatkozó előírásai lényegesen szigorúbbak az uniós és a nemzeti előírásoknál. A vállalat folyamatosan bővíti a bio termékkínálatát, melyek közül a legkeresettebbek egész évben elérhetőek.

A vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett a Lidl számára kulcsfontosságú a környezettudatos működés, a fenntarthatósági szempontok figyelembevétele. A diszkontlánc a REset Plastic stratégiával és kapcsolódó vállalásaival összhangban jelentős erőfeszítéseket tesz azért, hogy a műanyagok használatát csökkentse és ennek részeként törekszik arra, hogy 100 %-ban újrahasznosítható anyagok képezzék a zöldség és gyümölcs kínálat csomagolásait.

Az áruházlánc Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője díj mellett elnyerte Az Év Boltja címet is siófoki áruházával, amely a Lidl Magyarország legnagyobb üzleteként járul hozzá a környéken élők és a nyaralók kényelmes vásárlásához. Az elmúlt évek során többlépcsős – az eladóteret, a raktárt és a parkolót is érintő – bővítés és felújítás történt, amelyek közül a legátfogóbb korszerűsítési projektre idén februárban került sor és amelynek köszönhetően immár megújult külsővel és modernebb belsővel várja vásárlóközönségét.

GRILLEZZ A KANNIBÁLOKKAL! ÍGY INDÍTJA A GRILLSZEZONT A LIDL >>> 

Ezek is érdekelhetnek

Friss

Friss