Részletes receptkereső »

LEVEL-diéta

Cikk mentése

Cikk mentése

Cikk megosztása
Cikk elküldése

Cikk küldése

Cikk nyomtatása

Cikk nyomtatása

Cikk mentése

LEVEL-diéta

Cikk mentéshez be kell jelentkezni!


Elfelejtetted a jelszavadat, vagy nem regisztráltál még?
Kérj jelszóemlékeztetőt vagy regisztrálj !
Nem sikerült az aktiválás vagy inaktív a fiókod még? Itt újra kérheted az aktiváló kódot!

Cikk elküldése

LEVEL-diéta

Címzett neve:
Címzett e-mail címe:
Megjegyzés:
Küldő neve:
Küldő e-mail címe:
Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:
A LEVEL Klinika diétája egészen döbbenetes súlyvesztést igér... és a kilók tényleg leugrálnak az emberről. A saját szemünkkel láttuk. Viszont nagyon szigorú, így maximum 3 hétig simételhető.

A tapasztalat szerint nagyon hatékony és látványos, viszont nem kellő odafigyeléssel gyorsan visszajönnek a kilók. A radikális diéta legfeljebb 3 héten át folytatható!

REGGELI - minden napra

1 narancs, 2 kétszersült, 1 csésze kávé vagy tea (max. édesítővel)

Narancs minden reggel és minden délben szerepel a menüben Narancs minden reggel és minden délben szerepel a menüben



1. nap

EBÉD: 1 narancs, 1 tojás, 1 kis pohár tejföl, 2 kétszersült, 1 csésze kávé vagy tea

VACSORA: 2 paradicsom, 1/2 fejessaláta, 2 tojás, 2 kétszersült, ½ pohár tejföl


2. nap

EBÉD: 1 narancs, 1 tojás, 1 kis pohár tejföl, 2 kétszersült, 1 csésze kávé vagy tea

VACSORA: 6 dkg tatárbifsztek, 1 paradicsom, 1 narancs, 1 kétszersült, ½ pohár tejföl, 1 csésze tea vagy kávé


3. nap

EBÉD: 1 narancs, 1 tojás, 1 kis pohár tejföl, 1 fejessaláta

VACSORA: 3 szelet párizsi, 1 narancs, 1 kétszersült, ½ pohár tejföl, 1 csésze tea vagy kávé


4. nap

EBÉD: 12,5 dkg túró, 1 paradicsom, 1 csemegeuborka, 1 kétszersült

VACSORA: 6 dkg tatárbifsztek, 2 paradicsom, 1 kétszersült, 1 alma

A fehérjét leginkáb a tojás képviseli a diéta alatt A fehérjét leginkáb a tojás képviseli a diéta alatt



5. nap

EBÉD: 20 dkg gépsonka, 1 paradicsom, 1 kétszersült

VACSORA: 25 dkg vízben főtt zöldség, 1 paradicsom, 1 tojás


A DIÉTA UTÁN MINDEN HÉTFŐN SZIGORÚ NAP KÖVETKEZIK:

REGGELI: 1 pohár citromos víz

EBÉD: 1 alma, 1 kétszersült

VACSORA: 1 tojás, 1 paradicsom, 1 kétszersült


Az 5. nap után 2-5 kg-os fogyás tapasztalható. A diéta 1-3-szor ismételhető. A 15. napig akár 20 kg-os fogyás is elérhető.

Ajánlott cikkek

Hozzászólás a cikkhez

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni!

Belépés



Hozzászólások

Összes hozzászólás: 4001 db
  • 4001. Kopjani
    2015. május 28. 19:32
    Megnéztem ezt a "diéta étrendet".... Kezdeném is :)
    Kétszersült: gyors felszívódású szénhidrát, leginkább edzés/sportolás után van rá szükség, helyette zabpehely, amely lassú felszívódású, reggelire tökéletes, mellé valamilyen formában fehérje szükséges (abból is inkább lassabb felszívódású, tehát inkább túró [alias casein])
    Ebédre 1 tojás, vacsorára 2? Fordítva esetleg, de vacsorára továbbra is túró, vagy állati eredetű fehérje forrás (sovány marha főkét). A tojást közepes sebességgel felszívódó fehérjék közé tesszük, tehát inkább nap közben fogyasszuk, továbbá óvatosan a sárgájával, mert az ugye tömény zsír.
    Tatárbifsztek... ismét tömény zsír, és pont vacsorára, amikor jobb a szervezetnek a fehérje és minimális szénhidrát, mert reggelente hasfájás/hasmené várható.
    Párizsi: teljes mértékben szemét, magas zsír és szénhidrát tartalom. Köszi, nem.
    Gépsonka: kicsivel jobb, mit a párizsi, de inkább vegyünk már csirke mellett, amit meg lehet sütni oliva olajban, fűszerezve. Nem csak finom, de még laktat is :)
    Na meg a szigorú nap :D azt hittem sírva fakadok a röhögéstől :D tiszta vízhajtá, semmi tápérték tartalom. Ha folyamatos diéta lenne, sportolással, napi 0,5L víz / 10 testsúlykg akkor erre nincs szükség.
    Amit ezzel el lehet érni:
    -folyadékvesztés (4 hét alatt lemegy 6-7 kg, aminek 60-70%-a víz [2 hét és vissza is jön, mert kiszáradást is okozhat ez a baromság])
    -eleinte tényleg a "égni fog a zsír", azonban 3-4 nap után a szervezet az izomzatot fogja felhasználni, mert sajnos a fehérje kalória értéke duplája a zsírénak, tehét 1-1,5 kg zsír után már 2-3kg izom fog eltűnni, és marad/gyűlik a zsír (persze ez is vissza jön, csak idő kérdése)
    Megoldás: nem kell kondibérlet, otthon is lehet edzeni: napi 1 óra aktív(!) kerékpározás, vagy épp futás, mellette otthon felülések, fekvőtámaszok, guggolások, vagy épp a gyerek után szaladgálni, és normálisan étkezni. Ez abban merül ki, hogy nem ilyen diétát kell csinálni, hanem a profikhoz hasonló módon étkezni, és tartalmas eredményt lehet elérni!
    (profik: testépítők)
    mielőtt még megkapom az oltásokat: MINDENKI IZMOS, csak van akinek vastag zsírréteg takarja, ami nem a legesztétikusabb. NEM LESZTEK testépítők egy normális, profik által is használt étrendtől, vagy súlyzós edzéstől. Hogy honnan tudom mindezt? lehet, hogy én nem vagyok túlsúlyos, de én edzettem, tudom milyen fordítva csinálni ezt. és személyes ismerettségi körömben van olyan személy, aki 96kg-ról 75kg-ra diétázott, és nem ilyet orbitális hülyeség által :)
  • 4000. Pappex
    2015. május 28. 15:59
    Hello.

