Tartós fogyás könnyedén - dietetikusunk segítségével!

Minden fogyni vágyó álma, hogy könnyen tudja csökkenteni a túlsúlyát és a leadott kilók ne is kússzanak vissza a testére. Csakhogy, ilyen nincs! Dietetikusunk, Somogyi-Kovács Anita segít abban, hogy mégis könnyen mondhass búcsút a felszedett plusz kilóknak!

Tudomásul kell venni, hogy nincs semmilyen csodaszer, bölcsek köve, se okosság, amivel könnyedén lehetne fogyni. Csoda abban a túlsúlyos vagy kövér emberben van, aki felismeri, hogy változtatnia kell – szinte mindegy milyen okból, és lépésről lépésre halad, hogy megvalósítsa a lehetséges testtömeg csökkentést, és azt fent is tudja majd tartani. Persze, beleőszülni sem szükséges, de a józan paraszt ész szükségeltetik! Bár könnyeddé nem, de könnyebbé válhat a cél megvalósítása, lássuk hogyan!

Citrom, szója, kávé - segítenek a fogyásban! Megmutatjuk, hogyan! >>>

1. lépés!

Az első lépés, az elhatározás után: a házi orvossal kell egyeztetni, hogy bizony egy alapos kivizsgálással támogassa a fogyni vágyó páciensét! Azaz, el kell menni a családorvoshoz (sorba kell állni – ülni), kérni kell vérnyomás-, testtömeg és magasságmérést, valamint vér és vizeletlabor vizsgálatra lehet kérni beutalót (ne tévessze össze senki a háziorvosát a pincérekkel, nem diktálni, kérni kell…). Ha megvannak az eredmények, értékeljék ki az orvossal, ha szükséges, akkor tovább kell menni szakorvosi vizsgálatokra is, tehát alapos kivizsgálás az alap!

Diétabakik, amit érdemes elkerülnöd! >>>

2. lépés

Második lépésként, fel kell mérni a reális, valós testtömeg felesleget! Érdemes testösszetételt megméretni, hogy tisztában legyen az ember az őt jellemző testizom, testzsír mennyiséggel. Meg kell mérni, mennyi a derék-, csípőbősége. Ezeket az adatokat dátum szerint érdemes felírni a naptárba, hogy a kontrollméréseken, egyre kedvezőbb adatokat lehessen leírni! Eztán következik az étkezési napló, melyet 3-5 napig érdemes vezetni, és bizony fel kell jegyezni, minden falatot, minden kortyot, félig elrágcsált almát is. 

Fogyj úgy, hogy közben jókat eszel! >>>

3. lépés

Az interneten kutakodva, jó néhány „tuti biztos” módszert elolvasva, eljöhet a megfelelő szakember, a dietetikus kiválasztása is. Ha a kiválasztott szakember szimpatikus a fényképe alapján, és az engedélyei és árai nyilvánosak, akkor megfelelő lehet. A sikeresen lefogyott ismerős által ajánlott dietetikusról van a már „látványos” információ. A dietetikus nem csak a felesleges úszógumik leadásban dolgozik a fogyni vágyóval, hanem annak megtartásában is rendszeresen lehet vele konzultálni. 

12 hasznos diétás tipp a nagyvilából! >>>

4. lépés

Ha elkészült az egyénre szabott táplálkozási ajánlás, ha elkészült az első mintahét, akkor jöhet a bevásárló körút. Sokan ekkor olvassák el először életükben, hogy mi is van a termékek címkéjére, csomagolására írva, és azt is megtanulják a dietetikustól, hogy hogyan is értelmezzék az olvasott információkat! 

Számolj le végleg a jojoeffektussal! Megmutatjuk, hogyan! >>>

5. lépés

A könnyebbség abban jelenik meg, hogy az első hónapban (de minimum 2 hét szükséges hozzá) elegendő az étrendet elsajátítani, utána jöhet a mozgásforma kiválasztása. A jelentősen túlsúlyos, azaz kövér emberek felejtsék el az ugráló kötelet, a futást, guggolást és egyéb ízületrongáló mozgásformákat, az ő esetükben különösen fontos, hogy gyógytornásszal állítsák össze mozgásprogramjukat, elkerülve a későbbi ízületi betegségeket!

Könnyű menüsor egész napra! >>>

Az eredmény!

A sikeres csapatmunkának köszönhetően stabilan, éhezés nélkül, mindenki a saját szervezete ütemében dolgozhatja le a szükségtelen kilókat, garantált sikerrel!

  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások

Magazin