Még a kanyarban sem volt a zöldforradalom, amikor mi, magyarok már tudtuk: a hűtőben lévő ásványvizes palackba jobb, ha előbb beleszagolunk, mielőtt meghúznánk, mert lehet, hogy a szomszéd cseresznyepálinkája van benne, mint, ahogy a mélyhűtőben lévő fagyisdobozban is találhatjuk csoki-vanília-puncsfagyi helyett a karácsonyi töltött káposzta maradékát. A mosolylohasztó csalódások elkerülésére egyetlen megoldás létezik: jó volna tudni, már első blikkre, hogy melyikben mi van. Erre a problámára érezhetett rá a Magyar tejföl marketingcsapata/reklámügynöksége, amikor megtervezte és legyártotta az univerzális tejfölösdobozt, ahol mindenki maga jelölheti be, hogy éppen mi van a dobozban, immár tejföl helyett:
A listát persze szinte a végtelenségig lehet bővíteni - nálunk, például a szerkesztőségi savanyú káposzta lakik benne - de ezek a klasszikusok költöznek be nagy eséllyel, a tejföl és az alapos öblítés után.