Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

20 otthoni tevékenység, amivel elégethetsz 100 kalóriát

default user icon
MME
Sok kicsi sokra megy – erről fogyókúra közben se feledkezz meg, hiszen a lassan, megfontoltan leadott kilók nehezebben térnek vissza. Az alábbi 20 egyszerű trükk mindegyike segít elégetni napi 100 kalóriát.

Mindnyájan tudjuk: felszedni igen könnyű néhány kilót, leadni már annál nehezebb. Gondolj csak bele: egyetlen banán elfogyasztása 100 kcal-t jelent! Ha mindennap megeszel egyet, egy esztendő múlva akár 6 kg-mal többet is mutathat a mérleg, ha egyébként nem figyelsz oda az életmódodra… Szerencsére léteznek egyszerű módszerek, amelyekkel megálljt parancsolhatsz a fokozatos súlygyarapodásnak, sőt!

Akár fogyhatsz is anélkül, hogy szigorú szabályokat követnél, és semmit sem kell megtagadnod önmagadtól. Most 20 olyan ötletet mutatunk be, amivel összesen napi 100 kalóriát égethetsz el. Ha csak napi két tippet alkalmazol közülük, már azzal is megszabadulhatsz akár havi 1 kg-tól! Tippjeinket egy 68 kg-os nő számára állítottuk össze. Ha ennél nagyobb a súlyod, akkor több kalóriát égethetsz el, mivel testtömeged megmozgatásához ugyanannyi idő alatt több energiára van szükség.

A fölösleges kilók leadásához nem kell feltétlenül csuromvizesre izzadnod magad az otthoni edzések során. Fogyhatsz szórakozva is: játssz gyakran a gyerekeiddel, vagy tölts minél több időt kedveseddel az ágyban. Sőt, a házimunka is kedvezően hat az alakodra! Célszerű tehát összekötnöd a kellemeset a hasznossal.

Otthoni programok:

1. 18 perc porszívózás

2. 20 perc autómosás

3. 25 perc vasalás

4. 15 perc szex

5. 20 perc ablaktisztítás

Családi szórakozás:

6. 20 perc babakocsi-tologatás

7. 30 perc séta a friss levegőn

8. 30 perc sárkányeregetés a parkban

9. 20 perc fogócskázás a gyerekekkel

10. 13 perc biciklizés a családdal

Egy kis testmozgás:

11. 8 perc ugrókötelezés

12. 6 perc futás (10 km/h-s sebességgel)

13. 10 perc hátúszás

14. 13 perc aerobik

15. 9 perc lépcsőzés

Új tevékenységek kipróbálása:

16. Ha igazán különleges, illetve szórakoztató módszerre vágyik, akkor vegye birtokba a gyerekek trambulinját a kertben. Meglátja, jó móka lesz!

17. 20 percnyi vízi aerobik, amit a jelenlegi helyzet miatt sajnos csak a jó idő beköszöntével, valamelyik tavunkban próbálhat ki. Higgye el, érdemes lesz várni rá!

18. 8 perc karate egy tisztáson. A gyakorlatokat lesse el egy internetes videóból.

19. 10 perc vízibiciklizés, majd ha jó idő lesz.

20. 20 perc capoeira (zenére végzett önvédelmi mozgásforma, akrobatikus elemekkel) a friss levegőn.

Olvasd el ezeket is:

Ezek is érdekelhetnek