Keress receptre vagy hozzávalóra

Töredező körmök, vérző íny, sápadtság? Számold fel a tápanyaghiányt!

Sápadt vagy? Nincs energiád, vagy épp a körmöd tördezik? Akkor valószínűleg ideje pótolni néhány fontos tápanyagot!
„Töredezik a körmöm”

Ami hiányzik: biotin
A B-vitaminok közé tartozó, szépségvitaminként is emlegetett biotin elősegíti a körmök növekedését, és ismét erőssé teszi azokat. Természetes forrása a máj, a vese, a mogyoró, a tojássárgája, az élesztő, a karfiol.

EZEKRE A VITAMINOKRA VAN A LEGNAGYOBB SZÜKSÉGÜNK A NYÁRON! >>> 
„Berepedezett a szám széle”

Ami hiányzik: B2-vitamin
A szájzug berepedezése és a cserepes ajak a B2-vitamin hiányának tipikus jele, a vitamin fő funkciója, hogy elősegítse a bőr gyógyulási folyamatait. Változtass a táplálkozásodon: egyél több tejet, sajtot, teljes kiőrlésű lisztből készült terméket, tojást és halat!

D-VITAMIN, VAS ÉS KALCIUM: ÍGY EHET BELŐLÜK A GYEREK MINÉL TÖBBET! >>> 
„Gyakran rángatózik a szemhéjam”

Ami hiányzik: magnézium
Ez az ásványi anyag elengedhetetlen a szervezet számára, nélküle nem működhetnek zavarmentesen az izmok és az idegrendszer. S. O. S. segítség: fogyassz magnéziumban gazdag banánt vagy mogyorót!

15 ZSÍRBAN GAZDAG ÉTEL, AMI SZUPEREGÉSZSÉGES >>> 
„Sápadt és fáradt vagyok!”

Ami hiányzik: vas
Az emberi szervezet számára nélkülözhetetlen: fontos szerepet játszik a szövetek oxigénellátásában, a sejtek energiafolyamataiban, az agy, a szívizom, a vázizomzat és az immunrendszer működésében. Fogyassz vasban gazdag élelmiszereket! Ilyen például a hús, a máj, a belsőségek, illetve cékla, a spenót vagy a borsó. Még egy tipp: a C-vitamin segíti a vas felszívódását a szervezetben.

TERMÉSZETES VAGY SZINTETIKUS: MILYEN A JÓ VITAMIN? >>> 
„Vérzik az ínyem”

Ami hiányzik: C-vitamin
A banálisnak tűnő probléma mögött olykor komoly fogászati betegség, esetleg az egész szervezetet érintő egészségügyi probléma húzódhat meg, ezért ne veddfélvállról a dolgot! Tudtad, hogy a C-vitamint mindössze a tengerimalac és az emberi szervezet nem tudja előállítani, más állatfajok viszont igen? E vitamin az egyik legfontosabb, hiszen többek között fokozza a fertőzésekkel szembeni ellenálló képességet, erősíti és tisztítja az érfalat, részt vesz a kötő- és támasztószövetek kollagénjének képzésében is. Legjobb forrásai közé tartozik a zöldpaprika, a citrusfélék, a paradicsom, a káposzta.

5 SZUPEREGÉSZSÉGES ANTIOXIDÁNSFORRÁS - FOGYASZD MINDET, NAPONTA! >>> 
  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások

Magazin