    A harmadik napnál tartok, egyelőre nagyon jól haladok!
    nálatok mi újság?
  • 2015. május 4. 22:29
    Úgy látom így tavasszal mindig fellendül kicsit a dolog :) Én is csatlakozom sokadjára Hozzátok. Nekem ez az egyetlen tartható diéta,ami így hatásos is. Próbáltam már többet is,de vagy az étrend fogott ki velem,vagy egyszerűen a nullával volt egyenlő az emésztésem,vagy...Szóval hajrá mindenki!
    Enci gondolom már nem annyira aktuális,de az eddigi értelmezésemben úgy ahogy leírtad. H-P-ig,majd hétfőn a szigorú nap,de ahogy írja ezt érdemes állandósítani.
  • 3998. hosszu77
    2015. április 27. 11:47
    Sziasztok!
    Én ma kezdtem, én már most a hétfővel kezdtem és úgy folytatom az 5 napot! Nagyon remélem kibírom 3szor de egyet legalább végig fogok küzdeni! Mindenkinek kitartás aki csinálja!
  • 2015. április 22. 16:15
    Sziasztok!

    Egy kis segítséget kérnék, mert én nem értem, de szeretném kipróbálni :(

    Az addig oké, hogy meg van az 5 nap... mondjuk elkezdem hétfőn akkor ugye H-K-Sz-Cs-P és utána??? Rögtön kezdjem ismételni? Sz-V-H-K-Sz??? És mikor kell a hétfői szigorú diétát csinálni? A 15. nap után? És azt csak 1 napig kell???
  • 3996. lillaagi
    2015. április 8. 18:23
    Sziasztok! Én tegnap kezdtem.Valaki még? Ketten hátha könnyebb!
  • 3995. tundekk
    2015. március 13. 16:56
    Sziasztok anno sok sok évvel ezelőtt megcsináltam 15 napig ezt a diétát nagyon tetszett bírtam is. 8-10 kilót fogytam vele majd zárásként a kéthetes bécsi diétát csináltam meg összesen kb. 20 kilót fogytam velük ami 1 hónapot jelentett időben bár a 15 és a 14 nap között tartottam egy hét leveskúrát alacsony kalóriatartalmú levesekkel. Sok sikert kívánok mindenkinek holnap kezdem majd referálok írjatok ti is bátorítsuk, támogassuk egymást! :)
  • 3994. Blookk
    2015. március 5. 14:45
    Lecavi! Az nagyon jó eredmény már az első napon a folyás akkor neked eredményesebb lesz!

  • 3993. Blookk
    2015. március 5. 14:42
    Sziasztok! Jelentem az 5 napon vagyok és a reggeli méretkezés -2 kg mutatott, jól birom, folytatom tovább! A második 5 nap első napjával pénteken! Remélem nektek is sikerül! 3x5 napot csinálok folyamatosan és utánna jön a hétfői szigoru nap nem hagyok közte pihenőnapot!
    Ti hogy csináljátok? És hogy birjátok? Kitartást mindenkinek! Üdv.
  • 3992. Lecavi
    2015. március 3. 21:06
    1 nap után mar fogytam 0,8 kg-ot (tudom, hogy ez méregtelenítes de nekem most erre van szükségem) úgy, hogy nem bírtam ki es ettem pluszba pár db abonettet (de szerencsére az nem sok kalória). Ma mar majdnem túl vagyok a 2. Napon es nagyon jol ment, nem is vagyok mar annyira éhes es mindent be tudtam tartani :)
Hasznos csomag
Mindmegette Piactér