Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

Penészes hamburgerrel reklámozza magát a Burger King

default user icon
MME
Ennek az igen furcsa marketingfogásnak is megvan az oka. Biztosan sokan emlékeznek arra az angol férfira, aki elásott egy Big Mac menüt 14 hónapra. Matt Nadin kicsivel több, mint egy év után kiásta, aztán megette. Ezzel azt szerette volna szemléltein, hogy mennyi tartósítószer és mesterséges adalékanyag van ezekben a burgerekben, hiszen a kiásott darab is nagyjából úgy nézett ki, mintha csak most kaptuk volna valamelyik Mekiben.

Nos, így az előzmények tudatában azért már sejthető, hogy miért egy penészes hamburgerrel kezdett el kampányolni a Burger King. Ők ugyanis ezzel azt szerették volna bizonyítani, hogy Whopperük semmilyen mesterséges anyagot nem tartalmaz a konkurenciájukkal ellentétben. Mindezt egy videóval is bizonyítják, amiben jól látható a penészedési folyamat.

Ha esetleg kíváncsi vagy arra is, hogy Matt hogyan ásta ki 14 hónap után Big Mac menüjét, majd ette meg, az alábbi videón ezt is megtekintheted. 

ÍGY TROLLKODTA SZÉT 2019-BEN A BURGER KING A MEKIT >>> 

ÁLLÁST AJÁNLOTT A BURGER KING A DOLGOZNI KÉSZÜLŐ HARRY-NEK ÉS MEGHANNAK >>> 

Ezek is érdekelhetnek

Friss

Friss