"Sajnálatos módon szállítási problémák miatt ideiglenesen nem áll módunkban a teljes választék elérhetőségének biztosítása" - ez áll az egyik terézvárosi Tesco pékáru részlegén az üres kenyereskosarakra biggyesztett papíron, amit egy internetes hírportálnak küldött be egyik olvasójuk.
"A hírek szerint már két hete komoly áruhiány van a pékáruknál és fagyifronton a Tescókban, méghozzá országosan. Rákérdeztünk a Tescónál, hogy mi ez az egész, és az áruház megerősítette a problémát. A Tesco magyarázata szerint nemrég átalakították a félkész és a fagyasztott termékek logisztikáját, és az átállás nem várt problémákkal járt, melyek miatt, mint írják: sajnos jelenleg nem tudjuk a félkész és fagyasztott élelmiszerek megfelelő elérhetőségét biztosítani botjainkban" - írja a hír24.hu és az index.hu.
A Tesco szerint az alapvető pékáruk, a kenyér, kifli, zsemle minden áruházukban folyamatosan elérhetők, de elismerik, hogy a pékáru választék jelentős része, sőt, a mirelit áruk kínálata is problematikus. A helyzetért elnézést kérnek, és ígérik, hogy minél hamarabb próbálják megoldani a helyzete, konkrét időpontot azonban nem ígérnek.
„Mindenekelőtt szeretnénk elnézést kérni minden vásárlónktól az okozott kellemetlenségért. A vásárlók jobb kiszolgálása érdekében a közelmúltban átalakítottuk a félkész és fagyasztott termékek logisztikáját. Az átállás a gondos előkészítés ellenére nem várt problémákkal járt, melyek miatt sajnos jelenleg nem tudjuk a félkész és fagyasztott élelmiszerek megfelelő elérhetőségét biztosítani botjainkban. A problémák elhárításán intenzíven és folyamatosan dolgoznak munkatársaink és partnereink" - áll a Tesco szerkesztőségeknek küldött levelében.