Keress receptre vagy hozzávalóra

Milf, 5 faktor, 8 órás diéta? Íme 4 hatásos módszer, amellyel biztosan fogyni fogsz!

Diétáznál is meg nem is? Nem tudod, melyik módszerrel kezd? Megmutatjuk a 4 legdivatosabb megoldást, amelyek biztosan meghozzák a várva várt fogyást!
Diéta 8 órán át!

David Zinczenko és Peter Moore nevéhez fűződik ez a diéta, amely lényege, hogy bármiből annyit ehetsz, amennyi jólesik, csak arra figyelj, hogy az összes aznapi ételt 8 órán belül fogyaszd el. Tehát bármit ehetsz reggel 8 óra és délután 16 óra között, de utána csak szénsavmentes ásványvizet ihatsz. Ennek köszönhetően minden tápanyagot, amit a tested kíván, meg is kap, de utána marad ideje arra, hogy beinduljon a zsírégetés. A látványos eredmény érdekében elég egy hónapon át betartanod ezt a szabályt, utána heti három alkalommal is elegendő a szigorú menetrendet betartani.

Így kerüld el a falási rohamokat! >>> 

Fehérjediéta finomra hangolva

A fehérjefogyasztás rendkívül fontos nem csak a diétázóknak, hanem mindenkinek. A magas fehérjetartalmú ételek fogyasztása ugyanis felgyorsítja az anyagcserét. Emellett fontos, hogy a megfelelő fehérjebevitel mellett a szervezet nem az izomszöveteket kezdi lebontani, hogy energiát nyerjen, hanem a zsírt. Ehhez nem kell mást tenned, mint sok-sok húst fogyasztani zöldséggel.

Fogyi-tippek ülő munkát végzőknek! >>> 

5 faktor diéta

Ezt a módszert Lowri Turner táplálkozáskutató dolgozta ki, aki úgy vélte, hogy a legtöbb fogyókúrában az a hiba, hogy olyan ételeket fogyasztunk, amit a diéta előír, nem pedig olyanokat, amelyekre valóban szüksége van a szervezetünknek. Ezáltal azok a tápanyagok, amelyekre szükségünk lenne, kimaradnak, ami miatt a karcsúságot szabályozó hormonok szintje csökkenni kezd. Tehát fontos, hogy élvezd az evést! Emellett minden étkezés 1/3 részben fehérjét, 1/3 részben alacsony glikémiás indexű ételt és 1/3 arányban egészséges zsírt tartalmazzon. Ennek az alacsony kalóriatartalmú étrendnek köszönhetően felgyorsul az anyagcsere, több kalóriát égetünk el. Ráadásul ezzel a módszerrel a vércukorszint hamar visszaáll a normális értékre, ezért nem jelentkeznek éhségrohamok.

1. Csak alacsony zsírtartalmú, minőségi fehérjét fogyassz!
2. Csak alacsony GI szénhidrátot egyél!
3. Figyelj a rosttartalomra!
4. Egészséges zsírok előnyben!
5. Csak cukormentes italt igyál!

A 11 legjobb zsírpotól trükk! >>> 

Milf diéta

A 30-40 éves korosztály számára fejlesztette ki a makrobiotikus táplálkozásban hívő Jessica Porter ezt a diétát, amely a növényi alapú táplálkozásra alapoz. A finomított cukrok, lisztek mellőzése mellett az állati eredetű fehérjéket (húst, tejet, állati eredetű vajat stb.) is megvonja ez a módszer. Tehát kizárólag növényi eredetű táplálékot enged fogyasztani, amely hatására az emésztésünk könnyebbé válik, így valóban könnyedebbnek érezhetjük magunkat. Hosszú távon azonban kérdéses, hogy mindenkinek megfelelő-e a húsmentes étrend. Szakértők szerint pár hónapnál tovább csak orvosi konzultáció mellett lehet ezt a megoldást választani. 

Dietetikus szakértőnk fogyókúrás tanácsait itt találod! >>> 

  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások

Magazin