Keress receptre vagy hozzávalóra

Ne száműzd a kenyeret! A szendvicsdiétával még fogyhatsz is

Sokan a minél gyorsabb fogyás érdekében száműzik étrendjükből a kenyérféléket. Pedig ha a megfelelőt választják, akkor alkalmanként igenis belefér a fogyókúrába egy finom szendvics!
Minden napra egy

Válassz teljes kiőrlésű Graham-lisztből készült terméket a szendvics alapjául. Egy nap csak egyszer egyél ilyesmit, például ebédre. Reggelre fogyassz például joghurtos gyümölcssalátát némi zabpehellyel, estére pedig egy tartalmas salátát vagy egy könnyű levest.

Mediterrán: görög salátás szendvics

Keverj össze 1 kis gerezd átnyomott fokhagymát apróra vágott snidlinggel és 1 tk olívaolajjal. Ízesítsd borssal, majd tegyél bele 50 g felkockázott juhsajtot. Hagyd állni kb. 30 percig, hogy az ízek összeérjenek! Közben karikázz fel fél fej lila hagymát, 1 db paradicsomot és 100 g uborkát. Vágj félbe 1 db teljes kiőrlésű zsemlét. Az alsó részére tegyél salátalevelet, majd halmozz rá a hagymát, a paradicsomot, az uborkát, néhány szem olajbogyót, majd a juhsajtot. Végül az egészet fedd le a felső részével.

Szendvicsreceptek >>>

Egyszerű: ricottás-sonkás kifli

Vágj félbe 1 db kornspitzt. Keverj össze 30 g cottage cheese-t vagy ricottát 1 ek tejföllel, ízesítsd fűszerpaprikával, sóval és borssal. Szeletelj fel 1 db paradicsomot. A kifli alsó felére fektess 1 db salátalevelet, kanalazd rá a krémet, tegyél rá 1 szelet sovány sonkát, végül fedd be a paradicsomszeletekkel és a kornspitz felső részével.

Húsimádóknak: pulykás szendvics

Vágj kis kockákra 100 g csirkemellfilét. Szeletelj fel 1 db piros kaliforniai paprikát és 1 kis fej lila hagymát. A húst sózd, borsozd meg (használhatsz szárnyas-fűszerkeveréket is), majd kevergetve pirítsd meg a hagymával és a paprikával együtt 2 ek olívaolajon. 2 db retket szeletelj fel. Vágj félbe 1 db teljes kiőrlésű vagy rozsos minibagettet. Az alsó részén ossz el 1 marék megmosott rukolát, kanalazd rá a húsos-paprikás ragut, majd tedd rá a retket. Végül fedd le a tetejével.

3 villámgyors fogyókúrás ebéd - ínyencségek 400 kalória alatt! >>>

Különleges: tojásos-sárgarépás toast

Reszelj le 1 db közepes méretű sárgarépát, moss meg 2 db salátalevelet. Főzz meg 1 db tojást. Piríts meg 2 szelet teljes kiőrlésű vagy Graham-toastkenyeret, és vékonyan kend meg light margarinnal. Helyezd rájuk a salátát, a felkarikázott tojást, majd szórd meg a reszelt répával.

Itt a legfantasztikusabb diéta: fogyj tésztával és csokival! >>>

Ropogós: sajtos kétszersült

Kenj meg 2 szelet kétszersültet light sajtkrémmel. Karikázz fel 50 g kígyóuborkát, tedd a kétszersültekre, és fedje le 1-1 szelet sovány pulykamellsonkával.

A puffadt, a lusta és az anyukapocak - varázsolj belőlük lapos hasat! >>>

  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások

Magazin