Reggelizz, mint a királyok! Egyszerű fogyókúra 2 napos mintaétrenddel

Régóta tudjuk, hogy egy fogyókúrában tilos koplalni. Most egy olyan változatot mutatunk, melyet, ha követünk, minden napot extra jóllakottan indíthatunk, hiszen a "reggelizz, mint a királyok" elven alapszik. A lényege, hogy fordítsunk szokásaikon, és ahelyett, hogy vacsorára ennénk kiadós, főtt ételt, ezt az adagot inkább reggel együk meg.
Amit be kell tartanod!

1. Indítsd a napot bőséges reggelivel, nem több mint két órával, miután felkeltél.

2. Egyél valami könnyűt ebédre!

3. Vacsorára csak keveset fogyassz, így biztosan éhesen ébredsz majd. 

BŐSÉGES FOGÁS, AMI ESTIG ELTELÍT: A TÖKÉLETES ANGOL REGGELI TITKA >>>
2 napi mintaétrend 

(1 csésze étel = 225 gramm)

1. nap

Reggeli: zöldséges omlett 2 db tojásból fél csésze zabpehellyel, fél csésze zsírszegény tejjel és 10 db bogyós gyümölccsel és 1 pohár meleg víz citrommal.

Tízórai: 1 kisebb tál párolt brokkoli zsírszegény joghurttal.

Ebéd: pulykamellszendvics teljes kiőrlésű kenyérből. 1 kisebb saláta paradicsomból és fejes salátából, 1pohár cukormentes áfonyalé.

Uzsonna: fél csésze zsírszegény túró.

Vacsora: fél csésze teljes kiőrlésű főtt tészta paradicsomos-spenótos szósszal és
1 pohár meleg víz citrommal.

2. nap

Reggeli: grillezett csirkemell vegyes fűszerekkel és parmezánsajttal, fél, sütőben sült burgonya, 1 evőkanál vaj, fél  csésze párolt sárgarépa és 1 pohár meleg víz citrommal.

Tízórai: 1 barack és 1 kisebb zsírszegény joghurt.

Ebéd: 1 csésze lencseleves, egy nagy adag vegyes saláta. 1 pohár meleg víz citrommal.

Uzsonna: 1 maréknyi sózatlan napraforgómag.

Vacsora: 1 csésze zabkása, 1 pohár narancslé, 1 pohár meleg víz citrommal.

REGGELIZZ, MINT EGY KIRÁLY – NEMZETEK, REGGELIK, SZOKÁSOK >>>
Tippek

1. Nem szükséges főtt ételt enned reggelire, amennyiben nem kívánod, a lényeg csak annyi, hogy egy viszonylag nagyobb adagot pusztíts el ilyenkor.

2. A nagyobb adag azonban nem azt jelenti, hogy bármekkora adagot elfogyaszthatsz. Maradj az egészséges adagoknál és hozzávalóknál!

3. Egyél sok zöldséget és gyümölcsöt, teljes kiőrlésű gabonaféléket, tojást, sovány tejterméket és húsokat.

4. Szelektáld az ételeket szénhidrátokra, fehérjékre, zöldségekre, gyümölcsökre, tejtermékekre és zsírokra. Egyetlen étkezésnél legalább 2-3-féle csoportból állítsd össze a menüt.

5. Lehetőleg ne fogyassz sok koffeintartalmú italt, mert az csak elnyomja az éhségedet, később pedig habzsolni fogsz, és a tervezettnél többet eszel majd.

Reggelireceptek >>>
Ha időhiányban szenvedsz

Előző este főzd meg a másnap reggeli ennivalót, vagy tedd félre a vacsorád nagyobb részét másnapra! Kelj fel 15 perccel hamarabb, mint szoktál, így kényelmesen falatozhatsz.

Miért kell reggelizni?

Mert energikusabb, jobb kedvű és okosabb leszel tőle. Ugyanis, amikor felkelsz, nem csak az anyagcserédnek van szüksége arra, hogy újra teljes erőre kapjon, hanem az agyad is igényli az energiát. Ha pedig azt hiszed, képtelen vagy reggel enni, akkor a szakértők megnyugtatnak, minden csak gyakorlás kérdése. Ha hozzászoktatod magad ahhoz, hogy reggel egyél többet, ebédre és vacsorára pedig kevesebbet, akkor igenis akkor fogsz megéhezni, amikor felkelsz.

  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások