Keress receptre vagy hozzávalóra
Recept feltöltés

Itt a hőség! Így tudsz legyűrni napi 2 liter vizet

A folyadékpótlás rendkívül fontos a hőségben. Ha nem iszol a nap folyamán többször, felborul a szervezeted vízháztartásának egyensúlya.

Sokan vagyunk azonban, akiknek nehezére esik meginni minden nap 2-3 liter folyadékot. A titok abban rejlik, hogy naponta nyolcszor 2 dl vizet kell innni.

Mikor igyál mindenképp?

- ébredéskor
- reggeli után
- ebédnél
- egyet a kávé mellé
- délután
- vacsora alatt
- estefelé

Tippek 

1. Mindig legyen nálad ital, elsősorban víz, például palackozott ásványvíz formájában.

2. Fogyassz magas víztartalmú ételeket, így például friss gyümölcsöket, leveseket, főzelékeket, salátákat – ez azok számára is segítséget jelenthet, akik nem érzik a szomjúságot, sőt kifejezetten kellemetlenül érzik magukat, ha pár deciliternél többet isznak.

3. A gyümölcsök, zöldségek, levesek, és mártások 80-90%-a víz.

4. A tej, tejes italok, kakaó, víz, forrásvíz, ásványvíz, gyümölcs és zöldséglevek, gyógyteák, teák és kávék is mind hozzájárulnak a napi szükséges folyadékbevitelhez.

5. Ma már tudjuk, hogy a kávé nem okoz fokozott folyadékvesztést, nem növeli a dehidratáció veszélyét, így a nap folyamán 1-1 kapucsínó, tejes kávé, kávé is hozzájárul a folyadékszükséglet kielégítéséhez.

Italok, turmixok, smoothie-k, szörpök >>> 
3+1 OK AZÉRT, HOGY SOK VIZET IGYÁL! >>> 
UNOD A VIZET? CSAK ÍGY SZABADNA INNOD EZUTÁN - VIDEÓ! >>> 
FOGYJ VÍZZEL! 2+5 BEVÁLT TRÜKK, AMIVEL HIDRATÁLT ÉS KARCSÚ LESZEL! >>> 
TESZTELTÜK A CITROMOS ÁSVÁNYVIZEKET: TALÁLTUNK KÉT IGAZÁN JÓT! >>> 
  • Kinyomtatom
  • Elmentem
  • Elküldöm
Promóció

Magazin