Szóval hogy működik ez pontosan?
Először is meg kell találnod a márka 50 ezer érintőképernyős gépe közül az egyiket, amihez egy online keresőrendszer lehet a segítségedre - sajnos, ezek egyelőre csak 50 amerikai államban találhatók meg. Innentől fogva pedig pofonegyszerű a menet: keverd össze a kedvenc ízeidet (maximum hármat választhatsz a 200 íz közül), fotózd le, és töltsd fel Instagramra vagy a Twitterre. A kép alá pedig írd le, hogy milyen ízű a mixed, valamint használd a #MakeYourMixContest hashtaget.
A verseny június 30-ig tart, a döntősöket július 15. és augusztus 25. között jelentik be, augusztus 26-tól pedig indul a szavazás. Az, hogy ki nyeri a versenyt, és a közel 3 millió forintot legkésőbb november 10-én derül ki. Mi már nagyon izgatottan várjuk, melyik ízkombó lesz a legnagyobb kedvenc!
A kezdeményezés egyébként ismerős lehet, ugyanis itthon nemrég arról dönthettek a vásárlók, hogy milyen ízű legyen az új Fanta, ami már országszerte kapahó is a boltokban. Három ízvariánst teszteltek, majd többszáz jelentkező közül sorsolták ki azt a 25 tizenévest, akiket egy különleges kóstolásra hívtak, miután az általuk kiválasztott két kedvenc futott már csak tovább: a barack-csillaggyümölcs és a dinnye-csillaggyümölcs. A végső döntést a Fanta-rajongók hozták, akik Facebookon szavazhattak, hogy végül melyik kerüljön piacra.