Keress receptre vagy hozzávalóra

Ne diétázz a nyaralás alatt - csak spórolj a kalóriákkal!

Nyaralás alatt diétázni lehetetlen. Ráadásul, ha idegen országba látogatsz, butaság is lenne kihagynod a nemzeti ételeket. Ha azonban hízni sem szeretnél, és mégis minden finomságot megkóstolnál, tartsd be ezeket az apró változtatásokat!

Senki sem akar azon aggódni, hogy mit ehet és mit nem ehet a nyaralás alatt. Ha azonban betartod ezeket az apró változtatásokat nem kell aggódnod a kalóriák miatt, és megkóstolhatod az adott ország nemzeti eledeleit is.

Törökország

Grillezett halloumi sajt (330 kcal) helyett tabullah  (bulgurból készült saláta, 40 kcal)

Spenóttal és fetasajttal töltött burek  (620 kcal) helyett bárányból készült shish kebab  (340 kcal)

Baklava (rétestésztából készülő kiadós édesség, 335 kcal) helyett ayva tatlisi, szirupba áztatott birsalma, 221 kcal)

Török receptek >>> 
Franciaország

Steak bearnaise mártással és sült krumplival (690 kcal) helyett fehérboros feketekagyló  (580 kcal)

Rákkrémleves 500 kcal helyett rusztikus húspástétom 260 kcal

Francia recepteket itt találsz >>> 
Görögország

Tarama saláta (221 kcal) helyett tzatziki saláta  (uborkából és joghurtból készül, 36 kcal)

Muszaka (rakott padlizsán, 650 kcal) helyett görög saláta (380 kcal)

Halva (görög édesség, 260 kcal) helyett dinnye  (75 kcal)

Görög receptek  >>> 
Olaszország

Spaghetti carbonara ((1020 kcal) helyett spagetti Napoletana (630 kcal)

Fokhagymás kenyér (3 szelet 300 kcal) helyett sárgadinnye pármai sonkával  (150 kcal)

Tiramisu (440 kcal) helyett fagyi  (240 kcal)

Olasz receptek itt >>> 
Spanyolország

Patatats bravas (290 kcal) helyett gazpacho  leves (46 kcal)

Paella csirkével és tenger gyümölcseivel (900 kcal) helyett bárányragu (35 kcal)

Churros (348 kcal) helyett mandulás torta (270 kcal)

SPANYOL ÉTELEK RECEPTJEI >>> 
  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások

Magazin