Keress receptre vagy hozzávalóra
Recept feltöltés

Top 4 villámdiéta - ha csak 1 napod van ledobni néhány kilót

Ha úgy érzed, hogy karácsonykor túletted magad, és egy kicsit szűk lett derékban a nadrág, vagy a szilveszteri buli ruha, vagy csak szeretnél egy picivel laposabb hasat, akkor próbáld ki az alábbi villámdiéták egyikét!

Joghurtnap

Reggeli: Gyümölcsturmix

Hámozz meg, darabolj fel 2 db almát. Turmixold össze 100-100 ml natúr joghurttal és sovány tejjel.

Ebéd: Hideg uborkaleves

Moss meg, kocázz fel 1/3 db kígyóuborkát. A 2/3-át turmixold össze 150 ml natúr joghurttal és 1 gerezd fokhagymával. Ízesítsd egy kevés sóval, borssal, édes-nemes paprikával, apróra vágott kaporral. A levest merd a tányérba, tedd bele a maradék uborkát, hűtsd be, és fogyasztás előtt adj hozzá 3-4 db félbevágott koktélparadicsomot.

Vacsora:
Ízesíts apróra vágott petrezselyemmel, egy kevés korianderrel és őrölt fekete borssal 1 kis pohár natúr joghurtot. Fogyassz mellé 1 vékony szelet teljes kiőrlésű kenyeret.

Nassolnivaló: Gyümölcssaláta

Darabolj fel 1-1 db körtét és banánt. Keverj ki 1 tk frissen facsart citromlevet egy kevés mézzel, és öntsd a gyümölcsökre. Ízesíts 150 ml natúr joghurtot 1 tk mézzel, egy kevés őrölt fahéjjal, és forgasd össze a gyümölcsökkel.

Rizsnap

Reggeli: Almás túró

Hámozz meg 1 db almát. Vágd apróra, locsold meg egy kevés citromlével, és keverd el 100 g zsírszegény túróval. Ízesítsd őrölt fahéjjal és néhány csepp mézzel.

Ebéd: Zöldséges rizs

Darabolj fel 1/2-1/2 db cukkinit, piros kaliforniai és t. v. paprikát, majd kevergetve pirítsd meg ezeket 1 ek felhevített olívaolajon. Adj hozzá 2-2 ek párolt (esetleg konzerv) zöldborsót és kukoricát, és melegítsd össze. Keverj a zöldségekhez 4-5 púpos ek főtt barna rizst, és locsold meg 1-1 tk olívaolajból és balzsamecetből, valamint 1 ek apróra vágott petrezselyemmből készült dresszinggel. Ízesítsd borssal és sóval.

Vacsora: Tejberizs gyümölccsel

Zsírszegény tejben főzz meg 3 ek rizst, majd édesítsd 1-2 csepp mézzel. Fogyaszd el mellé a kedvenc idénygyümölcsödet (ne banánt!).

Nassolnivaló: Rizsszelet túróval

Kenj meg 2 szelet puffasztottrizs-szeletet 1-1 tk zsírszegény túróval. Fogyassz el mellé 1 db paradicsomot.

Zöldségnap

Reggeli: Zöldséglémix

Keverj össze 100 ml sárgarépa- és 200 ml multivitamintlevet, és kortyolgasd el. Egyél meg mellé 4-5 db sózatlan mandulát.

Ebéd: Párolt zöldségek túrókrémmel

Moss meg, darabolj fel 150 g sárgarépát, 1 db cukkinit és 1 db újhagymát. Az egészet pirítsd meg 1 ek olívaolajon, majd ízlés szerint sózd, borsozd meg. Adj hozzá 1-2 ek vizet, és lefedve párold puhára. Közben keverj krémesre 50 g zsírszegény túrót, 1 ek natúr joghurtot, 1 tk citromlevet és ¼ db lereszelt, kinyomkodott kígyóuborkát. Ízesítsd borssal, zöldfűszerekkel, és ezt tálald a párolt zöldségek mellé.

Vacsora: Zöldségleves

Tisztíts meg, majd darabolj fel 1 adag leveszöldséget (sárgarépa, fehérgyökér, zeller). Pirítsd meg 1 ek olívaolajon, majd öntsd fel 300-400 ml vízzel. Adj hozzá ½ db zöldségleveskockát, borsozd meg, szórj rá bőven felaprított petrezselyemzöldet, és főzd puhára a zöldségeket.

Nassolnivaló: Uborkás-paradicsomos katonák

Karikázz fel 1 db paradicsomot, kockázzon fel ¼ db kígyóuborkát. Mindkettőt hintsd meg egy kevés sóval, borssal, majd ültesd rá az uborkakockákat a paradicsomszeletekre.

Gyümölcsnap

Reggeli: Banánfalatok

Karikázz fel ½ db banánt. Nyomkodj össze 4 tk túrót egy kevés tejjel, majd kend a banándarabkákra a túrókrémet.

Ebéd: Hamis almás palacsinta

Keverj el 1 db tojást 1 csapott ek liszttel, 6 ek ásványvízzel és 1 csipet kristálycukorral. Serpenyőben forrósíts fel 1 tk olajat, öntsd bele a masszát, és süsd meg, akár egy palacsintát. Ha kész, locsold meg 1-2 ek cukormentes almalével, tedd a tányérra, szórd meg őrölt fahéjjal, és fogyaszd el 1 db cikkekre vágott almával együtt.

Vacsora: Gyümölcssaláta

Forgass össze 200 g ízlés szerinti felolvasztott mirelit bogyós gyümölcsöt és 1 db feldarabolt nektarint, majd locsold meg 1 ek narancslével és 1 tk mézzel.

Nassolnivaló: Alma sajttal

Tegyél 1-1 db almagerezdre 1-1 vékony szelet light sajtot.

Figyelem! Ezeknek az étrendeknek a lényege a minimális kalóriabevitel, ezért egy napnál tovább tilos követni őket!

VILLÁMDIÉTÁS MINTAÉTREND: ÍGY FOGYJ 3 NAP ALATT 1,5 KILÓT! >>> 

MÉG TÖBB DIÉTÁS FOGÁS ITT >>>  

  • Kinyomtatom
  • Elmentem
  • Elküldöm
Promóció

Magazin