Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

11 szuperegészséges zabkása, hogy jól induljon a napod

default user icon
MME
A zabkása az egyik legkedveltebb reggeli lett az egészséges életmódot követők körében. Az olcsó alapanyagokból pillanatok alatt elkészíthető laktató reggeli nemcsak finom, hanem tele van értékes rostokkal, tápanyagokkal. A zabpelyhet megfőzheted vízben, vagy tejben. A kását pedig variálhatod gyümölcsökkel, magvakkal, kakaóval, mogyoróvajjal.

ZABKÁSA ALAPRECEPT >>>

EGYÉJSZAKÁS BANÁNOS ZABKÁSA CHIA MAGGAL >>>

ZABKÁSA DIÓVAL ÉS ÁFONYÁVAL >>>

BARACKOS ZABKÁSA >>>

KAKAÓS-GYÖMBÉRES ZABKÁSA >>>

KÖRTÉS ZABKÁSA >>>

ALMÁS-FAHÉJAS ZABKÁSA >>>

Gyümölcsös ZABKÁSA >>>

MAZSOLÁS ZABKÁSA >>>

BÖGRÉS ALMÁS ZABKÁSA >>>

KAKAÓS-MOGYORÓSVAJAS ZABKÁSA EPERREL >>>

A receptekből láthatod, hogy nem nehéz elkészíteni a zabkását. A boltokban azonban már egyre több instant változatot is lehet kapni. A csupasport.hu cikkéből kiderül, hogy érdemesebb-e reggel 10 percet szánnod a házi zabkására, vagy a boltokban kapható változat is ugyanolyan jó. Valamint azt is megtudhatjátok, hogy miért ajánlatos beiktatni az étrendbe a zabpelyhet.

OLCSÓ ÉS SZUPEREGÉSZSÉGES: ÍGY KÉSZÍTS TÖKÉLETES ZABKÁSÁT REGGELIRE! >>> 

ESTE CSAK ÖSSZERAKOD, ÉS REGGELRE KÉSZ: EGYÉJSZAKÁS ZABKÁSA 5 ISTENI VÁLTOZATBAN >>> 

11 ISTENI ZABPELYHES SÜTI, AMIT A DIÉTÁZÓK IS EHETNEK >>> 

Ezek is érdekelhetnek

Friss

Friss