4 tipp, hogy mindig azt reggelizd, ami a legjobb!

default user icon
MME
A nap első étkezése elengedhetetlenül fontos a szervezetünk számára, ráadásul a karcsúság megőrzésében, elérésében is segít - de nem mindegy, hogy mikor, mit eszel, hiszen másra van szükséged egy hajtós munkanap kezdetén, és másra egy ráérős, hétvégi reggelen!

egy nehéz naphoz az irodában

A munkahelyünkön mindig a topon kell lennünk és a lehető legtöbbet kell nyújtanunk. Sokan úgy érzik, az édességekből nyerhetnek energiát, pedig a megfelelő reggelivel elkerülhetnék a nassolási vágyat! A zabpehely például nem csak laktató, de B-vitamin tartalmánál fogva segíti a koncentrációt!

Tipp: zabpehely, idénygyümölcs, túró, kevés méz, kevés mazsola és dió

nyugodt hétvégéhez

Akár az ágyban heverészve, akár a fotelbe gubózva fogyasztjuk el, egy kiadós és finom reggeli tökéletes kezdete lehet egy kellemes hétvégének a zsúfolt és munkával teli hétköznapok után. Ilyenkor engedjünk meg magunknak néhány különleges kényeztető falatot!

Tipp: egzotikus gyümölcsök (pl. mangó, ananász, kivi), szójatej

ha kell az energia

Aki rendszeresen sportol, annak még nyugalmi állapotban is több energiát éget el a szervezete. A kellő energiához és az izomépítéshez egyaránt fontos, hogy fehérjében, szénhidrátban, ásványi anyagokban és vitaminokban gazdag reggeli kerüljön az asztalra.

Tipp: 1 főtt tojás, zabpehely, bogyós gyümölcsök, olajos magvak, banán, zsírszegény tej

a hosszú teltségérzetért

Még csak két órája reggeliztünk, de máris kínzó éhséget érzünk? Hogy elkerüljük ezt a csapdát, válasszunk olyan ételt, amely teljes értékű, lassan felszívódó szénhidrátot tartalmaz. Így biztosíthatjuk a sokáig tartó teltségérzetet!

Tipp: rozskenyér, zsírszegény friss sajt, sovány szárnyasfelvágott, paradicsom, saláta.

Ajánljuk még:

Ezek is érdekelhetnek

Friss